VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 6.

VongolaBoss 16/02/2014 569 צפיות 2 תגובות
תהנו ^^

אחרי ארוחת הבוקר כולם התפזרו אני וליאו הלכנו אל אולם האימונים. "אה..ליאו, אפשר לשאול אותך משהו?" שאלתי בזמן שצעדינו תופפו על ריצפת השיש במסדרון.
"כ-כן…" הוא גמגם והאדים.
"אה…ליאו מה עובר עלייך בזמן האחרון?" שאלתי ועצרתי הוא התקדם מספר צעדים והסתובב.
"זה לא מובן האליו?" הוא שאל מבטו נעוץ בנעליו ופניו אדומים.
"מה מובן מאליו?" שאלתי והטיתי את ראשי. לא הבנתי.
"את באמת תמימה מה…" הוא אמר והפנה את מבטו אל החלון.
"אה?"
"כ-כלום! תשכחי שאמרתי משהו!" הוא אמר בלחץ ונהיה אדום יותר. יכול להיות שהוא….? לא אין סיכוי!
"היי תגיד…יש סיכוי שאתה נדלקת עליי?" שאלתי בעדינות. הוא ממש קפץ.
"ל-ל-ל-ל-ל-לא! מ-מאיפה הבאת את זה פ-פתאום?!" הוא שאל בגמגום פניו היו בצבע ארגמן. אוי לא…ליאו נדלק עליי. נאנחתי. 'איפה היית כשהתאהבתי בך המ ?' זעק קול בראשי.
"היי את בסדר?" שאל אותי ליאו בקול יחסית נורמלי.
"כן." עניתי ונכנסנו לחדר האימונים.

התנשפתי וניגבתי את פניי. "וואו…זה היה חתיכת אימון." אמרתי והתיישבתי על הרצפה. למרות שזה לא יאה למלכה. ליאו צחק והתיישב לידי.
"היית מעולה. בחיים לא האמנתי שתגיעי לרמות כאלה." הוא אמר ולגם מהבקבוק.
"גם אתה השתפרת מאוד." אמרתי.
"משהו קורה בינך ובין גבריאל?" הוא שאל בקול מאט עצוב.
"זה לא…" נאנחתי אין טעם להסתיר דברים מליאו. "אני לא יודעת. הוא מעוניין בי אבל אם זאת הוא מתנהג בקרירות." אמרתי והשפלתי את מבטי.
"ואת?" הוא שאל והסתכל עליי.
"מה?"
"את אוהבת אותו?"
"אני…חושבת…" אמרתי והשפלתי את מבטי שוב. ליאו צחק.
"אני מניח שאין מה לעשות עם זה. אני אעזור לך לברר עליו." הוא חייך חיוך גדול. החיוך שלו היה חיוך מיוחד אותו הוא הראה רק לי. אני לא מאמינה כמה עיוורת אני.
"אתה לא חייב לעשות את זה.." מילמלתי.
"אני רוצה שהאישה שאני אוהב תהיה מאושרת בשביל זה אני אעשה הכול." הוא אמר וחפן את פניי בכפות ידיו, בניגוד לידיו של גבריאל הידיים של ליאו היו קרות ונעימות. "ליאו.." אמרתי את שמו בשקט.
ואז גבריאל נכנס לחדר.


תגובות (2)

דאאממ!
דווקא במתח!
תמשיכי!

16/02/2014 12:30

תמשיכי!!

16/02/2014 14:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך