Butterfly
זאת רק ההקדמה ואני נותנת קרדיט לאתר שבו מצאתי את זה :אנימה ישראל-כתיבה <3

מקווה שתאהבוווו

רונוש <3

אנדריאה-הקדמה

Butterfly 25/07/2012 822 צפיות 3 תגובות
זאת רק ההקדמה ואני נותנת קרדיט לאתר שבו מצאתי את זה :אנימה ישראל-כתיבה <3

מקווה שתאהבוווו

רונוש <3

בעוד 200 שנה תחליף האוסטרונומיה את האסטרולוגיה (ההורוסקופ). באותה התקופה כל פעם יתגלו כוכבים חדשים וינתנו להם שמות, ובתקופה שנגלה כוכב כלשהו, הילדים שיוולדו אז יקבלו את השם של אותו הכוכב והתכונות שלו ייוחסו אליהם (נגיד אם הכוכב קר – הילד יהיה קר רוח וכו').
לפני המאמינים, גורל הכוכב קשור בגורל הילד מההתחלה ועד הסוף.
אישה צעירה אחת, שמה אמנדה, שגרה במקום מנותק בתוך יער. יום אחד משום מקום מופיע גבר מאוד גבוהה קומה, פצוע וטוען שהוא איבד את הזיכרון. אותה האישה מטפלת בו עד שמחלים ומולידה לו שני ילדים.
בהתחלה את אנדריאה (הבוגרת, הקרויה על שם כוכב שהתגלה באותה התקופה שמזה 200 שנה טוענים שדווקא בו כניראה יש חיים), ואת ג'ון הצעיר שהכוכב שלו נמצא לא רחוק מאנדריאה, כוכב יבש ושומם.
כמו שהבחור הופיע בפתאומיות, כך הוא גם נעלם.
יום אחד, מודיעים בטלוויזיה כי הכוכב ג'ון התפוצץ והאם המאמינה אוסרת על בנה לצאת מהבית ומצווה על אנדריאה לשמור עליו בהעדרותה.
יום אחד האם יוצאת בלילה והילדים רואים אורות צבעוניים משתקפים דרך החלון. הם מבינים שזאת חללית. הילדים המסוקרנים יוצאים החוצה כדי לראות אותה מקרוב וג'ון מתחיל לרוץ לעברה ונשאב לתוכה, כשרק הכובע שלו מוטל על הקרקע. האמא חוזרת ומוצאת את הכובע שלו וחושבת שחיות אכלו אותו.
היא לא מאמינה לאנדריאה שמנסה לשכנע אותה בחטיפה כי היא דבקה באמונה האסטרונומית שלה. בהלוויה אנדריאה אפילו לא מטילה דמעה אחת ותמיד חיה בצל החטיפה של אח שלה ומקווה שיום אחד תהיה לה הזדמנות להשיב אותו. כעבור 10 שנים, החוקרים והממשלה מצדיקים את זה שיש חיים על כוכב הלכת אנדריאה ובנות צעירות מכדור הארץ מתחילות ליצור קשר עם בחורים חייזרים מאנדריאה דרך האינטרנט מתחת לאפו של השלטון.
אנדריאה מכירה חייזר שקוראים לו אדי ובמהרה מספרת לו את הסיפור שלה. הוא מבקש ממנה פרטים ומגיע למסקנה שמדובר בחוטף מהכוכב שלו ויותר ספציפי, מדובר במדען. כדי לחקור את העניין לעומק, עליה להגיע לכוכב שלו כדי למסור עדויות. רק כדי להגיע לשם היא צריכה לעבוד בערך שנה, אבל איפה תמצא עבודה כאשר רוב המסרות נתפסו ע"י הרובוטים?


תגובות (3)

למה אף אחד לא קורא את זה ??
חשבתי שיהיו מלא אנשים שירצו לקרוא את זה כי ההמשך ממש מעניין….
אוף כולם שונאים את הסיפרוים שלי…
היה לי סיפור אחד עם חמש תגובות וזהו. כל השאר אפס מאופס.
:(

25/07/2012 14:01

נו באמת, אל תיהי כזאת, זה לא נכון!!!
פשוט הסיפור לא היה בסיפורים האחרונים ולא ראו אותו!!!!
אל תדאגי, תמיד מתחילים ככה ואז מכירם עוד קוראים שישמחו לקרוא
את היצירות שלך!
העלילה נשמעת באמת מעניינת אבל למען האמת,
אני לא כזה אוהבת סיפורי חיזרים… ><
אבל הכתיבה שלך נהדרת ואני אשמח לקרוא את ההמשך :)
אגב, את מוזמנת לקרוא את הסיפור החדש שלי "כוכבים נופלים"
בהצלחה! ^__^

25/07/2012 14:09

תמשיכי!

01/08/2012 08:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך