VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 14.

VongolaBoss 15/03/2014 691 צפיות 4 תגובות
תהנו ^^

"אני לא יודעת עוד כמה זמן נוכל להחזיק מעמד סבסטיאן!" אמרה ראסימה והרעידה את האדמה. "אני לא מבין מאיפה השלדים האלה צצו פתאום אבל אני בטוח שאנחנו לא היחידים שנלחמים. אנחנו צריכים למצוא את כולם." אמרתי ושרפתי כעשרים שלדים לאבקה.
"מאיפה הם באו בכלל?" צעקתי בתסכול כשאחד מהם כמעט ערף לי את הראש.
"סבי, אתה בסדר?" שאלה ראסימה והעיפה סלעים על השלדים.
"כן. אני דואג ללית'." אמרתי והתחלתי ממש להתחמם.
"וואו! כדאי לך להירגע קצת כמעט שרפת לי את הראש." אמר קול מאחורי. וברק הכה בחמישים מהשלדים והפך אותם לערמת אפר. "אלידרק! אני שמח לראות אותך!" צעקנו אני וראסימה פה אחד. מהאחורי הסלעים נשמעו צעדי ריצה. שלושתנו עמדנו דרוכים והופתענו לראות את מייק וגבריאל רצים מחוייכים ומכוסים בג'יפה סגולה. ואז מייק החליק והשתטח ואחריו גם גבריאל. רצנו לעברם. "מה קרה לכם?" שאלה ראסימה בזעזוע.
"שדים. ומה עבר עליכם? אתם מכוסים אבקה לבנה.." אמר מייק.
"שלדים." אמרתי.
"אז גם אתם הותקפתם מה? אז כנראה שגם כל האחרים בסכנה." אמר גבריאל והתרומם הוא עזר למייק לקום. "אז אתם מסתדרים עכשיו?" שאל אלידרק בקול מסוקרן.
"אל תקבל רעיון שגוי, אנחנו איחדנו כוחות רק כדי להציל את ליזי." אמרו מייק וגבריאל פה אחד.
נאנחתי. אין מה לעשות איתנו הבנים.
* * *

"לוק, אני חושב שאנחנו מוקפים ברוחות KF." אמר ליאו באימה קלה. מיד קפצתי.
"מה רוחות KF עושות פה?" שאלתי והתחלתי להתכונן לקרב.
"אני לא יודע-" לפני שליאו סיים את המשפט הרוחות התחילו להתקיף.
"לעזאזל!" מלמלתי והתחלתי להקפיא את הרוחות ואז לפרק את גושי הקרח לחתיכות קטנטנות. באופן מפתיע זה חיסל אותן. "הרוחות לא בכוחן המלא." אמרתי כאשר ליאו שרף עשר מהן. הוא הנהן. "משהו אומר לי שלא רק אנחנו נתקלנו ברוחות." אמר ליאו ושרף רוח שעמדה להתקיף אותי מאחור. "כן גם לי יש הרגשה כזאת." אמרתי ועברתי לבזוקת קרח.
"וואו, הדבר הזה עוצמתי…" אמר ליאו והעצים את הלהבות שלו.
"כן והוא טוחן אנרגיה כמו מטורף." אמרתי ועשיתי חורים בשלושים רוחות.
"אין להן סוף!" זעק ליאו והכין חרב מלהבות כחולות.
"אל תדאג קטן עלינו!" אמרתי.


תגובות (4)

תמשיכי, אבל פרקים ארוכים יותר…
~-~

15/03/2014 20:13

היי, תהיתי עם באלך להירשם לסיפור שלי…

15/03/2014 20:18

תמשיכי את טובה בזה

15/03/2014 20:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך