VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The New Kingdom – פרק 17.

VongolaBoss 29/03/2014 662 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^

"היי היא בחיים?" שאל איתן.
"אל תהיה טיפש!" אמר רזיאל ונתן מכה קלה על הראש של איתן.
"למה זה!?" ילל איתן.
"היית טיפש." אמר רזיאל וכרע ברך ליד אליזבת'.
"היא פשוט איבדה המון אנרגיה זה הכל. זה לא מסכן אותה." אמר לוק. נאנחתי בהקלה.
"טוב עלינו להמשיך להתקדם." אמר רזיאל.
"כן אבל אנחנו לא יכולים ללכת לשום מקום כשאליזבת' במצב כזה." אמר איתן ורזיאל שוב נתן לו מכה. "נו מה נסגר איתך?!" ילל איתן ושיפשף את ראשו.
"אידיוטים מעצבנים אותי." אמר רזיאל והרים את אליזבת'.
"אידיוטים מעצבנים אותי.." חיכה איתן בזלזול את רזיאל. הפעם רזיאל בעט בו.
"מאוד בוגר מצד שניכם." אמר לוק ונאנח בעייפות.
"טוב תפסיקו את זה. אנחנו צריכים להתקדם עם אור היום מהר ככל האפשר." אמרתי הם מלמלו להסכמה והתחלנו להתקדם ביער הסבוך.
* * *

"סופי, אנחנו צריכים לבחור כיוון לפני שיחשיך. אני לא רוצה להתקל בערפדים שוב." אמרתי.
"אני…כן מירה." מלמלה סופי והסתכלה לשני הכיוונים בפיזור נפש.
"היי. אני לא רוצה להכביד." אמרתי והנחתי יד תומכת על כתפה. היא חייכה בהקלה.
"אנחנו צריכים ללכת לשם." היא אמרה בהחלטיות.
"נהדר!" אמרתי והתחלנו לצעוד. מעניין מה נפגוש בהמשך…הרהרתי.

נקודת מבט של סבסטיאן:
"אז אני מבין שאנחנו אמורים להתקרב אל סופי ומירה, נכון?" שאלתי. אלידרק הנהן.
"ומשם הדרך אל ליזי קצרה." אמר גבריאל וחיוך גדול נפרש על פניו.
"אויש סתום." אמר מייק.
"מי אתה שתגיד לי מה לעשות?" חייך גבריאל בחיוך מבשר צרות. מייק שם רגל לגבריאל והוא השתטח על האדמה. "למה נדפקנו עם שני נודניקים כמוכם…" מלמל אלידרק. ראסימה צחקה. "אתה תשלם על זה מייק." אמר גבריאל בקול מאיים בזמן שהוא מתנקה מהבוץ.
"לא עכשיו." אמרתי בתסכול.
"מה שתגיד סבס." ענו שניהם פה אחד. הם ממש עלו לי על העצבים. אין מצב שאנחנו נצליח להגיע ללית' בלי שאני אהרוג את שניהם.


תגובות (1)

תמשיכי D:

29/03/2014 21:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך