זואי_דיירקשן
חה 'זונה מצופה ורוד' חחחח אני מקווה שאהבתם !!! ובבקשה תגיבו !!! גם עם זה לא טוב, תגיבו מה לשפר !!!! אהה וגם אני מקווה שכולם בסדר שם בדרום!!! ואני מקווה שהמלחמה הזאת תגמר בקרוב !!!! תשארו חזקים !!!!

My Little Alpha פרק -2- X)

זואי_דיירקשן 03/08/2014 581 צפיות אין תגובות
חה 'זונה מצופה ורוד' חחחח אני מקווה שאהבתם !!! ובבקשה תגיבו !!! גם עם זה לא טוב, תגיבו מה לשפר !!!! אהה וגם אני מקווה שכולם בסדר שם בדרום!!! ואני מקווה שהמלחמה הזאת תגמר בקרוב !!!! תשארו חזקים !!!!

פרק -2-
שמעתי מלא קולות של פליאה. צחקקתי והרמתי את ראשה מהסנטר.
"או מי גאד אני כל כך לא מצטערת על זה" אמרתי והלכתי ממנה לכיוון של דילן.
דילן הרים את ידו ואני נתתי לו כיף.
"זאת הדרך לפתוח את השנה" אמר ואני צחקקתי והלכנו לשיעור הראשון.
חיכיתי קצת בחוץ אחרי שהמורה נכנסה. פתחתי את הדלת חזק והיא נטרקה בקיר.
כולם הסתכלו עלי אפילו המורה. המבט על הפנים שלה היה כל כך מצחיק.
"היי" אמרתי וחייכתי. כולם הסתכלו מופתעים. טוב הם לא ציפו שאני יחזור.
"התגעגעתם" שאלתי וצחקקתי. הלכתי לאחורי הכיתה לשבת ליד דילן .
"אוקי איפה היתי" אחרי רגע המורה חזרה לעצמה.
אחרי איזה עשר דקות מקסימום הדלת נפתחה שוב ואיזה ילד שאני לא מכירה ניכנס.
"כריסטופר ראיין עם עוד פעם אחת אתה תאחר אני ישלח אותך לריתוק" צעקה עליו המורה.
"אני מצטער מיס גרין" אמר וחייך אליה. אחרי רגע שהיא הסתכלה לו בעיניים היא הנהנה והוא הלך לשבת שולחן אחד מלפני.
"דילן זה הילד החש החדש" שאלתי קצת חזק כדי שהילד החדש ישמע.
"כן אני חדש אבל אין סיכוי שאני חש" אמר פריסטופר (?) הזה והסתובב אלי. עיניו החומות ננעצו בשלי.
"רק מי שחש יגיד שהוא לא חש" התקרבתי אליו ולחשתי לו באוזן. יכולתי להשבע שראיתי אותו רועד ומקבל עור ברווז אבל למי אכפת.
"היילי שקט שם" צעקה המורה. קמתי לקחתי את התיק שלי והתקדמתי לדלת.
"לאן את חושבת שאת הולכת מיס סוואן" שאלה מיס גרין.
"אמרת להיות בשקט לא? והרי שתינו יודעות שאם אני בתוך הכיתה לא יהי לך שקט" אמרתי וחייכתי אליה בתמימות לפני שיצאתי מהכיתה.
הלכתי לפינת המעשנים מאחורי בצפר. ראיתי שם את המורה לספרות והמורה לכימיה. יש אזור של מורים ויש אזור של תלמידים.
בעיקרון המורים לא אמורים לעשן בבצפר אבל גם התלמידים אז שני הצדדים בשקט.
התישבתי בספסל מוציאה סיגריה ומחפשת אש בתיק.
"פאק" אמרתי ואז משום מקום היתה מצית מולי והיא הדליקה לי את הסיגריה.
"תנקס" אמרתי והרמתי את ראשי לראות מי זה.
"סטיילס סטלינסקי" אמרתי והוצאתי עשן מהפה. הוא חייך אלי והתיישב לידי.
"היילי וויליאם סוואן, השתחררת כל כך מהר" שאל והוציא מהפה שלו גם עשן.
"מה לעשות, יש לי אבא שוטר לא" שאלתי בחיוך.
"התגעגענו לך פה" אמר ופתאום משום מקום באה מולי יחד עם זאק ונינה יחד עם פיטר.
"היילי" כולם צעקו מאושרים. הם קפצו עלי בחיבוקים.
"איך היה הבית כלא לנוער? אנסו אותך" שאלה מולי ואני צחקתי.
"לא, אבל אני כמעט אנסתי שם את הסוהר הוא היה כזה סקסי עם המדים" אמרתי, נשכתי את השפה התחתונה ועצמתי את עיני.
"אייכ שיחה של בנות" אמר פיטר ונינה נתנה לו כפאת שטות.
"אני רעבה" אמרתי משום מקום והם התחילו לצחוק עלי.
~ברנגגגגגגגג~
"אוכללל" צעקתי וקפצתי מהספסל.
"בואי חזרזיר" אמר סטיילס ואני צחקתי. קפצתי על הגב שלו וככה הלכנו לכיוון הקפיטריה.
פתאום ג'ין והחבורה שלה עמדו מולינו. קפצתי מהגב של סטיילס והתקדמתי לעברה.
"זה שלא הייתה שנה וחצי לא נותן לך לעבור במסדרון שלי" היא אמרה.
"קפצי לי זונה מצופת ורוד" אמרתי והרמתי לעברה אצבע שלישית.
"אני זונה חה הצחקת טרולית" היא אמרה ודחפה אותי קצת. אוקי היא לא יודעת מה היא התחילה!
תפסתי בחולצה הורודה להחליא שלה ודחפתי אותה על הלוקרים.
"תקשיבי לי טוב זונזונת, את לא תגידי לי מה לעשות" אמרתי והדפתי אותה שוב על הלוקרים.
"בואי נעשה עסקה, את לא תתקרבי אלי אני לא יתקרב אלייך, אוקי" שאלתי והדפתי אותה שוב.
"או..קיי" היא גמגמה. באתי להדוף אותה שוב אבל אז ידים חזקות תפסו אותי והזיזו אותי ממנה.
"מי הבן זו.." הסתובבתי לראות את ג'ק, אבא שלי.
"הו היי אבא" אמרתי בקול תמים. הוא הסתכל עלי במבט רצחני. אופסי.
"היילי וויליאם סוואן" אמר ומשך אותי מהיד לכיוון כיתה ריקה. ניסיתי לתפוס בסטיילס אבל פספסתי.
"פאק" אמרתי והסתכלתי על החבורה.
"אני תמיד אהבתי את כולכם, אני מקווה שאני יצא מיזה בשלום. עדין לא יצא לי לכסח את הצורה לסטיילס" אמרתי בדיוק שאבא שלי סגר את הדלת ושמעתי את כולם צוחקים.
"זה היום הראשון שלך בבית הספר" אמר ג'ק ולא הסתכל עלי.
"אני מצטערת היא פשוט עצבנה אותי" אמרתי והתקרבתי אליו.
"תקשיבי אני לא מוכן לאבד אותך שוב" הוא אמר והסתובב אלי. ג'ק התקרב וחיבק אותי.
"יש מצלמות, מהF.B.I, הם אומרים שיש לך הזהרה ראשונה. בשניה ישימו אותך במעצר בית ובפעם השלישית ישלחו אותך לבית כלא אמיתי. לא של בני נוער" אמר. מה שעשיתי היה לבכות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך