the one sitting next to you
באלי לעשות עוד הרשמה...אבל אתם תרצחו אותי. אני אגמור את הסיפור הזה ואת גורל האלים (מה שיש לי הרגשה בחיים לא ייגמר וגם לו כמו לסיפור שלי הבלש אני אעשה סוף פתוח ואשאיר את הדמויות תלויות באוויר...כמו שאני עושה תמיד) ואז אני עושה עוד הרשמה. השד יודע לאיזה סיפור (אני הוא השד).
המשפט היומי: "ווי זמיר!" נאמר על ידי היום כשהבנתי שאני בטרנינג O_O זה היה רק לשעה אחת ואז חזרתי לג'ינס...אוי ג'ינס אהוב.
והנה עוד משפט: "מינוס הבלגניסט!" נאמר על ידי המורה שלי למטמתיקה (במבטא רוסי). את ההמשך של הסיפור הזה אתם לא רוצים לשמוע...אבל למדנו את זה ממש מזמן (לפני שנה או שנתיים) והיא מאד אוהבת את המשפט הזה. חפרתי...
מקווה שאהבתם את הפרק ^^

על פיות, דרקונים וספרי ילדים-11

the one sitting next to you 19/11/2013 615 צפיות 5 תגובות
באלי לעשות עוד הרשמה...אבל אתם תרצחו אותי. אני אגמור את הסיפור הזה ואת גורל האלים (מה שיש לי הרגשה בחיים לא ייגמר וגם לו כמו לסיפור שלי הבלש אני אעשה סוף פתוח ואשאיר את הדמויות תלויות באוויר...כמו שאני עושה תמיד) ואז אני עושה עוד הרשמה. השד יודע לאיזה סיפור (אני הוא השד).
המשפט היומי: "ווי זמיר!" נאמר על ידי היום כשהבנתי שאני בטרנינג O_O זה היה רק לשעה אחת ואז חזרתי לג'ינס...אוי ג'ינס אהוב.
והנה עוד משפט: "מינוס הבלגניסט!" נאמר על ידי המורה שלי למטמתיקה (במבטא רוסי). את ההמשך של הסיפור הזה אתם לא רוצים לשמוע...אבל למדנו את זה ממש מזמן (לפני שנה או שנתיים) והיא מאד אוהבת את המשפט הזה. חפרתי...
מקווה שאהבתם את הפרק ^^

קייסלי לא יכלה שלא להיות המומה מהבקשה המטורפת של המכשף. רק העובדה במכשף בא לבקש משהו מאלפית נחותה כמוה גרם לה בלבול. חדרה היה מבולגן וברחבי החדר היו ציורים של דברים שראתה בחלומותיה וציורים של ג'ספר.
"ולמה אני צריכה בכלל להקשיב לך אדוני?" שאלה את המכשף, הוא הרים את גבתו ובהנפת יד הוא הצמיד אותה לקיר כשמשך רוח חונק אותה מעט. היא שמעה על כוחות המכשפים אבל לעולם לא ראתה מכשף בפעולה אמיתית, היא הבינה את גודל האיום שנמצע על ממלכתה.
"טוב, אני רציתי לעשות את זה בדרך הרגילה. כמו תמיד, יש את הדרך הקלה והקשה. את יכולה לבחור. אני לא פה כדי לשמוע שאלות ילדותיות. אני שואל עם תוכלי, או לא תוכלי לבצע את המשימה" אמר המכשף וגרם למשב הרוח לחתוך מעט את צווארה ואז לחנוק אותה עוד מעט בסבל שלא הפסיק. היא הבינה שאם היא תאמר לא זה הסוף אבל היא ידעה עם כשהיא תאמר כן היא תוכל לבצע את המשימה שביקשו ממנה לעשות.
"אני אעשה את זה" אמרה אחרי דקה של מחשבה, לא ממש הייתה לה ברירה. הוא הוריד אותה חזרה לרצפה וחייך חיוך מרוצה, משימתו הושלמה בזה הרגע אז הוא פשוט נעלם לו מן העין, משאיר אלפית מבוהלת, מבועטת ובודדת על הרצפה הקרה של חדרה המבולגן.

בביתו של רייפרו מורטייק, בן לאצולת המכשפים, התחולל תוהו. רייפרו בנם היחיד של הזוג מורטייק יצא לגמרי משליטה לפי מה שהוריו חושבים. המטאטאים שהיו אמורים להביא לסדר מופתי רק הרסו את הבית, ומדי פעם הצליחו לשבור קירות. רייפרו רק ישב על הכורסא בה ישב תמיד, משרבט במחברת כל מה שהוא ראה. אביו התרוצץ בפנים אדומות, מובך כל כך. הוא לא יכל לסבול את העובדה שמשרתיו הגמדים רואים את ביתו במצב כזה ועוד לפני אורח שעומד להגיע לביתו.
"רייפרו תזיז את העכוז העצלן שלך ותבוא לעזור לי!" צעק על בנו. אדון מורטייק נמנע ממילים כמו תחת בגלל מעמדו, הוא לא יכל לדמיין מה היו עושים לו חבריו למעמד אם היו יודעים שאמר את המילה תחת, ממש שערורייה. רייפרו העמיד פנים שלא הקשיב לאביו, משרבט במחברת את אביו בפנים אדומות ואף חזירי. הוא לא רצה להיות חלק מהמשפחה הזאת. ואז נשמע דפיקה בדלת. האורח של משפחת מורטייק הגיע.
הדלת נפתחה מעצמה, האם אתם יכולים לנחש מי עמד שם?


תגובות (5)

פרק קצר!!!
ושיין אפילו לא הופיע בו XD
אבל אני עדיין מרוצה שהמשכת
אם את תעשי עוד הרשמה אני אשלח רוצח שכיר לבית שלך. תעזבי, אני אבוא בעצמי לבית שלך. תסמכי עלי, את מעדיפה את הרצח השכיר.

19/11/2013 11:57

קייסלי פ י ה !

19/11/2013 12:01

פאק. שכחתי. אני פשוט..סנילית עם הזמן.

19/11/2013 12:02

יופי גבי -,-

יאיייי רייפרו! והאבא שצחקתי כשהוא אמר תזיז את העכוז שלך לפה! XDDDDD
תמשיכי! ותעשי הרשמה, אני משועממת.

19/11/2013 12:03

אני עכשיו כותבת עוד פרק

19/11/2013 12:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך