אני הולכת להפציץ אתכם בפרקים! D: GET READY

Dark Fire – פרק 11

14/01/2013 554 צפיות אין תגובות
אני הולכת להפציץ אתכם בפרקים! D: GET READY

עם איימי ודרייק:
"תמיד יש לך כתף תומכת עם את צריכה אותה" אמר דרייק וחיבק אותי. "אני כל כך שמחה שיש לי חבר טוב כמוך" אמרתי וחייכתי. "יופי זה החיוך הקורן שרציתי לראות" חייך דרייק. פתאום מן השיחים יצא טיי. "הנה אתם סוף סוף מצאתי אתכם!" אמר טיי וחיבק אותי כל כך חזק שחשבתי שאני נמעכת.
"אה…טיי אתה מועך אותי פה!" אמרתי. "סליחה" אמר טיי ושחרר אותי. "למה חיפשת אותנו?" שאל דרייק. "טוב דאגתי לאיימי וגם התעצבנתי על ג'ייק אז הלכתי לחפש את האנשים שאני הכי אוהב" חייך טיי. "אוי טיי!" אמרתי וקפצתי עליו. התחלנו לצחוק. צחקתי מהלב צחוק ששחרר אותי לגמרי וסוף סוף הרגשתי שלמה עם מה שיש לי. "טוב אני חושב שזה הזמן לחזור לג'ייק ולשאר הלהקה" אמר דרייק.
"לא…" אמרתי בקול מתפנק. דרייק וטיי הניפו אותי באוויר. "עכשיו את באה איתנו לשאר הלהקה" צחקו טיי ודרייק. צחקתי. "טוב טוב תורידו אותי ואני אבוא אתכם" אמרתי וחיבקתי את שניהם.
"אבל אני לא הולכת להנהיג ולא מזיז לי כמה אני מלכותית! ואף אחד לא מגן עליי בלי רשות שלי מובן?" אמרתי. "ברור" אמרו טיי ודרייק בבת אחת. אני דרייק וטיי חזרנו ללהקה. כולם בהו בי, נעצו מבטים זועמים וג'ייק…המבט המאוכזב של ג'ייק גרם לי ליפול. מה אם אני באמת כמו סטיוארט? מה אם אני לא ראויה להיות זאבה? המון שאלות הציפו אותי וכנראה דרייק קלט אותן. "איימי בואי איתי." אמר דרייק ובקולו היה קמצוץ של הזדהות. הלכתי אחריו הוא הוביל אותי לאוהל שלו. "מ-מה אנחנו ע-עושים פה?" שאלתי בגמגום והרגשתי איך הלחיים שלי מאדימות. "את רוצה תשובות לשאלות שלך לא? אני אתן לך כמה תשובות, עכשיו בואי תכנסי לאוהל" אמר דרייק והושיט לי את ידו. אני היססתי לקחת את ידו…שלחתי בזהירות ובהיסוס את היד שלי לשלו.

עם זאק אמבר וסאלי:
מתברר שסאלי וזאק פתחו בניהם קשר של קריאת מחשבות שאמבר לא יכלה לקלוט וכך הם דברו: "מה אנחנו הולכים לעשות?" שאל זאק את סאלי בטלפתיה. "אין לי מושג…אנחנו חייבים להגן על איימי…איכשהו…." השיבה לו סאלי. "אסור לנו להרוג את איימי זה יוביל לאבדון…" אמר זאק. "אני יודעת תפרוץ שוב המלחמה בין הזאבים לערפדים…וחוץ מזה איימי היא בת אדם זה לא יהיה הוגן להרוג אותה בגלל שהיא פוחדת מסטיוארט…." אמרה סאלי. "מה נסגר אתכם?! " אמרה אמבר בעצבים גלויים. זאק וסאלי קפצו. "מה?" אמר זאק וניסה להסתיר את העצבים שלו כלפי אמבר, הוא ידע שאם יהרוג את אמבר סטיוארט יהיה חסר מעצורים.
סאלי לעומתו הייתה יותר רגוע וצוננת, "מה את רוצה אמבר? אנחנו לא מפרעים לך..". אמבר נסוגה והמשיכה ללכת, "איפה הילדה הזאת? אני לא קולטת את הריח שלה!" אמרה אמבר ובעטה באדמה.

עם קלואי ובלה:
"אני לא מתה על איימי, אבל ממתי היא נהייתה כזאת צוננת?" אמרה קלואי. "היא עברה הרבה..אני מבינה אותה, ורואה כמה קשה לה" אמרה בלה. "טוב לפחות עכשיו היא לא עם ג'ייק!" חייכה קלואי. "איך את יודעת?" שאלה בלה בהפתעה. קלואי צחקה ואמרה "הוא אמר לי שהוא נפרד מאיימי כי הוא לא יכול לסבול אותה ואת ההתנהגות שלה". ממ…ממתי ג'ייק מוותר על אהבת חייו? חשבה לעצמה בלה. "טוב אז לפחות אל תהיה שמחה כל כך..אחרי הכול כשאיימי תגלה היא פשוט תתפרק.." אמרה בלה בקול מרחם. "טוב אני אשתדל…" אמרה קלואי וחשבה לעצמה, אני חייבת לגרום לאיימי לוותר על ג'ייק.

עם איימי ודרייק:
הוא לקח את ידי בעדינות והכניס אותי לאוהל שלו. הוא סגר את האוהל והתיישב לידי. "טוב איימי בגלל שהבטחתי לך שאני תמיד אהיה איתך דברי איתי אני רוצה לעזור לך" הוא אמר ונגע ביד שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך