Aviya.T
תגיבוווווו 3>

תליון הנשמות. פרק ד׳ תגיבו :*

Aviya.T 24/06/2013 874 צפיות 10 תגובות
תגיבוווווו 3>

הוילונות הוסטו מן החלון וקרני השמש הנעימות חדרו לתוך החדר קטנטן.
מריה הגנה בידה על עינייה שהסתנוורו מאור השמש.
"איפה אני?" גימגמה, אימה הביטה בה במתיקות, מלטפת את שיער ראשה.
הוילונות הוסטו מן החלון וקרני השמש הנעימות חדרו לתוך החדר קטנטן.
מריה הגנה בידה על עינייה שהסתנוורו מאור השמש.
"איפה אני?" גימגמה, אימה הביטה בה במתיקות, מלטפת את שיער ראשה.
"איפה כולם? איפה אני?" אימה הביטה בה בדאגה,
"את בחדרך מתוקה…העיניינים נרגעו מאתמול, מצאתי אותך ליד הטירה, כמה נבהלתי! חשבתי שאיבדתי אותך!" היא הושיטה את ידיה בכדי לחבקה, אז זו לא שיתפה פעולה,
"איפה כריסטיאן?"
"הוא ישן בחדר השמאלי…- כריסטיאן הירבה לישון אצליהם, גברת רום חיבבה את הבחור.
– הוא יצא לפני מספר דקות…משמר הממלכה הגיע." אמרה בעיניים נפולות,
"מה קרה? זאת אומרת מה גרם למהפכה אתמול?" שאלה בעיניים פקוחות, על אף שרק עכשיו הקיצה משנתה.
"תליון הנשמות אכן נלקח, זאת לא הייתה שמועה…ישנה שמועה שאומרת שיש נבואת נחמה, גורל העולם קשור בכמה אנשים שיצליחו להושיע אותנו…"
"מי אלה?" שאלה את אימה בסקרנות,
"אין לאף אחד טיפת מושג…אבל מגייסים נערים לצבא, בכל אופן זה מה ששמעתי…" מריה הביטה באימה, מהורהרת. 
'כריסטיאן לא יצטרף למשמר הממלכה גם אם חרב מונחת על צווארו…' חשבה, 'הוא בטח ברח ליערות…יחפשו אותו בכל מקום וצפוי לו עונש כבד אם לא ימלא את פקודות המלך…'
"לאן את הולכת גברת צעירה?" שאלה גברת רום את ביתה שקמה ממיטתה והחלה לפשוט את בגדיה.
"לקטוף אוכמניות." שיקרה. אימה לא בלעה את הפתיון,
"את לא יוצאת לשום מקום לפני שאת מתרחצת!" פקדה, מריה השפילה את עינייה על גופה, היא הייתה מלוכלכת באבק, היא הרימה את מבטה, אין בידה לצאת מנצחת בויכוח הזה.
מים קרים באמת ריעננו אותה, היא חפנה את הסבון בידה והחלה לקרצף את עורה.
"הכתם הזה לא מתנקה!" היא קירצפה הרבה פעמים אך שום דבר לא עזר, היא העבירה את זרם המים אל מאחורי כתפה. היא יצאה מן המקלחת מביטה במראה ממולה, כשגבה אליה, היא ראתה על בצד האחורי של כתפה כוכב שחור חרוט, מן קודקודו האחד יוצא קו דק כלפי מעלה ובסופו עיגול קטן. היא הביטה בו בבלבול, מנסה למחוק אותו אך ללא הצלחה, הסמל הזה היה מוכר לה משום מה.

קריסטל ישבה מול הסוהר, ברגלים משולבות.
"במה אתה מחזיק?" שאלה אותו, הוא התעלם, היא חזרה על שאלתה בשנית, הוא אפילו לא הביט בה, היא נחרה ברוגז.
"אני מתפשטת אל תסתכל." זה עבד, הסוהר מייד הסיט את מבטו והביט בה, היא חייכה בסיפוק.
"מה?" שאל, מלחך את שפתיו היבשות. היא התרוממה מתקדמת לעברו כך שהביטה עליו מלמעלה, כי הוא ישב על שרפרף . היא שמה לב לצמיד הקשור על זרועו, צמיד שעליו רשום 'אדמונד'.
"אדמונד…" קראה באיטיות, היא שיחקה בצמידו, ידה חמקה מבין הסורגיים.
עלה במוחה רעיון.
היא העבירה את ידה מן זרועו על חזהו, מלטפת את לסתות פניו החשוקות, הוא התרומם כמעט מייד.
"את מנסה לפתות אותי?" הוא שאל, מרצין. היא שמטה את ידה, יורקת לצידו של אדמונד.
"על גופתי המתה." השיבה בנימה נחרצת.
"אני לא יודע לאיזה תנאים הורגלת בתאי מאסר אחרים, אך כאן זה אחרת…את תתחילי להתפלל שהשד יקח אותך אליו, אני אדאג לכך אישית." הם עמדו זה מול זה, אפיו נגע במקצת באפה הסולד. קריסטל הביטה בו בשעמום, אך ליבה החל לפעום במהירות בפחד.
"אצטרך להרוג אותך קודם."
"ואיך בדיוק תעשי זאת?" הוא הניף את שתי ידיו לצדדים בשאלה, מעביר את אצבעו על הסורגיים ומגחך.
"ובנתיים…תשבי בשקט בתא שלך ואל תצפי ממני שאבדר אותך בת ארקליון." הוא שב לשבת על השרפרף.
גבר גבוה עם כתפיים רחבות,בעל שיער ערמוני חום,שפתיו מלאות ואדומות, הוא היה בחור נאה מאוד, עיניו אפורות הזכירו לה מישהו. 
"אמא ביקשה ממני שאביא לך את זה." הוא אמר, דוחף לידיו של אדמונד סל מקש מלא כל טוב. היא הביטה באדמונד בבלבול, עיניו האפורות נצצו מתחת לברדסו, היא עכשיו הבינה מאיפה עיניו של הבחור היו מוכרות לה.
"אמרתי לה שאני חוזר בערב…חבל שהיא טרחה." הוא לקח בשתי ידיו את הסל,
"רגע מה אתה עושה פה בכלל סאם?" שאל אדמונד,
"מביא לך אוכל, תגיד תודה ותסתום." 
"לא לזה התכוונתי…משמר הממלכה, הם מגייסים עכשיו בחורים לצבא." קריסטל הביטה בסאם.
"החיים קצרים אח יקר!- קרא,
-למה עליי לבזבז את זמני בלחימה כאשר אני יכול להישאר כאן ולהינות?!" הוא פרש את ידיו לצדדים,
"כפי שאני יודע, זוהי לא החלטה שלך אח…אל תכעיס את אמא."
"אמא תסתדר." חיוכו של סאם נפל,
"אתה תשחק את תפקיד הגיבור- הוא תפח לו על השכם,
-בזמן שאני אשיג לנו בירה." עם מילים אלו הוא נטש אותם.

"מה מצבה דוקטור?" שאל המלך את רופא הממלכה, אשתו אוחזת בכפתיו ומעסה אותם.
"טוב טוב…היא צריכה מעט זמן בכדי להתאושש…" המלך והמלכה פלטו אנחת רווחה.
אנדריאנה שכבה על צידה במיטת האפריון, מצוטטת לדברי הרופא, מטלית לחה נחה על מצחה. אירועי אמש החלו להבזיק בלי סוף בראשה, הם הקנו לה סחרחורת קלה, היא חיכתה עד שהרופא והוריה יתרחקו ואז קמה ונכנסה לחדר הרחצה. 
היא מילאה את ידיה במים, מצננת את פניה. שיערה נפל בחוסר סדר על פניה, היא אספה אותו לפקעת חלשה.
"מה בשם סאטאנוס הדבר הזה?" אמרה בקול חרישי, היא הרימה אצבע, מלטפת כוכב קטן אשר היה חרוט במרכז מצחה. היא שמעה דלת נפתחת ומייד מיהרה לשוב למיטתה.
"ביתי אני כל כך שמח שהתעוררת! את יודעת כמה יצאתי מדעתי אתמ-
"לא עכשיו בורנד.." סיננה המלכה מזווית פיה. הוריה הרעיפו עליה חיבוקים ונשיקות.
"כיצד הגעתי לארמון?" שאלה, הדבר האחרון שזכרה הוא את הבחורה החיוורת מתבוננת בה במבט מצמרר.
"אביר צעיר סחב אותך על ידיו, היית חסרת הכרה."
"ארת'ור…" מילמלה, היא הרימה את מבטה אליהם,
"היכן הוא?" שאלה נסערת,
"הירגעי מותק." אימה מהר הצמידה אותה למיטה,
"את חלשה אסור לך לצאת עכשיו." אדריאנה גילגלה את עינייה בביטול.
"ברצוני לראותו!"
"הוא נמצא עכשיו בטירה יחד עם כל האבירים, לשם הוא שייך. ועכשיו חזרי לנוח, אני רוצה שתקומי חזקה כמו שור!" הוא פרע את שיערה בחיבה, היא שנאה כשנהג כך. 
כל אותו זמן הסתירה אדריאנה את הכוכב הקטן שעל ראשה על ידי שיערה הזהוב.

מריה חיפשה את כריסטיאן בתוך קהל האנשים שהתכנסו סביב הגברים עטויי המדים, היא חלפה על פני אימהות בוכות, וליבה התמלא ברחמים.
'הוא בוודאי לא פה…' היא עזבה בריצה את המקום.
היא מצאה אותו על החוף, זורק אבנים בתנופה אל תוך הים.
"כריסטיאן!" קראה לו, הוא הסתובב.
"מה אתה עושה כאן?" שאלה אותו כשהרים עוד אבן בכדי להשליכה.
"חושב." השיב. כמעט פלטה 'התכוונת מתחמק..' אך היא עצרה את לשונה.
"רציתי להראות לך משהו…" הוא שמט את האבן, מביט בה בשאלה,
"ובכן?" אמר בחוסר סבלנות.
היא משכה באצבעותיה את שרוולה כלפי מטה, כך שחשפה את כתפה השחומה. כריסטיאן הביט לצדדים, לוודא שאף אחת מנשות הכפר לא צופה בהן ומלשינה לגברת רום על חוסר צניעותה של ביתה. הוא העביר אצבע על עורה השזוף.
"גם את סומנת…" 
"מה זאת אומרת גם את סומנת?" שאלה בבלבול. הוא היטה את ראשו הצידה וחשף סמל דומה על צווארו בצד ימין.
"אבל מה זה אומר?" היא נראתה מבולבלת מרגע לרגע.
"לא שמעת את הנבואה, נבואה על מחפשי התליון?"
"אימי סיפרה לי בבוקר משהו כזה…" נזכרה,
" הכוכב הזה…הוא חרוט על התליון…ראיתי את הציוור שלו באיזה ספר בספרייה…הגורל סימן אותנו מריה."
"ובכן אנו מוכרחים ללכת לארמון! אנחנו חייבים לעשות את המוטל עלינו אם כן!" היא הייתה להוטה.
"אני לא גיבור מריה..- הוא שב למלאכתו, משליך אבנים לים
-אני אדון לעצמי."
"כוונתך שידעת את כל זה ואתה בכל זאת בורח?" 
"אל תנסי לעורר בי מצפון מריה." הוא אמר בקשיחות,
"אני לא מאמינה!"
"אינני מבין מדוע את כלכך מזועזעת! שהגורל יבחר במישהו אחר, לא בי!"
"אל תנער ממך את האחריות! זוהי השליחות שלך! גורלם של אלפי אנשים מונח בכף ידיך ואתה משליך אותו ארצה!" הוא הפסיק להשליך אבנים והפנה את מבטו אליה, מצמצם את המרחק בינהם.
"אינני חייב לעולם כלום…אני בכלל לא יודע כיצד להילחם! הציור על צווארי לא משנה דבר…" זיעה כיסתה את מצחו.
"אתה פשוט פחדן.." היא ניענעה את ראשה מצד לצד,
"פשוט פחדן…"
"תקראי לזה איך שאת רוצה, אינני מוכן להיות כעבד למלך וללכת כמו כבש אחרי פקודותיו…את לא מבינה?! הם ישחקו בנו כמו בובות, ככלי לעבודתם וברגע שזה יסתיים הם ישלחו אותנו אל האשפה!" הוא כמעט צעק.
"זה הייעוד שלך." אמרה ביובש,
"שיילך לעזעאל.." הוא גידף.
היא לא הצליחה לרכך אותו, הוא יותר מידי כעס על העולם, הוא לא היה מוכן לעשות בשבילו.
"הם לא יחזרו כריס..- היא דיברה ברוך
– אבל אתה יכול למנוע אובדן של אחרים…" הוא הביט בה מתרחקת בעיניים נוצצות. הוא הכאיב לה ואכזב אותה, הוא איכזב את הבן אדם היחיד שהיה לו איכפת ממנו…

"בעלי מגיע!" קראה פיפיה.
סאם חדל מלנשק את צווארה, הוא קם, אסף את בגדיו השרויים על הריצפה בבהלה.
"יקירי מה זה?" הוא התבונן בה בשאלה,
" היא הצביעה על מקום עצם הזנב שלו, הוא התבונן בכוכב חרוט במראה שניצבה בפינת החדר, אך לא היה לו זמן להתעמק בו. היא 
עזרה לו להשתחל מן החלון, הוא הרעיף עליה נשיקה מלמטה.
זוהי הייתה שעת יום חמה כמעט אף אחד לא הסתובב ברחובות…למזלו. 
הוא הלך בזהירות בגדיו בידו מכסים את איזורו הצנוע העירום. הוא חיפש בעיניו מקום בו יוכל להתלבש, אך בדיוק כשמצא נתקלעה בו נערה מן הרחוב הסמוך לו.
הנערה פסעה לאחור,
"מתי תפסיקי להתקל בי בצורה הזו?!" . מריה הרימה את עיניה לאחר שניערה את חצאיתה מלכלוך אך לאחר שצפתה בסאם העירום מיהרה לחסות את עיניה בידה.
"בשם סאטאנוס סאם, שים על עצמך משהו!" סאם הביט בה מבודח לנוכח מבוכתה.
"הוא מכוסה." אמר בחיוך, היא הסירה את ידה מעינייה, ומשכה בכתפיה במבוכה.
"גברת פיפיה, ברצינות?!" אמרה בחוסר אמון כשראתה מאין הוא יצא.
"היא כל כך התחננה, לא הייתי מסוגל לסרב.." היא הביטה בו בבוז, מה שגרם לחיוכו להתרחב עוד יותר.
"אני צריכה ללכת." אמרה, היא הסיטה את קצוות שערותיה מסביב לאוזנה. היא חלפה על פניו,
"מריה!" הוא קרא בגבו אליה, מריה הסתובבה אך מייד נחרדה לנוכח ישבנו החשוף,
"בשם כל השדים סאם!"
"מצטער מצטער שכחתי!" אמר תוך כדי צחוק,
"את יכולה להסתכל…" הוא גילגל את עיניו. היא נשמה ואז כנזכרה במשהו ביקשה ממנו להסתובב,
"היא העבירה את ידה על עצם הזנב שלו, מעבירה בו צמרמורת. מגעה היה עדין, זה לא הייתה הפעם הראשונה שבחורה נגעה בו, אבל הוא הרגיש לא בנוח.
"מה יש?"
"גם אתה סומנת!" הוא הסתובב מביט בה כאילו אמרה את הדבר הכי מטופש עלי אדמות,
"מה?" היא סיפרה לו את אשר סיפר לה כריסטיאן.
"זה לא אפשרי…תקשיבי אני חייב ללכת, נדבר מאוחר יותר!" הוא כבר החל לפסוע אך נעצר כשזו שאלה אותו ממרחק,
"מה רצית להגיד לי מקודם?"
"תודה! על אתמול.." מילמל.


תגובות (10)

וואו. אהבתי בהחלט(: מצפה להמשך^^

24/06/2013 13:44

אני דורשת שתמשיכי !

24/06/2013 14:04

זה יפה מאוד. אבל זה לא מסודר ופה ושם יש מילים שחסרות, וקשה לי לעקוב אחרי הסיפור. את צריכה לשים לב לצורה בה את כותבת ומסבירה את הדברים. חוץ מזה, אני מצפה להמשך!

24/06/2013 14:14

תודה בנות! :-*
תודה על הערה! אני אשתדל להשים לב ולהפוך את הכתיבה שלי לברורה יותר!

24/06/2013 14:20

ועוד הערה שימי לב שבהתחלה זה התבלגן לך והפתיחה חוזרת על עצמה פעמים ^-^

25/06/2013 00:20

ממש יפה!! אני מחכה להמשך! :)

25/06/2013 02:48

זהו זה. השנה השנייה שלי כאן התחילה. ממש היום. וזה אומר….
גאד, לא, נו אני לא יכול!!!
נדחפתי בין ג'וש, בריון מפגר מהכיתה שלי וצ'סטר, אחד החברים שלו. אנחנו לא מדברים בדרך כלל, אבל שמעתי מאנשים שג'וש מציק להם שהוא מפגר ומאוד מעצבן. לאחר מכן הגעתי לחדר שלי בפנימייה שם היו טים, שיין ואחי הגדול ממני בשנה, שנשאר שנה, קמרון. "הי" אמרתי בקול הכי נחמד שיצא לי, כולם החזירו לי ב'הי' ודיברנו קצת, ורק קמרון נראה מעוצבן. הוא תמיד ככה. ליידי…
אני לא מבין מה הקטע שלו, ואני ממש מצטער על מה שלא עשיתי לו. באמת שזו לא אשמתי. בבית הספר היסודי נהגו לצחוק עליו כי יש לו דיסלקציה, אבל עכשיו הוא די מקובל… לפעמים נדמה לי שהוא מקנא בי כי אני כל כך טוב בלימודים-מה שהוא אף פעם לא יהיה, ובבית הספר היסודי כולם אהבו אותי, וגם עכשיו, בעצם. זה בטח ממש מעצבן שהאח הקטן שלך יותר מצליח מימך.
רק שהוא לא יודע שגם אני פגום…
אני הבטחתי לעצמי שהשנה אני סוף סוף יוצא מהארון לפני כולם. טוב…לפחות לפני מי שבאמת צריך לספר לו על זה. כן, אני גיי, והבנתי את זה כבר מזמן.
עוד מכיתה ז' הרגשתי שאני הרבה יותר נשי ושאני מעדיף בנים על בנות…
אבל לא סיפרתי לאף אחד, ממש לאף אחד. וזה ממש קשה להחזיק את זה בתוכי שלוש שנים. אני תמיד מרגיש קצת לא נוח עם עצמי בגלל זה. אבל מה שאני הכי מפחד ממנו זה שיפסיקו לאהוב אותי ויתחילו להציק לי. כלומר, לטים, זה שנמצא איתי בחדר, ובכיתה, אף אחד לא מציק כי הוא גיי, אבל כולם התרגלו אליו בתור אחד כזה, וגם אם יגידו לו משהו הוא לא ייעלב ותמיד ימצא מה לענות. הלוואי ואני הייתי כמוהו…
שנה שעברה, כשהגעתי לפה, אני חטפתי קראשניג על מישהו שנמצא פה. כן, על טים. אני מאוהב בו עוד מאז שראיתי אותו בפעם הראשונה, וממש התאפקתי שלא לצרוח מרוב אושר כשגיליתי שאנחנו לומדים באותה הכיתה, ועוד חיים באותו החדר. עכשיו אנחנו מדברים בצורה סבירה, כאילו אנחנו רק ידידים ולא יותר. אבל אנחנו באמת רק ידידים, וזה היה משתנה-אם לא הייתי כזה פחדן.
טוב, עכשיו כשכולם יצאו לשיעור הראשון והסכימו לומר למורה שאני לא מרגיש טוב, ואני נמצא לבד בחדר, אני יכול לעשות משהו שקצת יוציא אותי מהמחשבות המבאסות על כמה שאני פחדן. הוצאתי מהמזוודה שלי את הצעצוע הרך של פיקאצ'ו שאף אחד לא יודע על קיומו, ואת הגלאקסי שלי עם האוזניות, חיברתי את האוזניות לגלאקסי ונזרקתי על המיטה, כשהסתכלתי למעלה נהניתי להיזכר שטים ישן מעלי.
שמתי את האוזניות והדלקתי את השיר "A THOUTHEND YEARS" וחיבקתי את הצעצוע, זה תמיד עוזר לי. וחוץ מזה אני חולה על פיקאצ'ו, ועל השיר הזה. ועל דמדומים-משם השיר הזה לקוח, אני משוגע על דמדומים. ועל רוברט (שחקן מדמדומים). ועל ערפדים בכללי, הם כאלה מגניבים!
כשהשיר התחיל נרגעתי למשמע הקול הרך ששר את המילים היפות, מילים שאני די מתחבר אליהן, ונתתי לעצמי להיסחף עם השיר, ולחזק את האחיזה בצעצוע. אני בטוח שאם הוא היה חי הייתי חונק אותו.
כשהשיר נגמר די התבאסתי, אבל לפחות מצב הרוח שלי היה יותר טוב. החבאתי את הצעצוע עמוק מתחת לבגדים שעוד לא הנחתי בארון, ושאני גם לא מתכוון להניח שם, כי אני מעדיף את הבגדים שלי במזוודה הבטוחה שלי. מה לעשות שאני רוצה את הדברים שלי קרוב אלי?! זכותי. הנחתי את הגלאקסי והאוזניות על המיטה ונעמדתי מול המראה. בהשתקפות ראיתי נער בגובה ממוצע, בעל עור די בהיר, שיער שטני מעוצב בתספורת אימו, (אוי, השיער שלי כבר הגיע עד הכתפיים, מזמן לא הסתפרתי…) ועיניים ירוקות, שלבוש בג'ינס, טי שורט שחורה, שרשרת עם צלב ונועל סניקרס שחורות. לא ממש השקעתי בעצמי היום. טוב, הגיע הזמן להחליף בגדים. הוצאתי ג'ינס אפור, חולצה עם תמונה של להקת MY CHEMICAL ROMANCE, שלצערי התפרקה דווקא השנה, נעלי אולסטאר שחורות בעלות שרוכים אדומים וכמה צמידי גומי שחורים ואדומים. איך אפשר לשפר את זה… הו! הוצאתי מהמזוודה שרשרת עם תליון בצורת גולגולת כסופה ויפה. השרשרת האהובה עלי.
אחרי שנעלתי נעליים, לבשתי את הג'ינס ושמתי את הצמידים, נותר לי רק לשים את השרשרת והחולצה.
בדיוק כשלקחתי את החולצה, הדלת נפתחה, ולי היה נדמה שקיבלתי התקף לב.
מי לעזאזל יכול היה להיכנס עכשיו לחדר?! השיעור הראשון עוד לא נגמר!!
"ט.. ט.. טים? מה… מה אתה עושה פה?" שאלתי בקול רועד והסתרתי את החלק העליון והחשוף בגופי בידיים והחולצה שבהן. אלוהים! אני לא הייתי מוכן לזה שבן יראה אותי בלי חולצה, ובטח שלא הוא!
"אני?" הוא שאל ועל פניו הבעה משועשעת, "ביקשתי מהמורה לצאת לשתות כי שכחתי כאן את הבקבוק," הוא אמר ועבר ליידי ולקח את בקבוק המים שעמד על השולחן. "דרך אגב, גוף יפה" הוא אמר והרגשתי איך הפרצוף שלי רותח. כן, אני מסמיק. לעזאזל.
טים התפרץ בצחוק. "מה אתה צוחק?!" שאלתי בקול נעלב, "אתה מתבייש?" הוא שאל, "לא!" עניתי מיד ובצורה שדווקא תומכת במה שטים אמר, אני מתבייש…מאוד…
"אתה יודע, רק בנות מתביישות כשהן בלי חולצה מול בן, ובנים לא, אלא אם אתה…" הבנתי לאן הוא חותר, אמנם בצחוק, אבל עדיין.
"אני ממש לא גיי" עניתי. סוף סוף באמת הקול שלי התייצב ונשמעתי אדיש ואמין.
"אם ככה אתה אומר" הוא נשמע משוכנע בכך שהחשדות שלו אינן נכונות, וזה גרם לי להתלבט עם אני שמח או לא מכך שטים החליט לבסוף שאני לא גיי, לפחות ככה נראה שהוא החליט. מצד אחד, אם הוא לא ידע ויחשוד פחות, זה יחסוך ממני סיבוכים, התביישות ופחד. מצד שני, אני מאוהב בו! אז הוא אמור לדעת! כדי ש… נו, כדי ש… נהיה ביחד…
טים לקח כמה שלוקים מהמים וחיקה עד שאני אשים את החולצה והשרשרת, ואז נשמע הצלצול. הוא תפס בידי ומשך אותי מחוץ לחדר, ולאחר מכן סגר את הדלת.
המגע שלו היה נעים ורך, למרות שהוא משך אותי, היד שלו הייתה קרירה. כשהוא עזב אותי הרגשתי ברצון חזק לכך שהוא יחזיר את היד שלו ליד שלי, ולא יסיר אותה.
"נו מה נתקעת שם?! בוא, היה צלצול, יש שיעור שני ונדמה לי שאתה כבר מרגיש יותר טוב, לא שקודם היה נראה שהרגשתה רע." הוא אמר והתחיל ללכת, כעבור כחצי דקה כשקלטתי שאני עומד כמו מפגר בתחילת מסדרון ויצאתי מארץ ה"טים על תעזוב אותי" הלכתי מהר והשגתי את טים. "יש מצב שהגעיל אותך מגע של גיי?" הוא אמר בלגלוג, "אוח, תסתום" אמרתי וגרמתי לקול שלי להישמע אדיש, כשבפנים רציתי להתפוצץ מצחוק, שאני אגעל מהמגע שלו?! בדיחה טובה.
בזמן שהלכנו יצא שהלכתי קצת מאחוריו, וזאת הייתה הזדמנות טובה לבהות בשיער היפה שלו מבלי שהוא ישים לב. יש לו שיער בלונדיני מעוצב בתספורת אימו קצת שונה משלי, הפוני צבוע בשחור ויש עליו פס אדום. לדעתי השיער שלו מגניב ביותר. כמו טים עצמו. שמתי לב שהוא גם החליף את הלק שעל ציפורניו מלבן לשחור.
הו, טים…

25/06/2013 05:52

מה?! זה לא מה שכתבתיייי

25/06/2013 05:52

סורי חבה שלי כתבה פה כל מיני שטויות כשיצאתי מהחדר :'(
זה יפה מאוד, תמשיכי :) -> וזה מה שרציתי לומר

25/06/2013 05:53

חחחחחחח לא הבנתי מה את רוצה חחח

25/06/2013 08:16
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך