Blue

Blue
הקדמה:
פעם העולם היה חשוך ואפל מלא רציחות ופשעים עד ש……
שתי אנשים בשם פיטר ואליזבת קמו נגדו.
הם הקימו את הסוכנות אי אם סיקס! (המספר 6 באנגלית).
הרבה אנשים היו עם הסוכנות ונהיו סוכנים בה ועזרו להביא שלום בחזרה לעולם!
לאחר מאמצים קשים השלום חזר לכדור הארץ והעולם היה יותר טוב.
הסוכנים הקימו בית ספר לסוכנים כדי להמן את הדור הבא כדי שלא יהיה עוד פעם דבר כזה. ("האקדמייה ללילדי הדור החדש,סוכנים וסוכנות").
לאחר כמה שנים..
הסוכנים פיטר ואליזבת הולידו ילדה יפיפה וחייכנית בשם מירנדה או בקיצור אמה.
כשהיא נולדה היא יצאה מהבטן של אמא וצחקה,
מאז ההורים שלה ידעו שהיא שונה,שהיא מיוחדת במינה.
לשם כך הם אימנו אותה,כול מה שהם יודעים הם לימדו אותה שפות הגנה מחשבים ועד..
עד היום היא יודעת את כול הדברים האלו.
הכישרונןת שלה הם:הגנה ולחימה,שפות ופיתוי.
היא הייתה מוכרת לכולם בסוכנות.
היא הייתה חברה של שלוש בנות בשם ליאיזה או ליז,קרולין ודניאל .
הן נקראו "מחוננות",(פעם מי שהיה קוראים לו מחונן אלו אנשים מיוחדים במינם הם היו מוכשרים בדרכים שונות וחזקים מאוד).
הכול היה טוב ויפה עד שהאירוע הטרגי קרה!!!
הסוכנים הגדולים פיטר ואליזבת מתו!!
או יותר נכון נרצחו! בגלל וורטקס!
וורטקס הייתה סוכנות טרור שרצתה שהסבל הרציחות הפשעים והחושך והאופל יחזור לכדור הארץ.
מאז אותו יום אמה נשבעה שהיא תנקום את מותם כשהייתה רק בת 7.
החבר של ההורים שלה גידל אותה קראו לו מרטי.
יום אחד הוא הלך למשימה חשובה מאוד וכשהו חזר הביתה אמה כבר לא הייתה שם וכך גם החברות האחרות שלה.
ומאז הוא והוריהן לא ראו אותן!
הוריהן מתו ורק מי שנשאר היה מרטי שהכיר אותם הכי טוב מכולן!
הוא חיפש אותן בכול מקום ולא מצא אותן כאילו האדמה בלעה אותן!
הוא חשב שהן מתו כיוון שהיו רק בנות 7 כשנעלמו!
הוא היה כול כך עצוב והוא כעס על עצמו כול השנים!
אחרי העלמותם של אליזבת ופיטר העולם כבר לא היה כמו שהיה הרשע והרע חזר לעולם והפשעים החלו עוד פעם.
המשימה הכי חשובה שהייתה זה להשמיד את וורטקס אבל ביגלל שהם היו מאוד חזקים הדור החדש לא הצליח לנצח אותם ובגלל זה הלימודים ב"אקדמייה לילדי הדור החדש,סוכנים וסוכנות" נפתחה בחדש כדי ללמד את הדור החדש!
הדירוג בדרגות הלחימה היה כך:
A+
A
B+
B
C+
C
הדירוג הכי גבוהה היה A+
המורים היו בדרגות האלו בדרך כלל והם היו בני 15.
(בגיל של התלמידים שלהם)
והדירוג הכי נמוך היה C התלמידים היו ככה
(התלמידים המתחילים,כיתת המתחילים)
וורטקס התחילה ועלתה ברמה של הפשעים והרציחות אז קבוצה קטנה מסוכני A+
יצאו להגן על העיר.
לכול מי שהיה חלק מהמהפכה והוא היה ברמה A+ היה צמיד שחור ועליו היו 2 לבבות שסימלו את שתי הלבבות של אליזבת ופיטר,סימן אין סוף שסימל את ההגנה שלהם לאנשי העולם,והיה גם כתוב hope (תקווה) סימל את העובדה שהעולם יחזור להיות כמו שהוא היה. הם היו מחויבים ללבוש אותו כול הזמן והוא היה מחובר להם. (הם לא היו יכולים להוריד אותו).
גם לאמה קרולין ליז ודניאל היו את הצמידים האלו.
היו כלים מאוד משוכללים שהיו בסוכנות ובעולם,היו חליפות שהייתי יכול להפוך לבילתי נראה ולא השתמשו ברובים או בדברים כאלו השתמשו בסכינים ובחרבות משוכללות שמפעילו אותן בעזרת אבנים מיוחדות!
היו גם סיבורים(מכונות אשר היו הסיבה לרשע בעולם,והסוכנות הייתה נגדם וניסתה להשמיד אותם).
מקווה שנהנתם מההקדמה :)


תגובות (2)

מההקדמה נהניתי.
נראה לי שגם מהסיפור…..

17/12/2013 12:33

תודה רבה :)

17/12/2013 12:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך