sisters
סליחה על הנטישההה אוהבותת :) מקוות שאהבתם

powers- פרק שני

sisters 28/06/2014 522 צפיות אין תגובות
סליחה על הנטישההה אוהבותת :) מקוות שאהבתם

"קומו חבורת נקניקיות!" צעק ניק בכניסה לחדרם ומחא בכפותיו ברעש.
הילדים מתמתחים בעייפות.
"אני מצפה לראות אתכם בחדר האימונים בעוד עשר דקות לבושים באלו" צעק ניק וזרק להם חליפות צמודות, ארוכות ומבריקות.
"אתה נקניקיה!" קרא מייק בעייפות.
"ניק נקניק" אמרה סו וציחקקה.
"שניקניק" אמר ג'ייסון וכל הילדים צחקו.
כעבור חמש עשרה דקות התייצבו הילדים, לבושים בחליפות האפורות המבריקות שלהם, בחדר האימונים.
"איחרתם" אמר ניק כשגבו אליהם.
"דיי קשה לשים את הדברים האלה אתה יודע" אמר מייק ומתח את בד הגומי הצמוד שעל זרועו.
"אוקיי בואו נתחיל להתאמן. אני רוצה שכל אחד מכם יראה לי איך הוא שולט בכוח שלו." אמר ניק והסתובב אליהם כאשר קסדה בידו.
"אתה ראשון" הוא הצביע על ג'ייסון. ג'ייסון התקדם לעברו ולקח את הקסדה מידו ושם אותה על ראשו.
"קדימה" אמר ניק. ג'ייסון זרק את ידו קדימה והתרכז לכמה שניות. מידו בקע ניצוץ כחול, ולפתע גופו של ניק התאבן. ג'ייסון חייך בחשיבות עצמית והזיז את ידו בשנית כדי להפשיר את ניק בחזרה.
"יפה. זה היה כמעט טוב" אמר ניק.
"מה? איך כמעט טוב? הקפאתי אותך." אמר ג'ייסון בזעף.
"אבל יכולתי לשמוע ולראות אותך. אתה יכול להשתפר. " אמר ניק והצביע על אשלי. תורך.
אשלי התקדמה אליו. היא חייכה והביטה עמוק לתוך עיניו.
"אני התלמידה הכי טובה כאן ואני ממש לא צריכה לעשות משהו כדי להשתפר" היא אמרה וניק חזר אחריה, ואז היא התרחקה והוא ניער את ראשו כאילו חוזר למחשבותיו.
"יפה אשלי, זה היה טוב. את יכולה להשתפר כי במחשבות שלי אני עוד הרגשתי את עצמי. תגרמי לי להיות חסר אונים לגמרי. קדימה סו" אמר ניק וכך המשיך כל השיעור.
לבסוף הגיע תורה של ביילי.
"ביילי תחזי לי משהו" אמר ניק. ביילי התקרבה אליו ונגעה בידו. היא עצמה את עיניה והתרכזה. היא ראתה משהו. זה היה מרוחק. משהו מהעבר. היא ראתה ילד יושב בביתו על הספה ורואה טלוויזיה. לפתע התפרצו לבית שוטרים. הם אמרו משהו לאימו של הילד והיא פרצה בבכי. הילד נראה כבן תשע פחות או יותר. היא חיבקה את הילד ובכתה. הילד הסתכל עליה כלא מבין, ואז היא אמרה לו שאביו נהרג. הילד הביט בה במבט מוזר, מרוחק. ואז עלה במדרגות בשקט. היא ראתה אותו יושב בחדרו בדממה מביט במסך טלוויזיה כבוי.
לפתע החזיון נגמר וביילי התנשפה והורידה את ידה מידו של ניק במהירות.
"מה ראית?" שאלה סו.
ביילי שתקה והביטה בניק במבט עצוב, "ראיתי את הרגע שהודיעו לך על אביך" היא אמרה בלחש. הפנים המחייכות של ניק הפכו להיות חסרות הבעה.
"מה?" שאלה סו שלא שמעה מה ביילי אמרה.
"לא משנה. תעבדי על זה ביילי. נתראה מחר" אמר ניק ויצא מהחדר.
"מה זה היה?" שאל מייק והתקרב לביילי.
"כלום" אמרה ביילי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך