VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 12.

VongolaBoss 07/03/2014 581 צפיות 2 תגובות
תהנו ^^

הסתובבתי במקום ונאנחתי. כל כך משעמם! אולי להעיר את רזיאל? מיד נזפתי בעצמי על המחשבה הזו, מגיע לו לנוח. התמתחתי והבערתי את ידי. "אם אין מי שיתקוף עדיף להתאמן לא?" ציחקקתי ואז נשמע קול צעדים מאחורי. קפאתי. ואז צחוק מרושע פילח את האוויר.
"מי שם?!" דרשתי לדעת. מאחורי העץ העבה יצא שד קדמון, אנרגיה שחורה נשטפה ממנו.
'מה שד עושה כאן?' חשבתי לעצמי כשתפסתי את החרב והבערתי אותה. השד תקף חמקתי אך רק בקושי. הוא היה גדול ומהיר וללא ספק עוצמתי. קיללתי והתקפתי את השד. הוא תפס את הלהב שלי בידיו. "לא…" מילמלתי ומיד בעטתי בשד בעיטה מסובבת. השד הופתע והיסס לרגע. זה כל מה שהיה דרוש לי כדי לחסל אותו. הלהב שלי פילח את ליבו של השד, והוא התפוגג בעודו צוחק. נפלתי על ברכיי. "נו,נו…זה היה מרגש." אמרתי וניגבתי את הזיעה שלי. שד או לא, אני אחסל הכל כדי שרזיאל יזכה לנוח. לפתע הרגשתי נשימה מאחורי קפצתי. עוד שדים. "איך זה יכול להיות?" אמרתי בייאוש ופתחתי בשלל התקפות. הפעם לא היססתי וחיסלתי חמישה שדים בהבזק להב אחד. "לפחות האימונים משתלמים." אמרתי כשפילחתי לב של שד נוסף. אך לא היה להם סוף, היינו מוקפים. 'אני לא אסתדר בלי רזיאל.' חשבתי לעצמי ובעטתי בו קלות הוא התעורר מיד וכשראה את מעגל השדים קפץ לרגליו. "ליזי, מה זה?" הוא שאל ולקח את חרבו.
"אני לא יודעת, אבל כדי שנחסל אותם מהר." אמרתי ופתחנו בשלל התקפות.

חסרי נשימה ישבנו על האדמה מוקפים עצמות וחומר צמיגי המעלה אדים. "אני לא יודעת מה זה…אבל אנחנו צריכים להזהיר את האחרים." מילמלתי.
"בקלות." אמר רזיאל והתרכז מאוד. 'היי חברה יש לנו בעיה, מתקפות שדים פתאומיות החלו לקרות, בואו נתאסף במרכז היער.' הוא אמר לתוך ראשינו. זהו כוחו הבלעדי של רזיאל.
"זה אמור לסדר את זה." הוא חייך. ואז שוב פרץ גל של שדים הפעם הם היו גדולים אפילו יותר.


תגובות (2)

תמשיכי!!

07/03/2014 19:02

קראתי את כול הספרים שכתבת ולהגיד את האמת…
אני ממש אוהבת אותם. רק בבקשה תמשיכי.

07/03/2014 22:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך