VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The New Kingdom – פרק 13.

VongolaBoss 10/03/2014 609 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^

גבריאל ישב על הסלע המרוחק ממני והתנשף כמו חתול כעוס. איימי שלי לא משנה מה הוא אומר או רוצה. קול שקשוק עלה מהשיחים. אני וגבריאל קפצנו והתקדמנו אל השיחים. שדים מפלצתיים ומכוערים מכוסים בנוזל סגול דביק יצאו מהשיח בצחקוק מתכתי. אני וגבריאל הנהנו אחד לשני והתחלנו להתקיף את השדים המצחינים. אני בברק והוא במים. "מייק הם רבים מדי!" אמר גבריאל כאשר ערף לאחד השדים את הראש עם חרב מים. "אני רואה!" צעקתי בחזרה וידיתי ברק לשד שהתגנב מאחורי גבריאל. "אם משהו מאיתנו ימות השני יקבל את ליזי אז למה להגן עליי?" גיחך גבריאל וזרק כדורי מים רותחים על השדים שצרחו והתפתלו מכאבים.
"כי במידה כלשהי כולנו חשובים מאוד לליזי. ואם משהו מאיתנו ימות זה יכאב לה." אמרתי והתחמקתי מטפרים של שד שכנראה הנהיג את החבורה. חשמלתי אותו והוא התפוצץ הייתי מכוסה מכף רגל ועד ראש ברפש סגול דביק ומסריח. גבריאל צחק ועשה סלטה משולשת אחורית כדי להתחמק משד שהיה מכוסה ברפש ירוק. "קיבלת אחד מכוער." צחקתי וככה נלחמנו גב אל גב. כשכל השדים הפכו לשלוליות מסריחות שמעלות אדים אני וגבריאל נפלנו מותשים. "החרא הזה מסריח." אמר גבריאל.
"כמוך." צחקתי. וגם הוא צחק. אבל היה מוקדם מדי לשמוח כי עוד שדים הגיחו מאחורי הסלעים והשיחים. "נו באמת!" צעקתי ביאוש.
"אל תדאג הם קטנים עלינו!" אמר גבריאל ועזר לי לקום שילבנו את הברק שלי והמים שלו והמתקפות התחילו להשתפר. איבדנו פחות אנרגיה וההתקפות היו יעילות יותר. "אנחנו דווקא צוות לא רע, הא?" שאל גבריאל בחיוך. חייכתי בחזרה אולי בגלל שהוא היה מכוסה ברפש ונראה מגוחך או אולי בגלל שהסכמתי עם מה שאמר. ושוב כיסחנו את כל מפלצות הרפש. "אני מציע שנתקדם לכיוון סבסטיאן וראסימה ואיתם נתקדם לעבר איימי והקבוצה שלה." אמר גבריאל. החלקנו כיפים. "גאוני." צחקנו והתחלנו לרוץ באוויר הקר נזהרים לא להחליק על שאריות השדים.


תגובות (1)

אהבתי…

11/03/2014 14:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך