זאת עם המשקפיים P:
בקשר ל'כתף אל כתף נגד העולם ' על דאגה אני ימשיך אותו מבטיחה ^_^

בית W.I.T.C.H הקדמה והרשמה :)

בקשר ל'כתף אל כתף נגד העולם ' על דאגה אני ימשיך אותו מבטיחה ^_^

ראיתי שיש פה כמה וכמה סיפורים על בתי יתומים ובגלל שאני מתה על הז'אנר הזה חשבתי לעשות גם סיפור כזה אבל עם הט'אצ המיוחד של ציפה D-:

הקדמה ~

בית היתומים W.I.T.C.H הוא לא בית יתומים רגיל עליו נשלחים נערים ונערות מסוג מיוחד .
ילדים שעברם נשכח וההווה שלהם איננו אך עתידם גדול . נערים הנערות האלה מתמחים בכשפים , בקסמים , באחיזת עיניים וכל מה שקשור לנושא .
יום אחד מנהלת בית היתומים ,גברת מ , מקבלת מסר ובו הודעה מהמועצה העליונה הקשורה לעתידם של הנערים שנכנסו לה עמוק עמוק לתוך הלב .

הרשמה ~

שם +משפחה :
גיל : (13-18 )
מראה :
אופי :
אוהב :
לא אוהב:
רקע :
כוח : (מרשימת הכוחות )
עד פרט חשוב :(עם יש )

כוחות –
פה אתם צריכים להיות יצירתיים ולתת משהו מגניב אבל לא אובוור חריג ומיוחד כי אז הדמות תהיה חריגה ובתכלס כולם שם הם משפחה וכולם חברים אז שיהיה מגניב כזה לא לתת משהו כמו … יכולה לשלות במחשבות של אנשים . תנו דברים כמו: בלתי ניראת , קורא מחשבות , רואה עתיד או דברים כאלה .

אני צריכה 8 דמויות פלוס מינוס (בנים ובנות ) אז פליז תרשמו ולא רק בנות :)


תגובות (15)

שם: רייני (אני לא כותבת שם משפחה. הסבר ברקע.)
גיל: 13.
מראה: שיער חום ומתולתל. עיניים חומות נוצצות רוב הזמן.
אופי: מעצבנת. לפעמים מתבודדת ותמיד מצליחה להיכנס לצרות.
אוהבת: טוב, די את הכול.
לא אוהבת: אנשים רעים.
רקע: יום אחד הגיעה לבית היתומים ילדה קטנה בת שנתיים. לא היה לידה אף אחד או אף פתק שיסביר. הילדה הזאת היתה רייני. מעולם לא סיפרו לה איך היא הגיעה לבית היתומים, וזה גם לא ממש עניין אותה.
כוחות: להסוות את עצמה בכל רקע. יכולת התגנבות ממש טובה.

01/12/2013 11:25

תשמרי לי דמות! בבקשה!!!

01/12/2013 11:26

מתי תמשיכי את 'פשוט'?

שם: טום (לפעמים קוראים לו טומי) מון
גיל : 10 (אם אי אפשר אז 13)
מראה: שיער שחור פרוע שחצי מסתיר את העיניים שלו. עיניים שחורות לחלוטין, בלי אישון. (הוא עיוור) לא גבוהה מאוד ולא נמוך, די דקיק. יוצר רושם שהוא מאוד קטן. קל להתעלם מהנוכחות שלו כל עוד העיניים שלו מוסתרות
אופי : שקט, שברירי, שקט, ביישן, שקט, שונא תשומת לב, בקושי מדבר ושהוא כן אז הוא לוחש את זה למישהו שיגיד את זה במקומו. אבל שהוא מפחד באמת כל הריחוק הזה מתפוגג, בכי זה עניין נדיר אצלו, אבל שהוא כן בוכה אז זה מסיבות אמתיות
אוהב : שקט
לא אוהב: רעש, שצועקים, הרבה תשומת לב, ששואלים אותו על העבר שלו.
רקע : אני אשלח לך במייל.
כוח : יש לו 'חזיונות' לפעמים הוא רואה את העתיד, לפעמים את העבר, לפעמים דברים שנראים רנדומליים לגמרי, אבל תמיד יש להם משמעות וצורך.
עד פרט חשוב : כמו שאמרתי, הוא עיוור

תעשי שהוא יתחבר לאחד היותר מבוגרים.

אולי קיים דמיון מסויים בינו לבין ג'יימס מ 'היסודן האחרון'

01/12/2013 12:00

אעאעאע תשמרי לי פליזז

01/12/2013 12:23

תהל תומפסון
בת 17 וחצי
שיער חום חלק גלי , עיניים חומות , רזה , גומה בצד שמאל , חביבה , מצחיקה , אוהבת לעשות שטויות ולהתפרע , לא נרתעת בקלות , היא לא תשתה אלכוהול בחיים כי יש לה משהו בריאותי , היא יודעת להבדיל בין מה מותר למה אסור , היא די חכמה ומתחברת בקלות , היא מאוד חייכנית ולא הרבה לוקחים אותה ברצינות…
היא רזה , אף פעם לא תלבש גופיות , אוהבת כל דבר שהוא שמח , ומצחיק , יש לה חולשות לבנים עם גומה , לא אוהבת סיפורים עצובים , בנות מעצבנות , בנים מעצבנים.
ההורים שלה עשירים ומסתכלים רק על עצמם והם כל הזמן בחול עד שהם נהרגו בתאונת מטוס , היא אף פעם לא תראה עצובה מול אנשים .
כוח : קריאת מחשבות

01/12/2013 12:31

שם: אלניסיס "אליס" קסטו
גיל: 14
מראה: שיער חום אסוף בקוקו גבוהה שמגיע עד אמצע הגב, עיינים בצבע דבש
אופי: נחמדה, יכולה להיות חצופה לפעמים, מתוחכמת, יכולה להיות טיפשה
אוהב: סוכריות על מקל, דולפינים, את הצבע תכלת, כל מיניי שוקולדים וממתקים
לא אוהב: מסטיקים שנדבקים מתחת לשולחן, ערסים, פרחות, ג'וקים, אנשים שאוכלים סרטנים
רקע: אין לי כוח לכתוב
כוח: היא יכולה להיות גמישה בצורה על טבעית ולייצר כל מיניי דברים בלי להתאמץ
עד פרט חשוב: דודה פרידההה

01/12/2013 12:43

טוב מעכשיו מגיל 15 ומעלה

01/12/2013 12:54

שם:מיקו ולנסקי
גיל:16
מראה:עיניים ירוקות-כחולות(הן מתחלפות)שיער חום-שטני עם גוון אדום.
אופי:שקטה,ביישנית,מצחיקה,חברותית,אוהבת להיות לבד.
אוהבת:ווקאלויד,לצחוק,לשיר,ספורט ולישון.
לא אוהבת:שמרכלים עליה,מקללים אותה,לבכות,במרכז העיניניים.
רקע:איב הגיעה לבית היתומים כשהייתה בת שבע,בעבר היו לה אמא ואבא,הם העניקו לא תשומת לב וכל מה שצריך,איב התחילה לעשות סיאנסים ואחרי כמה ימים הוריה נהרגו ומאז היא אוהבת להיות לבד.
כוח:קרח,כשהיא משתמשת בכוח העיניים שלה הופכות לצבע תכלת-כחול.
עוד פרט חשוב:אפשר שיהיה לה חבר בהמשך?

01/12/2013 13:04

ברקע טעיתי זאת מיקו אל תתיחסי

01/12/2013 13:06

זהו רק בנים

01/12/2013 13:15

אני כותבת לך בן, חכי רגע.

01/12/2013 13:41

שם: דוד
גיל: חמש עשרה
מראה:עיניים חומות ושיער שחור ומבהיק, נמוך וטיפה שמנמן
אופי: מביט לכל הצדדים, מתוח, לחוץ, טיפה מוזר, אבל נאמן בשעת הצורך.
רקע: הוריו ישראלים-אמריקאים-יהודים שחזרו בשאלה וטסו לאמריקה מסיבות כלכליות, כשהיה בכיתה א' וחזר הביתה הבית התפוצץ מול עקב מחבל מתאבד.
עד גיל 13 הוא החליף הרבה משפחות אומנה ולכולן התרחשו אסונות. עד שהוא הגיע לבית היתומים.
כוח: טלנקיז וכשהוא מרגיש מאוים דברים לידו מתחילים להתפוצץ(כשזה אדם מאיים עליו הוא מתפוצץ)
הערה: אפשר שיהיה משהו עם ביטחון עצמי גבוהה ששומר עליו? בן או בת זה לא משנה..

01/12/2013 14:52

תיקון: השם שלו זה הראל לא דוד

01/12/2013 14:54

תיקון: השם שלו זה הראל לא דוד

01/12/2013 14:54

שם: ריי-מין מקסימוס (כן, ריי-מין בקטע יפני. אבל הוא טוען שזה שם של בחורה, לכן הוא קורא לעצמו מקס וזהו)
גיל : 17
מראה : שיער שחור פרוע, עיניים ירוקות-אפורות ממזריות. כחוש וגבוה.
אופי : בדרך כלל הוא ציני, צוחק הרבה ועל כולם, אלים (רק לאלה שמגיע להם) , כעסן, וחמום מוח. שונא שמציקים לו, מלא ביטחון עצמי. למרות כל התכונות השליליות יש לו נטייה לגונן על החלשים ממנו ~רמז רמז~
אוהב: רוק בכל צורותיו, במיוחד מטאל. לנגן על גיטרה.
לא סובל: קרציות, אנשים שנטפלים לחלשים, (בדרך כלל הוא מכסח לאנשים האלה את הצורה)
רקע : בתור ילד הוא היה נחשב 'נמושה'. הוא סבל מהרבה בריונות והצקות, ובבית המצב לא היה יותר טוב. אבא שלו היה קשוח מאוד, הוא נהג להכות את מקס ואת אמא שלו. אמא שלו לא ממש הייתה קרובה עליו אף פעם, הם בקושי דיברו וגם שכן זה לא היה שום דבר משמעותי. יום אחד שהוא היה בן עשר הוא נסע עם ההורים שלו במכונית. הם בדיוק התווכחו על זה שאבא שלו אומר שהוא לא מספיק 'קשוח'. עד שהייתה תאונה, אבא שלו עיבד שליטה על הרכב וסתה לנתיב השני, ישר מול משאית.
שני ההורים שלו נהרגו במקום.
הדבר האחרון שאבא שלו הספיק להגיד היה המפט ששינה את כל החיים שלו. "אם תראה לאנשים אחרים כל מה שאתה חושב ומרגיש הם יתנפלו אליך כמו חיות טרף, לכן אל תראה להם." מאז מקס עובד לפי הקוד הזה.
הסיבה שהוא בכלל שרד את התאונה הזו הייתה הכוח שלו, הוא פשוט בער, עלה באש. שהוא עף דרך השמשה הקדמית. האש שלו הגנה עליו.
כוח: אש, בכל צורותיה. הוא מסגל לירות כדורי אש או להבעיר את עצמו. שהוא משתמש בכוח העיניים שלו נהיות אדומות-זהובות כאלה (עשית אותו בכוונה מנוגד למיקו.)

01/12/2013 16:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך