Immortals : The Magic Mirror

21/01/2014 419 צפיות אין תגובות

בני אל מוות : המראה הקסומה

פרק 1 – זיכרון מהילדות .

ישבתי בחוץ , על הדשא בחצר של דודים שלי . אני גרה אצלם מאז שהייתי ילדה קטנה , מאז שאימי

עזבה אותי . אני לא זוכרת איך היא נראת או אפילו איך קולה נשמע אבל אני יודעת שהיא אוהבת אותי מאוד ושאכפת לה מימני , כשאני לפעמים יושבת פה ואני מסתכלת על השמיים אני יודעת שהיא אי שם בעולם הזה . אני פשוט צריכה למצוא אותה . "רוז , מה את עושה ? בואי הכנתי אוכל" דודה אליזבת' אמרה והושיטה לי את ידה , דודים שלי הם ממש נחמדים אליי הם מתנהגים אליי כאילו אני הבת שלהם. "בואי הכנתי לך את מה שאת אוהבת" חיבקתי אותה והודתי לה על כול מה שהיא עשתה ותעשה למעני .

ישבנו על השולחן ודודתי הגישה לי בינתיים את האוכל , "קחי חמודה שלי , בתאבון" לקחתי את הצלחת מידה ושמתי אותה על השולחן "תודה אליזבת' " היא ישבה ליידי והחלה לשתות את המרק עוף שלה . הסתכלתי על המרק ולקחתי את הכף והתחלתי לאכול .. כשסיימתי לקחתי את הצלחת לכיור ושטפתי אותה . הלכתי לחדר שלי וישבתי על המיטה ולאט לאט נרדמתי .

"רוז ? את זוכרת אותי ? ממזמן לא נפגשנו." התעוררתי בבהלה ונשמתי נשימות עמוקות וכבדות . קמתי מהמיטה והלכתי למטבח כדי לקחת לי כוס מים , חשבתי על אותו חלום , ראיתי דמות של אישה עם שמלה לבנה אבל הפנים שלה היו שחורות כאילו .. אני לא זכרתי את מראה פניה אבל מה שאני כן יודעת זה שאני גם ראיתי אותה כשהייתי קטנה . רק שבחלום הראשון היא אמרה לי משהו אחר היא אמרה אני רק עשיתי את זה כי אני אוהבת אותך אולי זאת .. אמא שלי ? אחרי כמה דקות של מחשבה הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה היא עשר אז הלכתי להתקלח .

~~~~~~~~~~~~~~

"בוקר טוב חמודה" אליזבת´ אמרה , "בוקר טוב אליזבת´, איך את מרגישה ?" שאלתי אותה "בסדר גמור , איך את ? ולמה יש על הידיים שלך אדמה ? יצאת לבחוץ בלילה ?" ישבתי על מיטה והסתכלתי על הידיים שלי , הם באמת היו מלאות בבוץ "אני לא באמת יודעת , אני רק זוכרת שהלכתי לישון , קמתי ואז הלכתי להתקלח ואז ישר לישון . לא יצאתי לבחוץ" הסתכלתי עליה וקמתי מהמיטה "אני לא מאמינה , רק לא שוב" היא יצאה מהחדר בבהלה ומלמלה לעצמה דברים. "מה לא שוב ?" אמרתי לעצמי בשקט והלכתי לשירותים כדי לשטוף את הידיים , הסתכלתי במראה והיה עליה סימן מוזר , ניגבתי את זה עם המגבת מהר כדי שדודה שלי לא תראה את זה והמשכתי להתנהג רגיל . שטפתי שיניים וסידרתי את השיער והלכתי למטבח כדי להכין לי ארוחת בוקר . הסתכלתי לבחוץ ולא ראיתי אותה בשום מקום הסתובבתי בחוץ ויצאתי ליער כדי לחפש אותה אולי היא יצא לשאוף אוויר אחרי שהיא נבהלה אבל לא ראיתי אותה בשום מקום אבל בזמן שחיפשתי אותה ראיתי ביער מלא סימנים על העצים , בכול עץ היה סמל מצוייר עם בוץ , זה היה נראה שכול סמל אומר משהו אחר .. נגעתי בסמל אחד , והוא התחיל לזהור והסתכלתי על היד והיא התחילה לזהור גם כן , זה היה מאוד כואב כאילו חורטים עליי עם סכין מאוד חדה . אחרי מספר שניות שהיד הפסיקה לזהור היה את אותו סמל על היד שלי . "ידעתי שהיום הזה יגיע " שמעתי קול ביער שאומר את זה " לא משנה כמה ניסינו להרחיק אותך מזה , את תמיד חזרת ורצית לדעת עוד ." היא הוסיפה " מי זה ?!" צעקתי ואז כול היער ניהיה שחור , כמו באותו החלום . "אני מצטערת אני רק עשיתי את זה כי אני אוהבת אותך ." והיא נעלמה. הרגשתי שמנערים אותי ושמעתי רוז תתעוררי .. "מה קרה ?" פתחתי עיניים והסתכלתי על אליזבת´ . " אני מפחדת אליזבת´ אני לא יודעת מה קרה שם ? הייתי בתוך יער ואז הכול ניהיה שחור וראיתי מישהי עם שמלה לבנה והיא אמרה איזה משהו " התחלתי לבכות "אל תדאגי חמודה , אני פה איתך ואני לא יעזוב אותך בחיים." חיבקתי אותה ואמרתי לה תודה . קמתי מהמיטה והלכתי לשטוף פנים ושיניים בזמן שאליזבת´ מכינה לי אוכל .

"ממממ .. זה מריח טוב " גיחחתי וישבתי בשולחן "קחי , הכנתי לך חביתה עם גבינה בצד ולחם חם מהתנור " הודתי לה והתחלתי לאכול , חשבתי על אותו חלום שחלמתי . "אליזבת´ את יודעת אולי איפה הגואש שלי והסטנד ?" שאלתי אותה "כן הקנבס שלך והכול הגואש במחסן , את יכולה לקחת אם אתה רוצה ." היא ענתה והלכתה לראות טלוויזיה. "תודה" סינימתי לאכול והלכתי למחסן וחיפשתי את הסטנד , היה במחסן ארון שמחוסה בשמיכה , הורדתי אותה וראיתי שזאת הייתה מראה "לא , בבקשה אין מצב שזה קורה לי " .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך