VongolaBoss
תהנו ^^
סליחה שקצר כל כך! אמשיך בהקדם האפשרי!

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 9.

VongolaBoss 22/02/2014 718 צפיות 3 תגובות
תהנו ^^
סליחה שקצר כל כך! אמשיך בהקדם האפשרי!

"היי רזיאל, אתה בטוח שאתה רוצה להיות מצוות אליי?" שאלתי את רזיאל בזמן שהתקרבנו לעמדה שלנו.
"את מצחיקה ליזי, גם אם לא הייתי רוצה להיות מצוות אלייך גם ככה זה מאוחר מדי." הוא צחק וליטף את ראשי. ניפחתי את לחיי. אני מרגישה כמו ילדה בת חמש כשאני עם רזיאל למרות שהוא מבוגר ממני רק בשלוש שנים. "נו נו, אל תתנפחי." הוא גיחך ותקע את האצבע שלו בלחי שלי.
"אני אהרוג אותך." אמרתי. הוא פרץ בצחוק מתגלגל מה שהפתיע אותי שקפצתי.
"מה אתה צוחק?" שאלתי.
"את פשוט לא השתנית בכלל אותה ליזי שאני זוכר ואוהב." הוא חייך בחמימות. 'אוהב' זה הדהד בראשי.

נקודת מבט של סבסטיאן:
"תפסיקו לריב!" צעקתי בחוסר אונים על מייק וגבריאל.
"הוא התחיל וחוץ מזה מה הוא קובע למי שייכת ליזי?!" התעצבן מייק וממש עמד להתנפל על גבריאל לולא מירה שהחזיקה אותו. "אוי תסתום!" החזיר לו גבריאל וכנרה רצה להחטיף למייק לולא אלידרק שהחזיק אותו. "אוי נו אתם ילדים קטנים?" שאל אלידרק. נאנחתי בחוסר אונים בקצב הזה אנחנו לא נגיע לשום מקום. "טוב תרגעו, אני מחליט אם מי אחותי הקטנה תצא נקודה." אמרתי. והם נאנחו.
"טוב עכשיו נקבע את הצוותים." אמרתי.

איכשהו יצא שמייק וגבריאל נתקעו ביחד. "איך זה קרה?" שאלתי את אלידרק. הוא הניח את ידו על כתפי.
"אני מבין אותך אחי…" אמר אלידרק.
"ליזי שלי!" אמר מייק ובעט בגבריאל.
"נראה לך!!" אמר גבריאל והכניס אגרוף בפרצוף של מייק.


תגובות (3)

לא נורא.. לפחות העלית..
עכשיו תעלי עוד אחד!!!!
המשך!

22/02/2014 08:06

חחחח דיי דיי לא לריב…. ;)
תמשיכי :>

22/02/2014 10:05

תמשיכי!!!

23/02/2014 05:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך