Dark Fire – פרק 2

03/12/2012 675 צפיות 5 תגובות

"ואני חשבתי שכחת מי אני." צחק ג'ייק. "איך אני יכולה לשכוח את החבר הכי טוב שלי??" אמרתי. ג'ייק עזר לי לקום ואנחנו התחבקנו.

* * *
"אוי ג'ייק אני חשבתי שאני בחיים לא אראה אותך שוב! " אמרתי וחיבקתי אותו אפילו יותר חזק.
"אני גם הייתי אבוד בלי החברה הכי טובה שלי.." אמר ג'ייק. "אחרי הכול עברו 3 שנים." אמרתי.
"הכי חשוב שלא שכחנו את החברות הנפלאה שלנו נכון?" אמר ג'ייק והניף אותי באוויר. בפעם הראשונה לאחר שג'ייק עזב, צחקתי. צחקתי מכול הלב. "היי איימי, מי זה?" אמר סטיוארט.
ג'ייק העמיד אותי ואמר "אני חבר טוב שהיא מכירה כבר כמה שנים טובות ואתה?".
הרגשתי שהם יתחילו לריב ומיד מהרתי להתערב. "ג'ייק זה סטיוארט החבר שלי…" אמרתי והשפלתי את מבטי. "סטיו זה ג'ייק חבר ילדות שלי…" אמרתי ולא הרמתי את מבטי. "אה…אז יש לך חבר…אמ…זה נהדר אני שמח בשבילך איימי…" אמר ג'ייק והסתכל הצידה. "אז איימי אנחנו הולכים לבית הספר?" שאל סטיוארט בקול כועס. "כן…." אמרתי. "למעשה אני לומד איתך באותו בית ספר איימי." אמר ג'ייק. "מה!?" אני וסטיוארט אמרנו בבת אחת.


תגובות (5)

פרק יפה, אם לומר את האמת, נשארתי במתח. אני מקווה מאוד שאת ממשיכה לכתוב את הסיפור הזה D:

04/12/2012 05:37

נשמע יפה! אהבתי את החלום שהיא חלמה על הזאב בפרק הראשון, נשמע מעניין!
ג'ייק לא נראה לי מרוצה מזה שיש לאיימי חבר..חחח
הפרקים קצרים! יש מצב שאת מאריכה אותם? D:
בכל מקרה, מחכה לפרק הבא! =)

04/12/2012 07:39

חחחח יייאייי הם באותו בצפר זה הולך להיות מעניין…. *מבט ערמומי*
תמשיכי כמה שיותר מהר! ^^

04/12/2012 08:36

חחחח גם בסיפור שלי יש ג'ייק 3:

04/12/2012 08:40

המשכתי D: תודה לכולם על התגובות הטובות :)

05/12/2012 07:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך