חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
או פרק הבא או בפרק שאחריו הדמויות ישתתפו ^_^

מקווה שאהבתם 5תגובות ואני ממשיכה D:

She wolf פרק 3 ^_^

או פרק הבא או בפרק שאחריו הדמויות ישתתפו ^_^

מקווה שאהבתם 5תגובות ואני ממשיכה D:

פקחתי את עיניי במהירות ,מה שראיתי היה מדהים.
העולם כולו נצבע בלבן .היער ,האגם ו… הטירה .
"קומי כבר נסיכה " אמר משהוא מעלי . האמתי את ראשי למעלה .ציפיתי לראות הזאב הנרי אבל במקומו הופיעה נער חסון בעל שיער חום כהה עם עיניים שנצצו בירוק ותווי פנים עדינים ואפילו מלכותיים .
"ה… הנרי ?" שאלתי . גימגמתי ,אבל לא בגלל הקור אלה מרוב הפתעה שלא היה לי קר .
"את מי ציפית לפגוש את ג'יקוב מדמדומים ?" הוא שאלה בציניות הוא הושיט לי די ועזר לי לקום . הפעם לא נרתעתי ממקרה ידיו שהיו שעירות רק קצת יותר מאשר יד של כל גבר רגיל .
"אז … זו הטירה הקרה ? " שאלתי באירוניה .הטירה נראתה עצומה .בצידה האחד היה אגם גדול וקפוא ובצידה השני יער מחוזה כולו שלג לבן שזה אתה ירד .
"כן … משהו שם כבר יסביר לך איך החיים שלך הולכים להראות מעתה והלאה " הוא אמר ולא הביט בי .
"מה זאת אומרת החיים שלי אני … אני הולכת להישאר פה כל החיים ?" שאלתי באימה .עם כמה שאני אוהבת את השלג אין דבר בשבילי שהוא יותר טוב מאור שמש .
הנרי רק פלט גיחוך .
"ברור שלא אבל החיים שלך יהיו שונים עכשיו את תתחילי את תהליך השינוי " הוא אמר .
שוב אימה הציפה את ליבי .
"אנ.. אני הולכת להפוך לזאב ?" ההבעה על פניו של הנרי הייתה מוזרה ולאחר מכן הוא פרץ הצחוק רועם .
"את לא תהפכי לזאב את תהפכי לאשת זאב וזה יקרה רק במצבים מאוד מסוימים אלה עם כן תדאי לשלוט בעצמך " הוא אמר ונרגע מעט .
עמדנו ממש לפני דלתות העץ הגדולות והכבדות של הטירה .הנרי פתח את הדלת בעזרת דחיפה קלה בלבד לא נשמע שום קול בתוך הטירה מה שעורר צמרמורת משונה בגבי .
"אי.. איפה כולם ?" לא הבנתי מה קרה לי ממתי התחלתי לגמגם ?
"את עד תראי עכשיו צריך לקחת אותך על וויל " הוא נראה רציני יותר עכשיו ואפילו שלא הכרתי אותו זמן רב ידעתי שזה לא אופייני לו ."וויל הוא מנהל בית הספר " הוא אמר אחרי שהבחין בהבעת פני .
"אהה " הנהנתי למרות שלא הבנתי על מה הוא מדבר .
המשכנו ללכת בשתיקה כמה דקות לאורך מסדרון רחב ידיים . לפתע הנרי עצר ליד דלת עבה .
הוא דפק בעדינות על הדלת .
"יבוא " נשמע קול עבה מבפנים והנרי פתח את הדלת .


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

29/09/2013 08:25

מתיי שאר הדמויות יכנסו -.-

29/09/2013 08:25

או פרק הבא או בזה שאחריו אני ישתדל כמה שיותר מהר ^_^

29/09/2013 08:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך