שוב, סליחה על העיכוב

רוסוס- הנסיך פטרוס/ חלק 3

08/06/2011 730 צפיות אין תגובות
שוב, סליחה על העיכוב

לאחר שלושה ימים ולילות של רכיבה ביער, הם הגיעו לעיר על חוף הים. פיטר שכר חדר באכסניה ורוסוס התמקם באורוות האכסניה. פיטר השתדל לא להופיע בציבור בתור הנסיך פטרוס מהממלכה מעבר ליערות, אך זה לא מנע ממנו ללכת כל יום לחוף לדוג, כן הוא היה חובב דגים, ולא הייתה תרופה למחלה הזו. ומה נותר לרוסוס, שהרי סוסים אלו חיות צמחוניות, הוא השתדל שלא להקיא את נשמתו מלהביט על אדונו.
"רוסוס," פנה אליו פיטר לאחר שבוע בהמצעותם בעיר הנמל בזמן השקיע, "מה לדעתך נמצא מעבר לים?" שאל.
"ארץ אחרת, כמובן," אמר רוסוס.
"איזו ארץ?" שאל בתמיהה. אך עצר בשאלותיו כאשר מכוון הים התקדם במהירות אדירה ענן שחור, כענן סערה, אך היה משהו לא טבעי בענן הזה.
אנשים החלו לצעוק כאשר הענן המטיר סילון אש מהשמים על מקום בקרבת העיר וצלל לעבר המקום, לאחר מספר דקות עלה הענן והתעופף אל עבר האופק ממנו הגיע.
"רוסוס, מה זה היה?" שאל פיטר.
"אני עדיין לא בטוח," ענה הסוס.
בבוקר המחרת כאשר החלבנים של העיר הלכו למלות את כדי החלב בכפר הקרוב גילו לתדהמתם שבמקום כפר נותרו עקבות של שריפה, המקום היה שחור ומלא פיח.
כך היה במשך ארבעת הימים הבאים, כל ערב היה מגיע הענן עם רדת השמש, ובבוקר היו מגלים חורבה במקום כפר.
"רוסוס, האם אתה יודע מה זה?" שאל פיטר בערב היום הרביעי.
"אני חושב שכן," ענה רוסוס.
"מצוין, מחר מוקדם בבוקר נשכור אנייה ונשוט אל המקוםממנו מגיע היצור הזה" קבע פיטר, ומובן שכך היה.
בבוקר היום החמישי, פיטר התעורר לפני זריחת השמש, התארגן למסע וירד לארווה.
"בוקר טוב, אדוני," ברך אותו רוסוס.
"בוקר טוב רוסוס, אני מקווה שאתה מוכן לשיט," אמר פיטר.
"פיטר, אני לא מכיר אותך כל כך החלטי," אמר רוסוס.
"אני תמיד החלטי שמדובר בחיי אדם," אמר, "האם עלי לקחת דבר מה?" שאל.
"קח טלה שחוט ושק של אבקת שינה," אמר רוסוס.
לאחר שהשיג את הטלה ושק אבקת השינה הם התקדמו לעבר נמל העיר, אך רוסוס עצר בעדו, "נלך לצוק המשקיף על הים," אמר. אז הם הלכו מהנמל אל הטיילת, שבאותה שעה הייתה ריקה והמשיכו אל הצוק שנמצא בתחילת הטיילת. כאשר עלו על הצוק רוסוס ביקש מפיטר לעלות על גבו, ובריצה אל עבר הים קפץ ולא נפל, הוא דהר באוויר, יותר נכון עף, ופיטר גילה שמאחורי רגליו פרוסות לרווחה כנפיו של רוסוס, הלבנות מהשלג ומסנוורות גם לפני שהשמש עלתה.
לאחר יום שלם של טיסה ראו אי, על האי היה הר, הם נחתו על צלע ההר, פיטר ירד מרוסוס ומילא את הטלה באבקת השינה.
אז החל לטפס על ההר, לקח לו הרבה זמן לטפס, הרוחות היו חזקות, אך כשהגיע לפיסגה גילה בדיוק את מה שציפה שיגלה, חור, כלומר, זה היה הר געש. אז התחיל לרדת לתחתית ההר. כאשר הגיע לתחתית החום היה בלתי נסבל ועל תחתית ההר נח לו דרקון שחור, ענק ומסריח…
פיטר נצמד אל קיר המערה, למזלו הדרקון היה דיי מנומנם באותו הזמן, וכאשר הדרקון פתח את פיו כדי לפהק, פיטר זרק את הטלה לפיו.
הדרקון הותקף בקהת חושים ופיטר החל למסר לו את הראש. (אהה, שחכתי לומר שהייתה לו חרב…. אז הייתה לו חרב!)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך