תליון הנשמות. ההרשמה בעיצומה!

Aviya.T 10/06/2013 835 צפיות 5 תגובות

תודה לכל אלו שנרשמו ^.^
כפי שאתן מתארות זה קשה ליצור סיפור כשאת צריכה לחשוב בראש אחר, הדמיות שהרכבתן מעולות אך בשביל שהן יסתדרו בסיפור כולו אצטרך אולי להוסיף ולשנות דברים אבל אני אומרת לכן- זה רק בביל שהסיפור ייצא מעולה!

מי שעדיין לא נרשמה ורוצה לקחת חלק בסיפור, כשאני אתחיל לעלות פרקים אתן יכולות לכתוב לי בתגובות דמויות שאני אפגיש אותם בדרך, כל הדמיות חשובות!
אם כבר דיברנו על דמיות חשובות, הדמיות מהצד האפל צריכות להיות כל כך טובות שאין סיבה שלא יאהבו אותן.

אז כמו שאמרתי:
אפשר לכתוב עדיין דמויות משניות.
נותר בן אחד מצוות החיפוש!!!
ושלושה בנים מהצד האפל ובת אחת.

תמהרו להירשם 3> :*


תגובות (5)

צד אפל
בת מינדי
כוח הפנוט והשפעה על מחשבות ושליטה עליהן
מוצא בת אצולה שברחה ונקלטה על הצד האפל
לבוש סקסי זוממי שמלות בעלות מחשוף
אופי הייתה ילדה טובה שהשתנתה אולי אפילו תחזור רק כאשר שתפגוש בדמות מעברה ( כאן את נכנסת )
מראה בלונדינית עיניים סגולות בזמן הפנוט ברגיל כחולות כקרח

10/06/2013 13:57

טנקס 3>

10/06/2013 14:15

טוב דמות מהצד האפל :)
שם: קלאוס
גיל: 25
מוצע: אינלי מספיק דמיון לדברים האלה תכתבי את :)
יכולות: טלפורטציה (או איך שלא קוראים לזה, הזזה ושליטה בדברים דוממים בעזרת כוח המחשבה), מהירות על, יודע לעוף, עם השנים למד איך לשלוט באש.
תיאור חיצוני: שיער שחור שמגיע עד הכתפיים, עיניים אדומות, עור חיוור, מבנה גוף חטוב, גבוה מאוד.
תיאור אופי: לפני 15 שנים (כשהוא בן 10) שרפו את אמא שלו אל מול עיניו כי היא הייתה מכשפה (ואת יודעת, בימי הביניים שרפו מכשפות או את אלה שחשדו בהן כמשכפות), ומאז מה שהוא הכי רוצה בחיים זה לנקום. לא משנה לו באיזה מחיר, וכמה ייפגעו, ואם זה יהיה הפיך או לא, ואפילו אם זה ייפגע בו בעצמו, הוא דורש נקמה באנשים. במהלך השנים הוא היה צריך להסתדר לבד, לכן יש לו הרבה ניסיון חיים, והוא מאוד חכם, וכל זה גורם לו להיות צעד אחד לפני כולם, מה שמקשה לגבור עליו (כי ככה יותר מעניין, לא? ;) , לפעמים דיכאוני, קשוח, אבל לפעמים כשלא רואים נתקף געגועים לאמא שלו.
ייחוס: מכשף(?)
אה, ומצב משפחתי: יש לו בת זוג אבל הוא די קר אליה…
מקווה שתאהבי :)

11/06/2013 04:34

וכתבתי עוד משו שזה מחק לי…
מי שהוא באמת אוהב ומתייחס טוב זה בע"ח וכמה שזה לא יהיה מוזר גם החיות אוהבות אותו…

11/06/2013 04:51

מתי יהיה מוכן?

11/06/2013 08:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך