VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 3.

VongolaBoss 14/02/2014 569 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^

ישבנו בגן הורדים ושתינו תה עם עוגה נהדרת שרוז הכינה. "אז מה מביא אתכם לכאן?" שאלתי ולקחתי לגימה מתה הצמחים המיוחד שלי. הם לא היו באים לכאן אם זה לא היה עניין חשוב, אחרי הכל ניהול יבשת זה לא כזה פשוט. גבריאל פצה את פיו ראשון. "יבשת חדשה התגלתה." הוא אמר והניח את כוס התה שלו.
נימת קולו הייתה קשה מעט. "לפי נימת קולך אני מניחה שזה דבר רע. ובכן יש לנו פרטים על היבשת הזו?" שאלתי בנימה עניינית ולקחתי לגימה ארוכה נוספת. מכיוון שאני שולטת ביבשת הגדולה מכולן וכיוון שאני נחשבת לשליטה הראשית זוהי חובתי לטפל בעניינים מסוג זה. אבל אני לא מתלוננת. אני אוהבת את הנתינים שלי ואני אוהבת לעזור להם בכל. "לא הרבה…אנחנו רק יודעים שיש שם שער לפיודור." אמר רזיאל.
"פיודור מה?" אמרתי והנחתי את הספל הריק שלי על השולחן. פיודור הוא מימד שממנו יצאו כל השדים והיצורים שאיימו על עולמינו. לפני שלוש שנים אנחנו סגרנו את השער האחרון למימד הזה, אך עכשיו מתברר שנוצר אחד נוסף כזה. נשכתי את שפתי, כאב מילה את ליבי. אני זוכרת את האסונות שהתרחשו אז, וכשסוף סוף שלום ונחת מצאו את דרכם אל ליבינו זה התנפץ. לקחתי שאיפה עמוקה ואז בחיוך אמרתי "אז חברי היקרים, אני מניחה שזה הזמן למסע אחד נוסף?"

* * *

"אוקיי, אנחנו מצא לשם בעוד שבועיים, כשנהיה מוכנים מכל הבחינות." אמרתי בהחלטיות. היינו בספרייה של הארמון שלי ניגשתי אל אחד המדפים והורדתי ממנו מפה. פרשתי את המפה על השולחן. "איפה בדיוק נמצאת היבשת החדשה הזאת?" שאלתי. איתן נעמד לידי והצביע על אמצע האוקיינוס.
"כאן." הוא אמר. הרמתי את מבטי אל גבריאל ורזיאל הם הנהנו בהסכמה.
"טוב, אם כך, כדאי שנתחיל להתכונן, אנשי יכינו את הספינה ונצא. בנתיים אני ממליצה לכולכם להתחיל להתאמן ולחדד את הכישורים שלכם. אנחנו לא יודעים מול מה אנחנו עומדים ולכן צריך לצפות לכל." אמרתי והקפתי בטוש אדום את המקום שאיתן הצביע עליו על המפה. כולם מלמלו והנהנו להסכמה. "וזאת בדיוק הסיבה שאת השליטה הראשית." אמר סבסטיאן ונשק למצחי.
"אני רק עושה את המוטל עליי, אני לא רוצה לאבד אף אחד." אמרתי וחיבקתי את סבסטיאן.
"ליז את בחיים לא תשתני הא?" אמרה מירה וחייכה חיוך גדול. חברתי הטובה מכל, מכירה אותי טוב יותר מכולם. חוץ מאולי המשפחה שלי גיחכתי. למרות שאני מחשיבה אותה כאחותי.
"את מכירה אותי מירה." חייכתי. ובכך החלו שבועיים של אימונים קשים.


תגובות (1)

תמשיכי!!

14/02/2014 08:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך