VongolaBoss
כמה שאני התגעגעתי לסיפור הזה! תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The New Kingdom – פרק 21.

VongolaBoss 17/07/2014 599 צפיות תגובה אחת
כמה שאני התגעגעתי לסיפור הזה! תהנו ^^

"נו ומה עכשיו…לא תתנו לי לקום?" אמרתי בזעם שקט. בכל זאת הגעתי למצב שבו רזיאל יושב עליי ואני גם קשורה. "אמרתי לך לשבת בשקט…את לא הקשבת." אמר רזיאל בהחלט משועשע מהסיטואציה הזאת. "הוא הזהיר אותך…" נאנח ליאו.
"במקום להיאנח היית יכול לעזור לי לקום." סיננתי לעברו. אוי כמה שרזיאל כבד לא יכולתי להזיז שום שריר בגוף ולא רק זה מבטי היה נעוץ באבן גדולה ומשעממת. "לפחות תן לי להזיז את הראש לנקודה יותר מלהיבה!" יבבתי. הוא החזיק גם את הראש שלי כדי שאני לא אנשוף אש על הכל. "אוח…ליז את חייבת ללמוד להקשיב לנו." אמר איתן. או אני כל כך רוצה להכניס אגרוף לכולכם. "אבל רק קמתי לשנייה, להרתיח מים! רציתי תה!" אמרתי בקול מתלונן וניפחתי את הלחיים שלי. כמובן שזה היה שקר, רציתי לעזור להם. "כן, תספרי סיפורים למישהו שלא מכיר אותך ליזי." אמר לוק. האבן שלפני לא זזה מילימטר והתחלתי לאבד סבלנות.
"זה כאב." אמרתי בקול נעלב.
"אם אני אקום ואשחרר אותך, את מבטיחה לא לעשות כלום?" שאל רזיאל. הוא הפיח בי ניצוץ תקווה. לא עוד אבנים משעממות. "כן!" צעקתי בהתרגשות. סוף סוף אוכל להתהלך והשמן הזה ירד ממני. חיוך מלא תקווה נפרש על פני. "המ…החיוך שלך מחשיד מדי אני לא קם." אמר רזיאל ואיך שהוא הוא נהיה כבד עוד יותר. או שזה היה רק גודל האכזבה. נאנחתי בכבדות, אני לא הולכת לשום מקום בזמן הקרוב. איתן צחק וליאו גיחך. ממש רציתי לראות את הפרצופים שלהם. ואז עלה במוחי רעיון מבריק, איך לא חשבתי עליו קודם? "אמ..רזיאל…" אמרתי בשקט בקול מבוייש. הייתי שחקנית נהדרת. "מה?" שאל רזיאל בקרירות.
"אני חייבת ללכת…" מילמלתי.
"ללכת? לאן?" הוא היה מופתע ללא ספק. זהו זה תבלע את הפיתיון.
"אתה באמת תכריח אותי לומר את זה?" אמרתי ועצמתי את עיניי בבושה מעושה.
"אה! שנייה אני מוריד ממך את החבלים, אבל לשם ובחזרה מובן?" הוא אמר וקם ממני. ניצחון! ההקלה שפשטה את הגוף שלי ברגע שהוא קם ממני הייתה נהדרת הוא פרם במהירות את החבל ותוך דקה הייתי על הרגליים. "לכי…" הוא גמגם והסמיק כהוגן. פרצתי בצחוק והתרחקתי מהם במהירות. "ניצחון! אני חופשיה!" רצתי לכיוון השביל.


תגובות (1)

גם אני התגעגעתי לזה!
*צחוק משוגע ברקע*
תמשיכי ^-^

17/07/2014 21:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך