VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The New Kingdom – פרק 18.

VongolaBoss 01/04/2014 661 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^

"אני חושב שאנחנו צריכים להקים מחנה ללילה." אמר רזיאל שהניח בזהירות את אליזבת' על שמיכות וכריות ששמו לוק ואיתן. "כן. כבר מתחיל להיות מאוחר מאוד." אמרתי אני.
"שנלך לאסוף עצים למדורה?" שאלו איתן ולוק פה אחד.
"כן, ותביאו מים, הרבה מים אנחנו צריכים לרפא את ליז." אמר רזיאל והתיישב להכנת ארוחת הערב. איתן ולוק נעלמו תוך זמן קצר כך שנותרנו שלושתינו. אני חסר המנוחה, רזיאל שמכין ארוחה וליזי המעולפת. "אל תדאג כל כך ליאו. היא בסדר, רק ישנה. הגוף שלה צריך לנוח אחרי קרב שכזה, שלא לדבר על זה שלפני שבאתם היא נלחמה כמו נמרה כשתקפו אותנו השדים רק כדי שאני אזכה למנוחה." אמר רזיאל בחיוך. "כמו כן, אם לא שמת לב היא שמה אותנו לפני עצמה. אני חושש שיום אחד זה מה שיביא לקיצה." הוסיף בקדרות ונגע במצחה. "זה טוב החום שלה לפחות ירד." אמר רזיאל בהקלה והמשיך בהכנת הארוחות. באוויר שרר שקט מביך וקודר.
ליזי השתעלה והתהפכה על צידה כך שראשה כעט היה מונח על רגליו של רזיאל וחיוך שליו על פניה. קצת קינאתי באותו רגע ברזיאל אבל ידעתי שאין לי זכות לעשות זאת. רזיאל ליטף בעדינות את שערה והיא ישנה כמו תינוקת בחיכו. "חמודה אתה לא חושב?" גיחך רזיאל. ואז חזרו לוק ואיתן עם ערימות של עצים. "אני חושב שהגזמנו קצת עם כמות העצים…" מלמל לוק.
"זה יספיק לכמה חודשים." צחקתי.
"לא נורא…נמצא להם שימוש." אמר איתן בחיוך גדול והתקרב לסיר המעלה אדים. "ממ…מה אתה מבשל?" שאל איתן.
"מרק פיטריות, אלה מה? אין לנו כל כך הרבה מה לאכול כאן." אמר רזיאל ולגם קצת מהמרק.
"זה מוכן?" שאל לוק.
"עוד לא." אמר רזיאל והוסיף תבלינים למרק מה שגרם לריח להיות חזק כל כך שגרם לכולנו להזיל ריר. "הריח כל כך טוב…" מלמלה ליזי בעיניים עצומות כל המבטים הופנו אליה.
"נו,נו מי היה מאמין שמרק פיטריות יעיר את ליזי." צחק איתן.
"קסם הבישול." אמר רזיאל בחיוך.
ליזי התיישבה ועיסתה את רקותיה. "אוח הכאב ראש הזה יהרוג אותי."
"תני לי." אמר לוק והפעיל את מגע הקרח שלו.
"לוק אמרתי לך אי פעם כמה שאני אוהבת אותך?" היא שאלה מתענגת על תחושת הקסם. ולוק הסמיק כהוגן. מה זה? כולם בעולם הזה דלוקים על ליזי או שזה רק נדמה לי?


תגובות (1)

חוח^^
תמשיכי XD

02/04/2014 13:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך