על פיות, דרקונים וספרי ילדים-8

the one sitting next to you 11/11/2013 691 צפיות 15 תגובות

המכשפה והאלף עמדו פנים מול פנים, קרובים אחד לשני מאד אבל במובן מסוים לא קרובים כלל. כאילו יש מחסום שלא נותן להם להתקרב יותר מדי. אף אחד מהם לא הבין מה קורה שם, למה הם הגיעו למקום המוזר הזה ולמה הם רואים אחת את השנייה.
"שלום" אמר פולי אחרי שתיקה מוזרה. הם עמדו על ההר הירוק ונראה שהשמש מאירה ממש מעליהם.
"שלום" אמר שיין, הוא לא ידע עם מי הוא מדבר. פולי הסתכלה עמוק לעיניו וניסתה לראות אולי היא מכירה אותו, היא הביטה ובחנה את כל פרטי מראו.
"אני פולי. אתה?" שאלה אותו, היא חשבה שעם הם כבר שם כדאי שהיא לפחות תדע מי זה האלף שאיתו היא מדברת. ג'ספר עמד במקום בו לא יכלו לראותו, המחזה הצחיק אותו מעט. הוא חשב שבשלב הזה הם כבר יתחילו לדבר, ישאלו שאלות והוא יופיע בדרמטיות ומסתוריות, כמו שהוא אוהב לעשות. אבל מסתבר ששני הצעירים הללו יותר קשים.
"אני שיין" אמר והמשיך לבחון את המכשפה שעמדה מולו. עמידתה הייתה חיננית וישרה לעומת העמידה המעט מרושלת שלו, רואים שהם גודלו במקומות שונים. הרי הוא אלף מנודה והיא כנראה כמו רוב המכשפים, אצילה.
"אתה יודע איפה אנחנו או למה אנחנו פה?" שאלה אותו. היא קיוותה שאולי הוא ידע, כשאתה לבד במקום כזה השאלות הן הדבר האחרון שנשאר.
"היצור הזה, ג'ספר הביא אותי לפה. הוא אמר שיש פה דבר חשוב יותר ממה שראיתי לפני כן,זה כל מה שאני יודע" אמר שיין מביט לרצפה או לשמיים, מנסה לא להביט במכשפה.
"גם אותי הוא שלח לפה. הוא אמר משהו על מפתח שאני צריכה ללמוד להשתמש בו…" אמרה וברגע שסיימה את המשפט, נחשו מי הופיע?
הלא זה ג'ספר והכניסות הדרמטיות שאהב כל כך.


תגובות (15)

תגלי כבר מי זה ג'ספר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותמשיכי גם את גורל האלים! (זה מרגיש כאילו נטשת את הסיפור)

11/11/2013 11:50

סליחה שזה מרגיש ככה. מחר אני אמשיך את גורל האלים.
ובחיים (טוב עד סוף הסיפור), אני לא אגלה לכם מי זה הbloody ג'ספר הזה…
ואני מודיע בחגיגיות שמישהו עומד למות.
(לא אגלה לכם מי. לא ג'ספר. לא שיין. לא פולי. זה כל מה שאגלה)

11/11/2013 11:59

ללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאא! שיהיה–לך-ברור-שאת-לא-הורגת-אלפים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/11/2013 12:00

לא מבטיחה לך כלום ^^

11/11/2013 12:01

המף………………. הדבר הטוב הוא שחזרת להיות מרושעת! (או לא טוב.)

11/11/2013 12:02

הלוואי שתהרגי אלף *-*
ג'ספר אדיר. הוא פשוט התגלמות האדירות.

11/11/2013 12:06

תהרגי מכשף! למה כולם שונאים את האלפים? לא הוגן…………..
אם את הורגת את אז שזה יהיה ואריס (אני…….. מוכנה להקריב אותו עם דמעות) ואת לא הורגת את רינג'י!!!!!!!

11/11/2013 12:10

XD
אתן מצחיקות אותי! בחיים לא תגלו מי זה ג'ספר!
לא ממני! אבל אגלה לכן סוד: מישהו באתר סיפורים יודע מי הוא ג'ספר. לא רק אני גבירותיי ורבותיי, אז תמותו בידיעה שלעולם לא תמו תעלולי.

11/11/2013 12:14

כרגע קלטתי שהמשכת 8~*
האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא[
תמשייייייייייייכייייייייייייייייייייייי

11/11/2013 12:16

אם את תהרגי את שיין…
אני לא אאיים אליך אבל בואי נגיד שאני יודעת להשתמש בשוריקנים, גרזני התלה, ובעיקר חרב סמוראי יפנית חדה כתער…
תמשיכי לפני שאני אקפוץ מהחלון מרוב מתח
ואני היחידה שלא כל כך מסתקרנת מי ג'ספר? ג'ספר הוא ג'ספר. והוא התגלמות האדירות. אבל מה הגזע שלו? זה לא הכי מסקרן אותי…

11/11/2013 12:26

תגידי? מתי את מעלה את זה?
ואם תהרגי את אינגריד (אינגה) היא תהפוך לרוח.
ואני טובה בתחקור. אני אמצא אותך ואקח איתי את מון לייט.
אז פשוט תמשיכי.

11/11/2013 12:36

עאעאעאע ג'ספר כ"כ מוזר XD

12/11/2013 05:53

המשך!!!
שיין יותר מוזר מג'ספר. בעיקר בגלל שלג'ספר יש חוקיות, שיין פשוט מאוד לא יציב…
~המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך~

12/11/2013 13:59

תמשיכי!!!

13/11/2013 03:01

תמשיכי!!!

13/11/2013 03:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך