VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The New Kingdom – פרק 20.

VongolaBoss 13/04/2014 611 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^

"היי..סופי תגידי לי, ליזי הייתה רעה אלייך או משהו כזה?" שאלתי בנימה אגבית. סופי הופתעה מהשאלה. "למה את שואלת דבר כזה?! ליידי אליזבת' היא המלכה הכי טובה שיכולתי לבקש! היא מעולם לא מעבידה אותנו קשה ואת רוב העבודה עושה בעצמה..פשוט אחרי שהיא חשבה שאחיה נהרג היא הסתגרה בתוך עצמה. ועכשיו…עכשיו כשהיא קיבלה אתכם בחזרה היא מאושרת, מעולם לא ראיתי אותה מחייכת ככה…" אמרה סופי בנימה גאה היא קפצה את אגרופה. "אם משהו אי פעם יהרוס את זה למלכה שלי, הוא ישלם על זה!"
"את מאוד אוהבת את ליזי הא?" שאלתי מופתעת מהגישה שלה.
"היא הצילה אותי לא פעם אחת. אני מעריצה אותה." אמרה סופי ועיניה נצצו.
"כזאת היא ליזי, היא מצילה לכולנו את התחת כל הזמן. לפעמים הייתי רוצה אני להגן עליה אבל היא מתעקשת מאוד להגן עלינו, אפילו כשאנחנו לא בסכנה ממשית." אמרתי והנחתי את צלחת המרק הריקה על השמיכה לצד רגליי. צרצרים צרצרו והשמים היו זרועי כוכבים. "כדאי להקים כיפת הגנה…למקרה שיבוא עוד משהו." אמרתי בכדי להחליף נושא. סופי מיד קפצה לרגליה בשמחה. "כן!" היא מלמלה בהתרגשות. וואו הבחורה הזאת אוהבת קסם…גיחכתי וקמתי גם אני.

נקודת המבט של סבסטיאן:
"היי סבסטיאן, אולי תנוח קצת?" אמר אלידרק והתיישב לידי.
"אני לא יכול…מה אם משהו קרה ללית'?" אמרתי והסתכלתי על העמק שטוף באורו הכסוף של הירח שנפרש מתחתינו הוא היה יפיפה לית' בוודאי הייתה אוהבת אותו. אלידרק אניח את ידו על כתפי. "סבס, אליזבת' היא אחת הבחורות הכי חזקות שהכרתי מימי. אני יותר דואג למה שתקף אותם." חייך. צחקתי מעט. זה נכון לית' היא לא חסרת אונים היא חזקה ואמיצה, אבל יש לה בעיה אחת. היא לעולם לא חושבת על עצמה. "כן את צודק..אבל אתה יודע איך היא." אמרתי.
"אוי נו אל תדאג כל כך סבס!" אמר גבריאל שנשען עם הגב על העץ. מתי הוא הגיע לכאן?!
"כן זאת ליזי! היא בידיים טובות גם ככה." אמרה ראסימה שהתיישבה לידי.
"נכון היא עם רזיאל ולוק. שלא לדבר על ליאו ואיתן, הם לא יתנו שמשהו יקרה לה." צחק מייק ונעמד ליד גבריאל. "צודקים צודקים." חייכתי אבל תחושת הספק לא עזבה אותי.


תגובות (1)

'צרצרים צרצרו ' אוי זה כ'כ כיף להגיד את זה XD
תמשיכי!

13/04/2014 16:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך