Life for you
מה אתם אומרים? אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם :)

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא עוד סיפורים שכתבתי :)

תקועה

Life for you 27/07/2013 569 צפיות 2 תגובות
מה אתם אומרים? אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם :)

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא עוד סיפורים שכתבתי :)

השער שוב נפתח.. היא ידעה שזה הרגע ועם לא תכנס לא תוכל לראות מה יש שם.
הסקרנות גברה בה ןהיא הייתה חייבת להיכנס.
"עכשיו או לעולם לא.." לחשה לעצמה וקפצה בקלילות אל השער הזהוב.
האור הבלתי מוסבר שהיה בתוך עייניה הקשה עלייה לראות את הנוף המרהיב שהיה שם..
היא מצמצה כמה פעמים, שפשפה שוב בעייניה הכחולות ופתחה באטיות את עייניה.
הנערה הייתה כה מודהמת שלא ידעה כלל וכלל איך להגיב למראה הבלתי צפויי שעייניה רואות.
ההרים היו ירוקים כמו שבחיים לא ראתה. שלג על קצה ההרים ועצים ירוקים בכול מקום.
הנהר הכחול המשיך לזרום לרווחה, המפל המשיך לזרום באטיות. כול המראה הוציא את פנייה מריכוז והשאר נסגר.
ששמעה הנערה שהשער נסגר, מיהרה לחזור אחורה ולפתוח אותו אך לא הצליחה. הנערה סובבה את ראשה וגילתה שהיא נשארת פה.. גם עם תרצה וגם עם לא תרצה..

——————————–

כשמשהו מושך אותך הצורך להתנגד מפחית ואתה לא רואה זאת.. צריך להיות חזק לעצור את היכולת לא להקשיב ולראות שגם בתוך כול בועה חייב להיות יציאה שצריך למצוא..
עם לא מוצאים. תקועים…
הדרך לשלוט בכך היא רק אתה.. ואתה תדע איך למצוא אותה, בסופו של דבר.


תגובות (2)

יא אהבתי ! זה נורא יפה (:

27/07/2013 07:29

ואוו תודה!!! :)

27/07/2013 07:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך