Light ´em Up- פרק 1

אשמח אם תאהבו :)

\"לקסי! לקסי! לקסי!\" היא שמעה את אמבר קוראת לה.

\"מה קרה עכשיו, אמבר?\"

\"קונור האריסון התקשר אליי\" התנשפה אמבר. \"הוא- הוא ביקש שתכניסי אותו לרשימת המוזמנים למסיבה בשבת הבאה, וגם את קרטר טיילור, את מייסון אייבל וגם את ליאו נייטשייד\"

\"לי- ליאו נייטשייד?\" לקסי שאלה. ליאו היה הנער שגר בבית ממול לשלה. הוא לא למד באותו תיכון, וכל פעם שלקסי הייתה רואה אותו, הלב שלה היה עושה סלטה קטנה במקום.

\"א-הא!\" אמבר הנהנה בהתלהבות. כולם בשכונה שלהם ידעו, שקונור, קרטר, מייסון, וליאו הם אלה המגניבים, המקובלים. ואם הם מבקשים לבוא למסיבה שלך…

\"את לא רצינית!\" לקסי צווחה \"את משקרת- תגידי לי שאת סתם ממציאה!\"

\"ככה את מכירה אותי?\" אמבר חייכה.

\"כן\" לקסי ענתה בצחוק.

\"רוצה לראות שהוא התקשר אליי?\" שאלה אמבר ובלי לחכות לתשובה שלפה את הטלפון הנייד שלה, והראתה לחברתה את השיחות הנכנסות. \"הוא אפילו ניסה להשיג אותי כמה פעמים לפני כן ולא הצליח\" הוסיפה אמבר בגאווה, ולחצה על כפתור ה´ שיחות שלא נענו´. היה ניתן בקלות לראות שאת תחילת הרשימה מילא השם קונור האריסון.

\"נגיד שזה אמיתי ושאני לא הוזה או שאת מבלפת, זאת אומרת שאנחנו חייבות להכין דברים שווים במיוחד למסיבה הזאת\" לקסי הרצינה. \"כי אם הם לא יהיו מרוצים…\" היא לא הייתה צריכה להשלים את המשפט. אמבר ידעה בדיוק על מה היא מדברת. אם קונור והחבורה שלו יתאכזבו מהמסיבה, רוב הסיכויים שזו תהיה האחרונה שלהן. לפחות האחרונה שיבואו אליה אנשים.

\"את בטוחה?\" אמבר שאלה בחשש \"כולם פה בתיכון יודעים שאם אתה שווה משהו אתה לא מפספס את המסיבות של לקסי ליוויד.\"

\"ואם הם לא יהיו מרוצים מהמסיבה, כולם ידעו ששאל אתה שווה משהו אתה לא הולך למסיבות של לקסי ליוויד.\" לקסי ענתה בנימה של צער.

\"אז יש רק דבר אחד לעשות!\" אמבר אמרה.

\"מה?\"

\"לעשות את המסיבה של החיים שלנו!!!\" היא הכריזה.

\"זה נכון מה ששמעתי?\" נערה עם שיער אדמוני ופרוע ופנים מכוסים נמשים רצה אל עבר שתי הבנות.

\"תלוי מה שמעת\" לקסי הכריזה. \"כי אם זה שאני יוצאת עם בראד מק´ארדי אז זה לא נכון\"

\"את יודעת שזה לא זה!\" הנערה ענתה, \"נו, את יודעת!\"

\"לא אני לא יודעת, היידן.\" לקסי ענתה, למרות שכן ידעה.

\"אני יודעת שאת יודעת, אבל שיהיה.\" היידן נאנחה והסיטה קווצת שיער ג´ינג´י מעיניה \"למסיבה של שבת הבאה יבואו קונור האריסון, מייסון אייבל וקרטר טיילור, נכון או לא נכון?\"

\"וליאו נייטשייד\" לקסי מלמלה, בזמן שאמבר הנהנה בהתלהבות.

\"יש לנו כבר כדור דיסקו חדש?\" היידן שאלה. כמו תמיד, ישר ולעניין.

\"תזכירו לי מה הבעיה עם הקודם?\"

\"הוא פחות או יותר נפל מהמקום שבו היה תלוי, אמבר\" לקסי רטנה \"והיידן אומרת שזה היה באשמתי ושאני צריכה לדאוג לכדור חדש.\"

\"את האחרונה שדאגת שהוא יהיה מחובר!\" היידן התגונננה.

\"לא אשמתי שמישהי החליטה שהיא מוכרחה פשוט לשנות את החיווט של האורות, בלי לדעת איך עושים את זה, כשהיא יודעת שזה התפקיד שלי\" לקסי נעצה מבט בהיידן.

\"אני ראיתי שהאור הצהוב שהכי מימין לא-\"

\"טוב, טוב, טוב, זה לא משנה מי אשם במה, נכון?\" אמבר חייכה חיוך מרגיע.

\"כל עוד יהיה לנו כדור דיסקו חדש, שלא נופל, אין לי בעייה.\" היידן נשארה בשלה.

\"אנחנו צריכים הרבה יותר מכדור דיסקו חדש כדי להרשים את קונור והחבורה שלו\" לקסי נאנחה.

\"אנחנו צריכות לעשות רשימה\" אמבר הוציאה פנקס בעל עיטורים סגולים, כחולים ושחורים- זאת הייתה מחברת המסיבות שלהן- ועט זהוב. היא פתחה בעמוד שהקדישו למסיבה של העשרים ושבעה במרץ. הייתה שם כבר רשימה קצרה של תוכניות. אמבר הביטה בלקסי בשאלה.

\"תקרעי את הדף הזה.\" פקדה לקסי. \"אנחנו חייבות לחשוב מחוץ לקופסא, דברים שאף פעם לא עשינו לפני כן!\"

\"ג´אגלינג עם לפידים בוערים!\" קראה היידן בהתלהבות.

\"באמת?\"

\"ג´אגלינג עם נייר טואלט!\"

\"את רצינית?\"

ג´אגלינג עם… כדורים?\" היידן שאלה בזהירות.

\"לא דיברתי על זה.\" לקסי אמרה. \"אנחנו…\"

\"את בעצמך לא יודעת מה אנחנו צריכות לעשות, נכון?\" אמבר שאלה.

\"לחלוטין\" אישרה לקסי. \"איך ידעת?\"

\"אני מכירה אותך יותר מדי טוב\"

\"ואת חושבת שג´אגלינג עם לפידים יהיה רעיון מגניב אבל את יודעת שזה לא יקדם אותנו לשום מקום\" לקסי הכריזה.

\"את מכירה אותי אפילו יותר טוב משאני אותך?\"

\"א-הא\"

\"אתן יכולות להתאפס ולחשוב על משהו רציני?\" היידן שאלה.

\"אומרת מי שרצתה שנעשה ג´אגלינג-נייר-טואלט\" לקסי רטנה.

נשמע הצלצול. שלושת הבנות מיהרו לכיתה.

מול הדלת, חוסמים את דרכן, עמדו קרטר טיילור וליאו נייטשייד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך