fearless13
הי מישהו יכול לעזור לי? אני צריכה מישהו שיעזור לי לכתוב את זה כי אין לי רעיונות……………………
* השם האמיתי שלו ג'יימס מסאלו והוא יהודי

ביג טיים ראש פרק 1 חלק ב

fearless13 31/10/2011 1532 צפיות 6 תגובות
הי מישהו יכול לעזור לי? אני צריכה מישהו שיעזור לי לכתוב את זה כי אין לי רעיונות……………………
* השם האמיתי שלו ג'יימס מסאלו והוא יהודי

~~~~~~~~~~קארן~~~~~~~~~~~~~
ראיתי את קנדל ורציתי לחבקו אך הוא אמר לי: "לא כדאי שתחבקי אותי ג'ו מקנאה…"
"מה!, למה לה לקנא? לא סיפרתה לה?????" שאלתי "לא, אני מנסה עכשיו.." אמר. "את יכולה לבוא למכירה הפומבית של הבחורים הערב??" שאל. "למה???" דרשתי לדעת "ג'יימס משתתף והוא ביקש שאשאל אותך." אמר "לא יודעת אנסה.".
ואז פניתי לתומר, אחי הבכור ודיברתי איתו עברית.

~~~~~~~ג'יימס~~~~~~~~~~
"נו מה?" שאלתי את קנדל כשהו חזר, "היא תנסה בכל זאת היא עזבה את הבית וזה היום הראשון שלה פה…" סיפר לי. תנסה!! אני ג'יימס!!!! מה היא כל כך לא שמה אלי לב???

~~~~~תומר~~~~~~~
הגעתי אל הפאלם וודס, עם אחותי קארן. יצאתי לבריכה יחד עם לוגן וישבנו להשתזף ואז עברו הן, כפי שלוגן הסביר לי אחר כך הג'ניפריות… התאהבתי בג'ניפר שמאלית היא כל כך יפה!. קמתי וניגשתי אליהן שאלתי אותה אם היא רוצה לצאת איתי, והיא אמרה בתנאי שאני אשתתף במכירה הפומבית. הסכמתי.
———המכירה הפומבית——–

~~~ג'יימס~~~
באתי למכירה בתקווה שקארן תיהיה שם לא ראיתי אותה אך ראיתי את אחיה של קארן ניגשתי אליו ושאלתי "קארן באה??" הוא הסתכל עלי כמה שניות ואז אמר "לא יודע." אוף הוא לא יודע אז מי כן באמת זו אחותו!!.
~~~קנדל~~~
"הי קנדל! אני כאן!." קיבלתי אס אם אס מקארן, ואז ניגשה קמיל וחטפה לי את הטלפון. "זו היא!!" אמרה והחטיפה לי סתירה ואז ניגשו ג'ו וקארן ושאלו אותה "למה". "כי הוא בוגד בג'ו איתך!" אמרה והצביעה על קארן. ואז קארן צחקה ושאלה "מה עוד לא סיפרת שאני בת דודה שלך מישראל???" בטח שלא ג'ו לא דיברה איתי!. ואז קמיל עשתה מבט מושפל וג'ו חיבקה אותי. לבסוף שלושתן הלכו וצחקקו להן ביחד. "אני לא מבין בנות.." אמרתי לבחור הגיטרה שניגן שגם הוא לא מבין.

~~~~~~ג'יימס~~~~~~
"ועכשיו גיימס דימונד*" נשמע קול המנהל של המכירה "הוא חבר בלהקת ביג טיים ראש, אוהב צ'נצילות ויצורים קטנים…" אמר בזמן שדיגמנתי לקהל הבנות.
"מי נותן בשבילו דולר??" שאל. לצערי הרבה בנות הצביעו
"מי יותר?" שאל, ילדות רבות הצביעו ואז נשמע קול מהקהל "חמש דולר!"והרימו דגלון עם המספר 12. "מי יותר??" שאל אף אחת לא הצביעה "חמש דולר אחת, חמש דולר שתיים, חמש דולר שלוש חמש דולר ארבע חמש דולר חמש ונמכר. הקונה מתבקשת לצאת ואז היא יצאה לבושה בשמלה בצבע תכלת. להפתעתי הרבה זו הייתה:
קארן!!!
"חשבתי שלא תגיעי" אמרתי לה "אז עכשיו אני פה ואתה החבר שלי נכון?" שאלה אותי. "כן נכון " השבתי והלכנו.


תגובות (6)

נו מה דעתכם?

01/11/2011 06:02
n

לי יש כמה רעיונות…..

01/11/2011 06:28

יופי

01/11/2011 06:47
n

מה לעשות עם זה?

01/11/2011 07:01

פרק ממש טוב…
הייתי מציע לעזור-
אבל כמו שכבר אמרתי אני לא ממש יודעת מה זה 'ביג טיים ראש'
בכול מקרא תמשיכי מהר!!!

01/11/2011 08:12

המשך

29/05/2012 07:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך