על החיבור הזה עבדתי לפחות שבוע אבל בחיי שעבדתי עליו קשה! מה דעתכם?תודו שזה כן קרע אתכם מצחוק מידי פעם...*גלגול עיניים*...-_^

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק עשרים.

23/08/2010 595 צפיות אין תגובות
על החיבור הזה עבדתי לפחות שבוע אבל בחיי שעבדתי עליו קשה! מה דעתכם?תודו שזה כן קרע אתכם מצחוק מידי פעם...*גלגול עיניים*...-_^

פרק עשרים:
זהו! אני חושבת שעברתי על כל חייהם של הארבעה… אבל למרות הכל, אי אפשר לומר שסיימתי לחלוטין! הביטלס ממשיכים לחיות גם היום! אולי לא פיזית (כי ג'ון לנון נרצח תקופה קצרה אחרי התפרקות הלהקה בגלל מתנקש דתי הדוק שעדיין כעס עליו בגלל המשפט "אנחנו מפורסמים יותר מישו עכשיו" ) למרות שאם תבדקו בגוגל- לביטלס יש יותר תוצאות מאשר לנצרות.
וג'ורג' האריסון נפטר מסרטן הריאות בגלל העישון שהכביד עליו כל השנים.
אבל הביטלס עדיין קיימים! כי לא מזמן הוציאו משחק מחשב שלהם, יש חולצות,מוזיאונים, חפצים, חפצי נוי, דיסקים, פוסטרים וכמובן שעדיין שומעים את השירים שלהם וסוגדים להם (בלשון המעטה) כאילו הם נכתבו אתמול! וכן, כן..עדיין יש כמה בנות שמעריצות אותם עד כדי מצב שהן רוקדות בתחתונים (אההמם…אהממם..כמונ…לא משנה.. 0.0 ) ופול ורינגו עדיין ממשיכים להופיע ולשחות בתוך מיליונים. חחח..
אבל למרות הכל, עדיין אנשים מצוברחים כי בתחרות "ארבעת האנשים בחשובים בעולם" ניצחו אותם בנקודה וחצי המדענים הטיפשים האלה שחקרו את תורת הפטריות ברגליים בעת אכילת מלפפונים..
רגע… קיבלתי מפול מקארטני עוד אימייל. הוא אומר ש… מה?! הביטלס ניצחו בכל זאת בתחרות!!!!?!?? בגלל שהשופטים גילו שהמדענים רימו במחקר שלהם כשהם אכלו מלפפונים חמוצים במקום מלפפונים חיים!!!
מה תגידו על זה! אז הביטלס כנראה בכל זאת ארבעת האנשים בחשובים בעולם! טוב…אולי בעולם המוזיקה.
ועדיין לא דיברתי על עולם הבישול!

© [=


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך