VongolaBoss
סליחה שלא העליתי פרק הרבה זמן... אני יודעת שלא הרבה קוראים את זה אבל מי שכן,
אני מעריכה מאוד את הקריאה שלכם :)
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – פרק 8.

VongolaBoss 27/01/2014 615 צפיות 2 תגובות
סליחה שלא העליתי פרק הרבה זמן... אני יודעת שלא הרבה קוראים את זה אבל מי שכן,
אני מעריכה מאוד את הקריאה שלכם :)
תהנו ^^

התעוררתי במיטה שלי. אז כל זה היה חלום אחרי הכל. נו ברור הרי מאיפה יהיה דבר כזה במציאות?
העברתי את ידי בשערי. "הלוואי ו-" התחלתי לומר כששמתי לב לניצנוץ זהוב על האצבע שלי.
הורדתי מיד את ידי. טבעת האריה! "זה לא היה חלום אחרי הכל!!!" צרחתי מרוב אושר. כנראה שמייק ומירה שמעו אותי כי הם באו לדפוק לי בדלת לשאול עם הכל בסדר. פרצתי בצחוק והם נעצו בי מבט מוזר.
"אני בסדר, פשוט התקבלתי לפיירי טייל." צחקתי וקפצתי במקום מרוב אושר.
"גם את?!" שאלו מייק ומירה בבת אחת.
"מה זאת אומרת גם את?" שאלתי אותם בבילבול. מירה הרימה את ידה ועליה טבעת בצבע כסף בצורת דיונון ובמקום עיניי הדיונון היו שם יהלומי אזמרגד מהממים. "אני כשפית מים." חייכה. ואז מייק הרים את ידו ועל ידו טבעת בצורת ברק. "אני כשף ברק." אמר. "ומה את?" הם שאלו אותי. הרמתי את ידי והראיתי להם את הטבעת הזהובה שלי עם אריה שואג. "אני כשפ-" עוד לפני שהספקתי לומר משהו מייק השלים אותי.
"את כשפית אש!" הוא אמר בהלם.
"ולא סתם כשפית אש, את משומרי הקסם…" אמרה מירה בשקט ובהתה בטבעת שלי.
"הא? מה זאת אומרת 'שומרי הקסם'?" שאלתי.
"שומרי הקסם הם הכשפים הראשונים שהיו בעולם, הם יצרו את מורשת הקסם, ידע הקסם הועבר עליהם בידי הדרקונים עצמם. הם נדירים ביותר כדי להיות שומר קסם זה צריך לבוא מדורות קודמים זאת אומרת שאת צאצאית של ויקימיליאן. ויקימיליאן היה הגדול בכשפים, הוא היה כשף האש היחיד מסוגו. כשפי אש עצמם נדירים אבל צאצאי ויקימיליאן…את חייבת להיות הצאצאית הישירה שלו." אמר מייק.
"ויקימיליאן…" מילמלתי. 'אז אני לא סתם כשפית אני עוד אחת מהקדומים? מה זה אומר?' חשבתי לעצמי הכל החל להסתובב. התיישבתי. "א-איך זה יכול להיות? א-אני הייתי בת להורים רגילים…" גימגמתי.
"אז הם כנראה הסתירו ממך את האמת…אחד מהם חייב להיות כשף, אולי אני מכירה אותם. קראתי את הקריאון, זה מקום בו כתובים כל הכשפים הגדולים בהיסטוריה וצאצאיהם." אמרה מירה.
"לאמא שלי קוראים אופליה ולאבא שלי ג'יימס הרונדייל." אמרתי. הלסת של מייק ומירה נפלה.
"מ-מה?" גימגמתי.
"ההורים שלך הם היו הראשיים בשומרי הקסם! אמך היא כשפית האור אחת העיקריות בהיסטורית הכשפים ואביך הוא כמובן כשף אש צאצא ישיר של ויקימיליאן הרונדייל. אפילו שם המשפחה לא השתנה. אמך היא צאצאית של המלאכית דבריה. הם הכשפים שנוסעים עליהם תפקיד חשוב בחיי הכשפים המקומיים." אמר מייק.
"בשם הכשף! איך לא סיפרת לנו על זה?!" אמרה מירה.
"א-אני לא ידעתי….אז מה יוצא?" שאלתי.
"את יקירתי כשפית טהורה. איך זה שאת צריכה טבעת?" שאל מייק.
"הם אמרו לי שאני עדיין לא יודעת לשלוט בכשף שלי." אמרתי.
"אז הם ידעו מי את!" אמר מייק בהתרגשות.
"מי זה הם?" שאלתי. הראש שלי הסתובב אני כשפית, טהורה?
"מי מי..רזיאל גבריאל סבסטיאן ואילדרק." אמר מייק בעיניים נוצצות.
"האנשים שבחנו אותי?" שאלתי בבילבול.
"הם שלחו את הבחירים שבשומרי הקסם לבחון אותך!?" עינייה של מירה התרחבו.
"ב-בחירים?" גימגמתי אני לא מאמינה. שרפתי את אחד הקוסמים הבחירים…אני…הלך עליי.
"אני לא מאמין, ואת עברת את הבחינה שלהם!! אנשים שהם לא כשפים טהורים בדממם ונשמתם אף פעם לא עוברים אותם! את ליזי את מיוחדת!" אמר מייק.
"אני לא יודעת…" אמרתי והשפלתי את מבטי. מייק קרא לי מיוחדת…חשבתי וחייכתי לעצמי.
"מחר יש את האספה של הגילדה שנלך?" שאלה מירה בעיניים נוצצות.
"בתור המועמדים החדשים אנחנו חייבים להיות שם, מעניין כמה אנשים יהיו שם, היום נגמרים המבחנים." אמר מייק.
"אני ממש שמחה!!!" אמרתי. אני חייבת לשלוח מכתב להורים שלי. משום מה במגנוליה היה להם משהו נגד מכשירים חשמליים כגון מחשבים וטלפונים. אכן עיר מצחיק שכזאת כמו עיר מהאגדב על פיירי טייל חייכתי חיוך רחב. החלום שלי התגשם.


תגובות (2)

תמשיכי!

27/01/2014 10:10

*מצחיקה שכזאת
אעאעאאעא אני מתה על זה! :>
תמשיכי:>

27/01/2014 10:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך