Aviya.T
אביה תכתבי שוב אני ממש מצטערת! הדף נמחק לי!!!
בהצלחה 3>

סיפור חדש! ההרשמה החלה!!

Aviya.T 09/06/2013 1069 צפיות 20 תגובות
אביה תכתבי שוב אני ממש מצטערת! הדף נמחק לי!!!
בהצלחה 3>

מחילה ממי שנרשמה! משום מה הכל נמחק לי!!!

היושש אני מתחילה סיפור חדש!
טוב בעיקרון זה קורה בתקופת ימי הביניים כשהיה עדיין אבירים ונסיכות ואנשים מתרוצצים בכפרים…התקופה הכי יפה שיש, אז אני רוצה שתיהיה לכם חלק בה! 
רקע על הסיפור- ממלכת טרבוליניה נמצאת בסכנה וכך גם שאר העולם, התליון הכסוף שנשמר בארמון נגנב- דבר שהיה נחשב כבלתי אפשרי. במלחמת העידן השלישי נלחמו אנשים ויצורים על אנושיים זה בזה, חלק זה לצד זה, ונשמותיהן של הדברים המתועבים שגרמו להרס וחורבן נכלאו בתליון כסוף שעליו הייתה שמירה מרובה, אך התליון נגנב ע״י אנשים שמטרתן לזרוע הרס שוב ע״י שליטתם בעולם ע״י כוחות הרשע. וכרגע הדבר היחיד שיכול לעזור הוא גיוס האנשים הכי טובים בממלכה, איחוד אנשי הכפר עם אנשי אצולה, כדי למצוא את כל הרסיסים ולחברם יחדיו לפני שהאנשים ״מהצד האחר״ ישיגו אותם ויגרמו לחורבן העידן הרביעי.
הסיפור יתאר את המסע, יהיה בו הכל- מתח,פחד,ריגושים,דמעות,חיוכים,אהבות,תשוקות!!!!

אז איפה אתם נכנסים? אתם בעצם הדמיות. ההרשמה בלי הגבלה, אני מכניסה דמויות שאותן הגיבורים יפגשו בדרך, או אנשים מהעבר שלהם. אך בשביל להתחיל אני צריכה 5 דמיות, שלושה גברים ושתי נשים.

שם: בגלל שזו תקופה אחרת אל תשתמשו בשמות כגון תומר, הדר, מאיה…תשתמשו בשמות מתאימים ורצוי לועזי.
גיל: אל תיהיו מקובעים על גילאים, תיהיו מקוריים. (אם ראיתם שכבר כתבו 16,17,18 תחברו דמות לגיל אחר)
מוצע: איזה ארץ (אפשר להמציא שם) הוא יכול להיות זר בממלכה, או שהוא נולד שם.
מצב משפחתי:
יכולות: יש סיבה לזה שבחרו דווקא בו ;)
תיאור חיצוני:
תיאור אופי:
ייחוס: בת מלוכה/ נערת כפר/ נער כפר/ אביר/ נסיך/ שבויי וכו
בנוסף אני צריכה 4 דמיות שהן מהצד האחר עם אותן פירוטים כמו למעלה.

אוהבת 3> 
בהצלחה!!! 


תגובות (20)

נשמע מרתק(:
שמתי לב שאת אוהבת את TRJA, שזה אדיר ומדהים בעיני^^
חח וראשי התיבות שלך זהים לשל אחותי:P
בקיצור, לא יכולה לחכות שכבר תתחילי איתו:)

09/06/2013 21:56

באלי להיות נסיכה

09/06/2013 22:07

תודה בנות 3>
אתן יכולות להירשם!!!

09/06/2013 23:13

שם:אנדריאנה
גיל: 16
מוצע: נראה לי מהארץ הראשית, אבל את יכולה להחליט..
מצב משפחתי:
יכולות: כל חייה היא מתחמקת מהארמון ולכן היא טובה בבריחה ממקומות, דרך החשיבה שלה שונה משל הרוב- היא תמיד תחפש את הפרטים הקטנים והלא הגיוניים ולכן קל לה לעבוד על אנשים ולמצוא דרכי מילוט. מכירה את היערות טוב משום שאהבה ללכת לשם.
תיאור חיצוני: עניים ירוקות בהירות ושיער בלונדיני חלק שמגיע עד אמצע הגב, גוף קטן עם מראה שברירי.
תיאור אופי: טובת לב, מרדנית, קשה לה לסמוך על אנשים, שונאת שאומרים לה מה לעשות, כאשר היא נותנת את המילה שלה היא תעמוד בה לא משנה מה, הולכת אחרי הלב והעקרונות שלה,שונאת שמתייחסים אליה כמו אל נסיכה (-נשית, שברירית, אחת שלא יכולה לדאוג לעצמה..)
ייחוס: בת מלוכה

10/06/2013 06:02

זה מחק לי חלק ><
כתבתי בהתחלה שזה נשמע מעניין ושאני אקרא..
במצב המשפחתי כתבתי: הוריה רוצים שתהיה נסיכה מושלמת- ״ליידי״ בעלת נימוסים אך היא לא רוצה להיות כזאת, היא רוצה להיות נערה רגילה בלי מחויבות שיכולה סתם לעשות שטויות. לכן היא בורחת ליערות הרבה פעמים ומבלה שם, הוריה והיא רבים הרבה בגלל זה והמצב בניהם לא כל כל טוב.
בנוסף, אביה רוצה שהיא תתחתן למרות שאינה רוצה, היא לא חושבת שהיא צריכה גבר בשביל שיגן עלייה. היא מקווה להתחתן עם מישהו שבאמת תאהב.

מקווה שזה טוב :)

10/06/2013 06:11

מעולנ נשמעת דמות מעניינת אני אוסיף על מה שאמרת! ;-)

10/06/2013 06:11

אוקיי אני אוסיף פרטים.
שם:דינה
גיל:מה שצריך
תיאור:שיער חום חלק ארוך קצוות בלונדיניות עיינים כחולות כמו עייני חתול נחמדה חמודה והיא לא אוהבת שחופרים לה *~* יש לה ציונים ממוצעים והיא אוהבת את החיים

10/06/2013 06:35

את רשמת ממש ממש בתמצתיות, אני לא יכולה להבין על הדמות כלום, בנוסף לא היה אז ביה״ס…אאם את רוצה תכתבי אותה שוב, דרך אגב הדמות הזאת לא תיהיה חלק מהאלה שהולכים למצוא את התליון אבל היא תיהי דמות חשובה בסיפור…אני חושבת שהשם דיינה יותר מתאים לתקופה *-*

10/06/2013 06:41

אז דיינה
אופ :(
איך באלי שהיא תעזור להם

10/06/2013 06:44

וסורי עם חשבתי שזה בצפר

10/06/2013 06:45

אמרתי לך שהיא דמות חשובה! לפעמים אני מתחברת יותר לדמיות משניות!! אל תדאגי ;-)

10/06/2013 07:17

אוקיי…..

10/06/2013 07:26

מתי את מתחילה?

10/06/2013 07:29

שם: קריסטל
גיל: 136, בשנות אדם זה 16
מוצע : זרה, נולדה בארקלין וברחה משם, התעללות היה מנהג קבוע שם, חנתיה, הצלפה, שחיטה ותלייה היו כלום יחסית למה שקריסטל עברה שם.
מצב משפחתי: אחת המשפחות העשירות בארקליון, אביה היה מאפיונר ידוע והיה עוסק בזוועות האלה, אימה הביולוגית התאבדה, עם למות מדימום בחדר האמבטיה נחשב, ועוד אח קטן.
יכולות: קריאת מחשבות, בתנאי שהאדם שממול רוצה לפגוע בקריסטל, היא לא יכולה להפצע, ניזונה מדם ומזון רגיל, למרות שאין את מהירות הערפד וכוחו, יש לה חיי נצח,
והיא מלאה באנרגיה שלילית, ושרשרת כסופה על צווארה שומרת עלייה מהפיכתה למרשעת, רבים מכנים אותה מכשפה, אבל זה לא נכון, כאשר היא מתעצבנת קורים דברים רעים לאדם ההוא, לעיתים היא רואה את העתיד, אבל רק במקרי מוות שלא ניתן לבטל.
תיאור חיצוני: קריסטל לא אנושית, עורה חלק ובהיר, אפה סולד, שני גומות מצידי שפתיה הורודות והרזות, שערה זהוב בהיר..ובקצותיו הופך לבהיר, כמעט לבן, עיניה הן עיני שקד גדולות וירוקות, היא לא גבוהה ולא נמוכה,
אופי: שטלתנית, פתיל קצר, עצבנית, קשה להצחיק אותה, ליבה קשיח כקרח, קשה להרשימה, חכמה, חברותית אך גם בישנית, בעלת ביטחון אבל לא יותר מידי..
יחוס: מתנחלת לא חוקית שניסו לגרש מספר פעמים אבל היא הרגה את הסוהר..ומספר שומרים.

10/06/2013 08:08

יש עוד דמיות שצריך להירשם אליהם, מקסימום אני אבנה אותם בעצמי…

10/06/2013 08:58

זה נשמע כל כך מעניין, אני כבר מחקה שתתחילי ^^
הייתי רוצה לעשות דמות בת, אבל בגלל שאני רואה שיש פה מחסור בבנים אני אעשה בן :)
שם: כריסטיאן, בקיצור-כריס
גיל:18
מוצע: מאיזשהו כפר עני, תחליטי את על השם :)
מצב משפחתי: יתום, היה לו אח קטן בשם דניאל (זה שם שמתאים לכל מיני תקופות נראלי) אבל הוא מת מאנורקסיה (עוני רציני בכפר, יתומים, מחסור במזון ובדברים נחוצים אחרים…)
יכולות: אחרי שאחיו מת, הוא הרגיש ממש בודד. הוא החל ללכת בכל מיני מקומות שלא היה בהם קודם, כמו יערות שקרובים לכפר, הכל כדי להתרחק מהכפר ההוא שבו מת אחיו. עם הזמן הוא הצליח ללמוד כיצד לצוד ביער מה שמפתח הרבה יכולות-מהירות, דייקנות-אם בזריקת חניתות ואם ביריית חצים, יכולת לטפס על עצים, מה שגם מפתח את החוזק ויכולות פיזיות נוספות בסגנון.
תיאור חיצוני: שיער חום, עיניים אפורות-ירוקות, עור יחסית בהיר, מבנה גוף שרירי אבל לא יותר מידי (בכל זאת, סבל הרבה שנים ממחסור במזון, מקום טוב לישון בו-כי בבית היתומים הכל מאוד מוזנח, וזה..).
תיאור אופי: מאז שאח שלו מת כריס מתבודד, אוהב את הציד, מתעצבן מהר, אבל אם מוצאים את הדרך הנכונה אליו הוא יכול להיות דואג, נאמן, וייראה הרבה יותר שמח, אמנם למצוא את הדרך הנכונה אליו ואל ליבו זהו דבר מאוד קשה. בנוסף, כשיש לו מטרה הוא הולך אחריה עד הסוף, ועכשיו יש לו אחת-כשהוא שמע על הסכנה שלה מוטל העולם, הוא החליט שהוא חייב לעזור, ויעשה הכל בשביל זה.
ייחוס:נער כפר
אם את רוצה תשתמשי בדמות הזאת :)

10/06/2013 10:55

היי, יצרתי זוג דמויות, האחת נקבה והאחר זכר. האחת 'טובה', והאחר 'רע'. מוזמנת להשתמש בשתיהן, באחד, באחת, ולשנות מספר פרטים כרצונך החופשי.
שם: קסידי
גיל:19
מוצע, ארץ: דמנסיה
מצב משפחתי: לאורך ילדותה גדלה בבית מוזנח במרכז הכפר יחד עם אמה. תמיד שימשה מקור תהפוכות בשל התפתחותה הרוחנית חסרת השליטה והריסון, עם הזמן למדה לרסן את יכולותיה והתפתחותה בהדרגתיות.
יכולות: מתקשרת, בעלת שליטה בעולם השאול, ברוחות, מתים וכדומה. יש ביכולותיה להחזיר יצור(בני אדם, חיות, צמחים וכולי) לתחיה, לקחת את נשימתו, להחזירה וכדומה. טובה בסייף, מסוגלת לשלוט בנוזלים.
תיאור חיצוני: בעלת עיניים כסופות גדולות ,מלוכסנות מעט, בעלות מסגרת שחורה של ריסים ארוכים, חיוורת, רזה, שיערה שחור מתולתל וארוך עד מאוד
תיאור אופי: עקשנית, פעילה, מסתורית, טובת לב, רכה, חסרת מעצורים, חסרת גבולות, פרפקציוניסטית, בודדה, אמיצה, קשה כשיש צורך בכך.
ייחוס: נערת כפר, מיקומה אינו קבוע בשל מעבריה האינסופיים.
*
שם: ג'ספר
גיל:20,21 (שני את גילו אם בא לך)
מוצע, ארץ: דמנסיה
מצב משפחתי: יתום, הוריו נרצחו כנגד עיניו בעודו ילד, מאז חיי לבד. העובדה כי הוריו נרצחו כנגד עיניו לא מזיזה לו ,ואף משעשעת אותו.
יכולות: זעמו מכלה כל דבר העומד בדרכו, מגעו מסוגל לשרוף עד כדי עפר, לאדות, להעלים, להקפיא, לפוצץ וכולי. שולט בחרבות כהיו זרועותיו שלו, שולט בסביבה כהייתה גופו שלו.
תיאור חיצוני: שיערו בהיר עד מאוד, נוטה לכסוף, עיניו ירוקות כהות וחדות, מבטו מאיים, גבוה עד מאוד, בעל גוף שרירי וצלקות לכל אורכו, מטיל אימה על הנוכחים בסביבתו.
תיאור אופי: קר, אדיש, מתנשא, חסר רגש, סדיסטי(נהנה להתעלל ביצורים חיים עד זוב דם, עד מותם במספר דרכים מגוונות), עקשן, חסר גבולות, חסר עקרונות, חסר ערכים, אכזרי.
ייחוס: רוצח שכיר, בן אצולה לשעבר
***
מתנצלת אם הדמויות אינן לטעמך מראש, אני לא רגילה להציע דמויות לסיפורים.. טוב לא ככה חח… בכל אופן, מקווה שנהנית^^

11/06/2013 18:23

*ריסים ארוכות..

11/06/2013 18:25

הי, טוב אז אני רוצה להיות בצד של "הרעים"
ההיסטוריה של הדמות שלי, יתומה, שאחד הדמיות הרעות אימץ, והיא בטוחה שהוא תמיד צודק. שמי שאימץ אותה יספר לה שהוא הציל אותה מאסון כאשר היא הייתה תינוקת ועכשיו הוא שומר עלייה. ובגלל זה היא מעריצה אותו ומוכנה לעשות הכל בשבילו. היא לא מכירה את ההיסטוריה המשפחתית שלה, ואני רוצה שבמהלך הסיפור היא תגלה פרטים על המשפחה שלה ותבין שמה שהיא עושה לא נכון ותעבור לצד של "הטובים"
שם: רובי
גיל: איזה גיל שצריך, (אבל לא מבוגר מדי)
מוצא: יתומה, במהלך הסיפור תגלה את מוצאה האמיתי.
מצב משפחתי: מאומצת.
יכולות: רובי יכולה לרפא בעזרת כישוף מים, בתנאי שהם לא מזוהמים. כאשר היא ממש עצובה או מתרגשת היא יכולה להזיל דמעות שמרפאות כל דבר (וזה מלמד שהיא לא לגמרי אנושית) אבל היא צריכה להיות המצב נפשי קשה ממש כדי לעשות את זה. היא זריזה, ובעלת זיכרון טוב וטובה ביצירת טקטיקות הגנה ותקיפה.
תיאור חיצוני: בעלת גובה וגזרה ממוצעת, יש לה שיער ג'ינגי ופנים בצורת דמעה ועיניים שחורות גדולות, היא בהירה ומנומשת, והיא משתמשת במראה התמים שלה לעבוד על אנשים כשצריך.
תאור פנימי: בעלת לב טוב וחוש צדק שהושחת על ידי אביה המאמץ, אין לה סבלנות לרומנטיקה והיא משתוקקת לחברים אמיתים בעומק ליבה.
ייחוס: אותו ייחוס שיש לאביה המאמץ, ייחוס שישתנה במהלך הסיפור.
וואו, כתבתי מלא, מקווה שזה בסדר…
בהצלחה בסיפור!

12/06/2013 01:58

תודה רבה בנות! אם אני אעשה שינויים אל תקחו אישית, זה פשוט דורש מאמץ להרכיב את הסעפור, יכול להיות שאני אשנה את המצב משפחתי, לפעמים אאנחנו חושבות שככל שנתאר את הדמות של ו יותר ויותר מסכנה ככה יאהבו אותה יותר, רוב הדמיויות פה קרה להן משהו טרגי וזה כבר מעיק, ורוב הדמיויותכאן סגורות, אדדישות ויש להן בערך את אותו האופי, אז מה קצת עם דמות מלאת שמחה?! שוויצרית?! מטופשת?! כזאת שתגרום לנו לחייך…בכל אופן הדמיויות שלכן מעולות שלא תבינו אותי לא נכון אך כשרושמים סיפור צריך להצחשב במעגל הכללי. הערה למי שעדיין רוצה להירשם: תקראו הייטב על הדמיות האחרות תראו אלו דברים חוזרים על עצמם ואיזה עוד צבע תוכלו להביא לסיפור שלא הביאו, תודה 3>

12/06/2013 11:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך