VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The New Kingdom – פרק 16.

VongolaBoss 22/03/2014 624 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^

כולם החליפו סיפורים על שדים ורוחות ואני ישבתי המומה. "אם כך…אנחנו לא היחידים שהותקפו." אמרתי בשקט. כולם הנהנו להסכמה.
"אנחנו חייבים להתקדם לכיוונם של האחרים. אני די בטוחה שגם כל השאר הותקפו…ייקחו לנו יומיים להגיע, מי יודע מה מצפה לנו שם אבל אנחנו חייבים למצוא אותם!" אמרתי.
"אני מסכים, אנחנו לא יכולים להישאר במקום אחד." אמר לוק.
"אני רק לא מבינה דבר אחד." אמרתי בהרהור.
"מה?" שאל איתן.
"למה יש כל כך הרבה מפלצות ושדים כאן…השטח הזה אמור להיות מבוטח על ידי מגני הקסם של המדינה." אמרתי בכובד ראש.
"ליזי…אני מצטער לומר את זה, אבל אני ראיתי את זה מגיע." אמר ליאו.
"מה זאת אומרת?" שאלתי בהפתעה. כולם הביטו בפניו של ליאו. השמש החלה לעלות.
"הרי יש יבשת חדשה, אפלה. אני מניח שהיצורים הגיעו משם." אמר ליאו.
"אתה צודק…אם כך חייבים לפעול במהירות." הנהנתי.
קבוצת כשפים אפלים הקיפה אותנו לפתע. "נו באמת!" מלמל רזיאל.
"שקט, בקרוב עת המלכות שלכם תגיע לקיצה ומטרק ישלוט שוב." צחקו הכשפים. הם דיברו בהרמוניה מושלמת. החוורתי למשמע השם מטרק. איך זה ייתכן? אנחנו הבסנו אותו. כמעט איבדתי את כל החברים, הגילדה והמשפחה שלי כשנלחמתי מולו. "לא…" מלמלתי בכעס. זעם מילא אותי, אש טהורה מלאה אותי. "אני לא אתן לזה לקרות! לא שוב!" צעקתי והפעלתי את טכניקת הקסם הסודי. "תפסו מכסה!" זעק רזיאל בראשינו וכולם התחבאו מאחורי הסלעים.
שלושה דרקונים הופיעו. אחד סגול, אחד כתום ואחד כחול. להבות הרגשות. הכשפים נעצרו שנייה ואז פרצו בצחוק. "איפה ההקרנה? אין סיכוי שמישהי כמוך יכולה להשתמש בכוחות של שומרי הקסם בייחוד לא של משהו כמו ויקימיליאן." הם פרצו בצחוק. שחררתי את האחיזה שלי בדרקוני הלהבות והם התקיפו את הכשפים. הם ניסו להילחם בהם אבל הכוח שלי התעצם עם כל התקפה. "אני לא אתן לכם לקחת את החשובים לי מכל שוב!" צעקתי ומסביבי הייתה הילה של אור קורן ומסנוור. "דיוס…" אמר ליאו.
"אליזבת'." מלמל איתן.
"היא…היא…" מלמל לוק.
"היא קיבלה את בירכת סביאל." אמר רזיאל בלחש. כל הכשפים האפלים הובסו. צנחתי אל האדמה שהייתה רכה. 'תודה איתן.' חשבתי בחיוך מבטי נעוץ בשמיים. הם היו כחולים בוהקים. אור זרח בכל מקום והשמש זהובה. "עשית עבודה נהדרת אבל מחכה לך מסע קשה. על כתפייך מוטל הגורל של העולם. את תביאי לקיצנו או לשגשוגינו." אמר מלאך שהסתכל עליי מהשמיים. ולפתע חושך.


תגובות (1)

תמשיכי ^^

22/03/2014 22:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך