VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 5.

VongolaBoss 15/02/2014 597 צפיות 2 תגובות
תהנו ^^

"ליאו? מה אתה עושה כאן בשעה כזאת?" שאלתי בדאגה קלה.
"אני…אמ…רציתי…אמ…לא משנה!" הוא אמר בקול רם בפנים סמוקות וברח.
"מה לעזאזל?" עמדתי בפתח הדלת והסתכלתי לכיוון שאליו ברח ליאו. הוא נעלם. "אה! מתי הוא הספיק להיעלם ככה?!"
"ליז מי זה היה?" שאל אותי גבריאל כשהוא זחל מהתחתית של המיטה.
"ליאו…" אמרתי עדיין מבולבלת מאוד.
"מה הוא רצה?" שאל גבריאל.
"אני לא יודעת." עניתי. ואז הפניתי את מבטי אל גבריאל.
"כן כן אני מבין." הוא אמר ויצא מהחדר, הוא נשק לי על הלחי והלך. סגרתי את הדלת.
"איזה לילה מוזר." אמרתי ופלטתי אנחה.

הלכתי בעגמומיות לכיוון חדר הארוחות ונתקלתי ברזיאל. "בוקר טוב לי-היי הכל בסדר?" הוא שאל אותי בדאגה. פיהקתי והנהנתי.
"זה כלום, סתם לא ישנתי בלילה." אמרתי ופיהקתי שוב.
"אה…זה משהו שאני יכול לתקן בשנייה." חייך רזיאל. "אפשר?" הוא שאל וכיוון את ידיו אל ראשי.
"לך על זה." אמרתי. הוא חייך והפעיל את כוח הריפוי שלו. העייפות והבלבול נעלמו בהדרגה והרגשתי כיצד הכוחות שלי והרעננות חוזרים אליי. "זה הציל אותי." אמרתי וחייכתי, "תודה."
"אין על מה." הוא חייך. שילבנו זרועות והלכנו לחדר הארוחות. כשנכנסנו גבריאל כמעט נפל מהכיסא. כולם צחקו. "הי אתה בסדר? אתה נראה כאילו אתה ראית רוח רפאים." צחק ליאו ולקח ביס מהטוסט שלו.
גבריאל לא ענה, הוא גם נמנע מלהביט בי. "היי גבריאל, אתה לא עצמך היום. קרה משהו?" שאל אלידרק ולגם מהתה שלו. "כן, פשוט עבר עליי לילה סוער במיוחד." הוא אמר בחיוך נבזי. לפעמים אני פשוט לא מבינה איך נדלקתי עליו ככה. פלטתי אנחה והתיישבתי ליד ליאו ומירה מייק ישב לפני. "אז איך עבר עליכם הלילה?" שאלתי אותם.
"היה נהדר! המיטות היו כמו ענן הפעם." אמרה מירה מתמוגגת. צחקתי.
"דאגתי שיהיה לכם נוח במיוחד, האימון של אתמול היה מאומץ מאוד. רציתי שתקבלו את השינה הטובה ביותר." אמרתי. 'כמה אירוני שאני לא ישנתי בכלל.' חשבתי לעצמי.
"ומה איתך ליזי?" שאל מייק שהיה עסוק באכילת ביצים מקושקשות. "האוכל פה מדהים!!" הוא אמר וממש טרף הכל עם הצלחת.
"שמחה שאתה אוהב." חייכתי.
"אמ…היום אני מתאמן איתך נכון?" שאל ליאו ופניו הסמיקו מעט.
"כן." חייכתי. מה עובר על ליאו? הוא לא עצמו היום, בעצם זה ככה כבר שבוע.


תגובות (2)

ליאו מאוהב בליז', וגם גבריאל (או שהוא משתעשע)
מממ…
תמשיכי ^…^

15/02/2014 09:40

לא ראיתי שהעלית.. אבל עכשיו כן!
תמשיכי!!

15/02/2014 11:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך