the one sitting next to you
אני משועשעת מהעובדה שכל כך קל לקלות מי זה ג'ספר ועדיין קשה לגלות מי הוא.
היום אמרו לי שאני מתוחכמת בגלל כל הדמות של ג'ספר שאני עצמי הבאתי מהראש שלי, אבל אנשים לא שמעו מספיק על סאם הדיקטטור הגדול . דמות אחרת שלי, דמות של דיקטטור עם תפילה משלו שהופך את כל העולם לדיקטטורה ותוך כדי בעזרת סמלים קטנים אבל גדולים יורק בפרצוף של אמריקה. לדוגמא קוראים לו לו סאם (הדוד סאם) שהוא בעצם דמות מאד חשובה בארה"ב ואצלי הוא דיקטטור...
המשפט היומי: "אני אשחה בהלוויה"
דיברתי יותר מדי היום...
מקווה שאהבתם את הפרק :)

על פיות, דרקונים וספרי ילדים-13

the one sitting next to you 20/11/2013 619 צפיות 10 תגובות
אני משועשעת מהעובדה שכל כך קל לקלות מי זה ג'ספר ועדיין קשה לגלות מי הוא.
היום אמרו לי שאני מתוחכמת בגלל כל הדמות של ג'ספר שאני עצמי הבאתי מהראש שלי, אבל אנשים לא שמעו מספיק על סאם הדיקטטור הגדול . דמות אחרת שלי, דמות של דיקטטור עם תפילה משלו שהופך את כל העולם לדיקטטורה ותוך כדי בעזרת סמלים קטנים אבל גדולים יורק בפרצוף של אמריקה. לדוגמא קוראים לו לו סאם (הדוד סאם) שהוא בעצם דמות מאד חשובה בארה"ב ואצלי הוא דיקטטור...
המשפט היומי: "אני אשחה בהלוויה"
דיברתי יותר מדי היום...
מקווה שאהבתם את הפרק :)

רייפרו פשוט ישב, מצייר את האורח המוזר ומגחך מעט על התגובות המוגזמות של אביו. עם אימו הייתה בבית במקום לשתות תה ירקות (שאצלנו נקרא מרק) עם חברותיה היא הייתה יורדת מהפסים אפילו יותר מאביו.
בעצם רייפרו אפילו לא הבין איך הוא יכול להיות חלק ממשפחה כל כך מוזרה שלא דומה לו כלל וכלל ולכן היו לו את חייו הסודיים, לאף אחד אסור לדעת.
"אז רייפרו מה אתה מצייר שם במחברת?" שאל ג'ספר. כמובן שכבר הייתה לו תכנית ארוכה ומפורטת, הוא לא ידע עם היא תפעל אבל ג'ספר אהב לקחת סיכונים. רייפרו הרים את מבטו מהמחברת שם צייר באותו הרגע את אביו מחליק כשמאחוריו מטאטא מחייך, ציור לא הגיוני אפילו בעולם הזה אבל הוא שיעשע את רייפרו.
"כלום אדוני" אמר רייפרו וניסה להסתיר את מחברתו, הוא לעולם לא הראה את מחברתו לאף אחד. אפילו לאל לחבריו הקרובים ביותר. וממש לפני כמה דקות הוא צייר את ג'ספר עצמו נוגש בכנף של תרנגול כאילו אין מחר.
"אוי על תשים לב אליו, הוא כנראה סתם משרבט דברים" אמר אביו. האמת היא שזה לא נכון, רייפרו היה צייר מוכשר במיוחד. אם היה מסתכל על מה שצייר מתוך שיינה במחברת נסתרת שהוחבא מחדש בכל לילה, כנראה היה מלא אימה. הציורים של רייפרו בלילה לא היו סתם ציורים, היו בהם מילים עתיקות ויצורים שלא ראה בחיים עם חברים שעדיין לא פגש.
"האמת היא שהייתי שמח עם היה מראה לי רייפרו ולו אחד מציוריו" אמר ג'ספר והרים את גבתו לעבר אבא של רייפרו. אישית ג'ספר שנא, ועדיין שונא,את אביו של רייפרו. הוא חשב עליו בתור אדם יהיר ומעצבן במיוחד. בכל מפגש שלהם הוא עורר בג'ספר דחף כמעט בלתי נשלט לתקוע פגיון בליבו של האיש.

אולי נחזור לפיה המסכנה שלנו, הנואשת לעזרה (הערת המחברת: כן תיקנתי את זה, קייסלי היא פיה). היא קיבלה משימת התנקשות ממכשף מפוקפק להרוג מכשפים אחרים וצעירים שלדעתה היו תמימים ולא ידעו עולם, ולמרות שגילה כגילם היא הרגישה זקנה ולא חכמה בכלל.
היא ישבה בחדרה הביטה בכל כלי הרצח שהסתירה מאחורי הקיר.
היא יצאה למלא את משימתה, או למות.


תגובות (10)

אני מתחרפנת כאן! תגלי מי זה ג'ספר!
ותמשיכי את גורל האלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/11/2013 11:02

לא אגלה לך בחיים!

20/11/2013 11:07

אז לפחות תמשיכי את גורל האלים!!!!

20/11/2013 11:08

אולי…כשתהיה לי השראה….

20/11/2013 11:09

ג'ספר זה את!
ותמשיכי את זה! הכתיבה שלך,, אני פשוט אוהבת את הסגנון הזה :)

20/11/2013 11:15

רגע. מה. מה. מה.

20/11/2013 11:19

תמשיכי 3>

20/11/2013 11:27

כשחושבים על זה זה הגיוני שהיא ג'ספר -,-
חח תמשיכי!

20/11/2013 12:25

ועכשיו אתם עולים על זה?!?!?!?!
חוצפנים…

20/11/2013 12:32

עליתי על זה מזמן, פשוט זה נראה לי טיפשי.
זאת אומרת זה כול כך ברור שזה מטופש!

23/11/2013 03:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך