the one sitting next to you
אתם מגלים דברים בזמן הלא נכון, עכשיו יודעים מי אני, אתם תשלמו את החשבון.
אני חסרת השראה...
מקווה שאהבתם את הפרק
וזה די באשמתי, אני רציתי שתגלו ולא רציתי שתגלו. גררר

על פיות, דרקונים וספרי ילדים-14

the one sitting next to you 23/11/2013 622 צפיות 5 תגובות
אתם מגלים דברים בזמן הלא נכון, עכשיו יודעים מי אני, אתם תשלמו את החשבון.
אני חסרת השראה...
מקווה שאהבתם את הפרק
וזה די באשמתי, אני רציתי שתגלו ולא רציתי שתגלו. גררר

אינגריד אהבה את חיי העוני למרות שהם לא היו הכי נוחים. היא התעוררה לעוד בוקר עגום, והסתכלה על העצים האפורים מבעד לחלונה. גם לה היה ספר ילדים קטן כמו לחברתה פולי, אבל היא ציירה שם חיות וגרמה להן להופיע בעזרת לחש שנראה לה פשוט אבל האמת שהיה מסובך לא מעט.
היום היא תכננה להיפגש עם חברתה פולי. היא ופולי נולדו באותו יום, בהפרש של שעה. הן תמיד חשבו שזה צירוף מקרים אבל האמת זה לא היה צירוף מקרים בכלל.
היא עלתה לגבעה קטנה ושחורה שבא תמיד נפגשו, באמצע הגבעה היה עץ לבן בעל פירות אדומים שכיסה אותן והחביא אותן מהעולם הנורא. היא הגיע וראתה את פולי יושבת מחקה ומשרבטת משהו בספרה.
"שלום" אמרה אינגריד בחיוך וכמעט הפתיע את חברת הילדות שלה. פולי קמה ונתנה לה חיבוק גדול מתלווה עם חיוך שירד מהר.
"מה קרה?" שאלה אינגריד את חברתה.
"הכל מסתבך. רייפרו ממשיך לראות דברים אפילו יותר מוזרים ואני מתחילה לראות דברים, פגשתי מישהו מוזר מאד. וראיתי אלף. ומורגנה שהיא אלה. ואני כבר לא יודעת לאן כל זה הולך" אמרה פולי והביטה לשמיים.
"טוב אני יודע לאן אני ואתן הולכים" אמר ג'ספר וירד מן העץ.


תגובות (5)

ה.מ.ש.ךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוחעחעחע! גילינו מי זה ג'ספר!

23/11/2013 04:24

אז אני אשמה שזה קצר? אבל..אבל..

טוב, אני מציינת בפעם ה14 שאני אוהבת את סגנון הכתיבה, אני אוהבת את התיאורים וצורת הכתיבה..

23/11/2013 04:25

אני לא יודעת מי זה ג'ספר. אל תגידו לי!

23/11/2013 05:03

תמשיכי! עכשיו!

23/11/2013 11:30

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/11/2013 10:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך