the one sitting next to you
שני פרקים באיזה הפרש זמן? תהיו גאים!
אני מתחילה ממש לאהוב את אבא של רייפרו...לא מבטיחה שהאבא ישאר בחיים. אני הורגת דמויות, מדפי פעם בפעם, אתם יודעים זה מין תחביב...
ואני יודעת שזה ממש קצר...אבל יש לי מחר מבחן בפיזיקה! אני לחוצה ואני אכשל 100 אחוז...

על פיות, דרקונים וספרי ילדים-12

the one sitting next to you 19/11/2013 691 צפיות 7 תגובות
שני פרקים באיזה הפרש זמן? תהיו גאים!
אני מתחילה ממש לאהוב את אבא של רייפרו...לא מבטיחה שהאבא ישאר בחיים. אני הורגת דמויות, מדפי פעם בפעם, אתם יודעים זה מין תחביב...
ואני יודעת שזה ממש קצר...אבל יש לי מחר מבחן בפיזיקה! אני לחוצה ואני אכשל 100 אחוז...

בדלת משפחת מורטייק עמד לא אחר מאשר מר ג'ספר בכבודו ובעצמו, לבוש בבגדיו המהודרים ביותר וכובע גבוה במיוחד על ראשו, כשהחיוך הערמומי לא יורד מפניו אף פעם. מר מורטייק עדיין רץ אחרי מטאטאים בזמן שבנו הביט בחשדנות באורחם המסתורי. לג'ספר רייפרו לא היה מסתורי כלל, האמת שכבר ידע את כל סיפור חייו של המכשף. שוב הוא מבדק וקושר קשרים, מבלבל אנשים ולא חוצה אף פעם את חוקי הנימוס החשובים.
"שלום משפחת מורטייק! כמה נחמד לראותכם שוב, גם במצב מוזר שכזה" אמר האיש המוזר בעצמו. הוא הסתכל בכמיה במחזה המוזר של אדון מכובד רץ אחרי מטאטאים מעופפים, מחזה שכזה רואים רק פעם במילניום. מר מורטייק הפסיק לרוץ אחרי המטאטאים בכדי לבוא ולברך את אורחו.
"כמה נחמד לראותך גם! אני מצטער על הבלגן, זה לא יום טוב במיוחד. ובני לא עושה כלום בכדי לעזור, הצעירים הללו. בחיים לא תבין את השיגעונות שעוברים להם בראש!" אמר מר מורטייק, מנסה לא להוציא את עצמו במבוגר לא אחראי ומכשף לא מסודר.
"כן הצעירים הללו, יום אחד הם ינהלו את העולם" אמר ג'ספר והתכוון לכל מילה שאמר, באופן הכי מילולי שאפשר. מר מורטייק הכניס אותו לביתו והוביל אותי למטבח שבו נערכה סעודת ענק בשביל אורח אחד בלבד, כמו שנהוג בתרבות המכשפים. אבל את ג'ספר לא עניין האוכל הרב (למרות שלא התנגד לחלק הזה), את ג'ספר עניין הנער שיושב בצד ומצייר כל מה שהוא רואה.


תגובות (7)

רייפרווווווווו עוד פעם!
*רוקדת ריקוד*
אגב, אני בטוחה שלא תכשלי, אין כזה דבר 100%.
כל הכבוד גבי! שני פרקים D: אפילו שזה היה קצר במיוחד

19/11/2013 12:22

ולי יש מחר מבחן במדעים XD
ואהבתי את הפרק תמשיכי!!

19/11/2013 12:24

קראתי רק את פרק 11 ו- 12 עכשיו… אני באיחור רציני אבל ברגע שאני אסיים את המתמטיקה ואת הפרק שאני כותב אני אקרא את הכל. את כותבת מדהים, וזה נשמע מענייין למרות שאני לא מבין כלום.
מתמטיקה זה שנאה ובהצלחה במבחן… ניבחן ביחד מחר. בשני נושאים שונים אבל לא נורא…

19/11/2013 12:35

אם את תהרגי את שיין…
כמו שכבר אמרתי, אני לא אאיים אבל יש לי חרב יפנית סופר חדה, ומאתר כתובות IP…

19/11/2013 12:35

ניבחן בידי משרדי החינוך האכזריים!
ותודה

19/11/2013 12:36

טדי, את לכי ותכתבי לי עוד חמישה פרקים של הירח במלואו והעטלף במעופו! מיידית! וגבי, משרדי החינוך אכן אכזריים. במיוחד מורים. במיוחד מורי מתמטיקה פיזיקה ומורים מלחיצים שבוהים בי עד שאני מוריד את האוזניות וסוגר את הפלאפון.

19/11/2013 12:44

והמורות הרוסיות שדופקות על השולחן כדי לגרום לך להקשיב וצועקות במבטא רוסי כבד"בנייייייייייייייייייייייייייי זטקיניס! (תסתום ברוסית)"

19/11/2013 12:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך