רגשות

שלום רב, שמי אהבה, אני מובילה אנשים לחוות שלושה רגשות עיקרים ומעשה אחד שולי אך לא אפשרי לויתור.
ראוי לציין שלפני הגעתי ׳שמחה׳ מתחילה את דרכה המאופיין בחיוכים ופלירטוטים, היא נעזרת במעשיו של ׳צחוק׳ אשר הוא ידידה הנאמן והמסור.
כשהם מסיימים את המשמרת ׳אושר׳ מפזר את קסמיו ומחכה להגעתי בסבלנות ורוגע.
זמן עבודתי תלוי בעבודתם הקפדנית של ׳אושר׳, ׳שמחה׳ ומעשיו של ׳צחוק׳.
אך ברגע שאחד מהם מחליט לפרוש מתפקידו או לבצע את עבודתו בזלזול אני מוכרחת לשתף פעולה עם ׳עצב׳ אשר מחליף את אחד העובדים.
׳עצב׳ אינו רגש רע, להפך הוא הכרחי בשבילי, בעזרתו אני יודעת שתפקידי אמיתי.
אני מודעת לחוסר המקצועיות אך אני מודה בכך שחבריו הקרובים ביותר ׳דיכאון׳ ו׳בכי׳ הם הרגשות השנואים עלי כי זהו אינו סוד שברגעים בהם תפקידם משתלט על תפקידם של הרגשות הוותיקים תקופתה של עבודתי נכנסת למצב של שעון חול וזהו רק עניין של זמן עד שאחותי החורגת תשתלט על מה שבניתי בעזרתם של עוזריי.

שלום רב, שמי שנאה, אני מובילה אנשים לשלושה רגשות עיקריים ומעשה אחד, ראוי לציין שלפני הגעתי אחותי החורגת ׳אהבה׳ שכל כך אוהבת רומנטיקות וריגושים מסדרת למעני את השטח על מנת שאוכל לשלוח את עובדי הצבוע והתחמן ׳עצב׳ שיודע את הזמן המדויק שאפשר לקרוא ל׳בכי׳, מעשה אשר גורם להכל להראות כל כך סופני.
את ׳כעס׳ אני מזמנת תקופה ארוכה לאחר ש׳בכי׳ ו׳עצב׳ משבשים את מעגל הריגושים של אחותי וזאת מהסיבה ש׳כעס׳ עובד רק במצבים שהאווירה רותחת.
מומחיותו היא בלזרז תהליכים ולגרום ל׳דיכאון׳ להתייצב בזמן וכשהוא נכנס למערכה הוא אינו רואה ניצולים, משמיד הכל עד ליסוד, מפרק כל דבר שיכול להשתקם ואז כאשר עובדי עומדים בתוך מעגל הרגשות ההרוס אני אוהבת לדלג באיטיות פנימה ולהניח את שולחני במרכז המעגל ולהתחיל לעסוק במלאכתי עד אשר שממה תוקפת את האזור ואני הולך להרוס מעגל רגשות אחר.


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 22:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך