stronger
סיפוור על דמי לאובטו המדהיימה ♥ שגורמת לגורם להישאר חזקים ♥ ולכן השם שלי באתר הוא stronger =]

התמוטטות

stronger 10/12/2012 834 צפיות 2 תגובות
סיפוור על דמי לאובטו המדהיימה ♥ שגורמת לגורם להישאר חזקים ♥ ולכן השם שלי באתר הוא stronger =]

כן היום איתנו באולפן גברת דמי לאובטו!
~הקהל מוחא כפיים~
אני נכנסת לאולפן לצלילי השיר שלי give your heart a break
אני יושבת על הכורסא האדומה ומחייכת. רק מחייכת, שאף אחד לא ידע את הסוד.
המנחה נותן לי חיבוק ויושב גם.
הוא שאל אותי על האלבום החדש.
אמרתי שהוא יכלול 3 שירים משותפים עם החברות מיילי וסלינה ובנוסף עוד 3 אקוסטים ו4 חדשים ויפים!
הוא שאל אותי איך אני מרגישה לגבי ההדחה של המתמודדת סיסי פריי באקס פקטור. השבתי שאני מבואסת אבל שאני יודעת שהיא עשתה את הכי טוב שלה :)
הוא המשיך לשאול אותי אם זה נכון שאני יוצאת עם נייל הורן והשבתי בחיוך כן :)
כל הקהל מחא כפיים והמשכתי לצחוק ולחייך [;
וכך הוא המשיך עם עוד המון שאלות…
יצאתי עם אנשי הצוות מאולפן, כמובן פפראצי, אני חייבת להיות מושלמת כל הזמן!
נכנסתי לאוטו והגעתי הביתה… ושוב פפראצי…
אנשי הצוות הלכו… ציצתי בטוויטר: היה כייף בתוכנית :* לילה טוב♥ והוספתי תמונה שלי ישנה..
קמתי בבוקר,יש לי יום צילומים למגזין רולינג סטון. כשירדתי מהאוטו צילמו בלי סוף… נתתי חתימה לאחד המעריצים ונכנסתי לאולפן. היצלמתי מלא…. ובסוף התמונות היו נחמדות… לא הכי יפות בעולם.
כשחזרתי הביתה והדלקתי את הטלוויזה בחדשות הבידור היה כתוב: דמי לאובטו-חותכת!
אני לא האמנתי! איך המצלמות קלטו את זה! זה היה מתחת לטבור! ידעתי שלא הייתי צריכה ללבוש גופייה!
ההורים שלי צילצולו אלי.. סיננתי אותם… כבר 49 שיחות שלא נענו!!!!הם החליטו לבוא אליי הביתה… הם אמרו לי שאם אני רוצה, אפשר להיפגש בבית הקפה שליד חנות הדונאטס.
הלכתי לשם וכיצאתי מלא כתבים התנפלו עליי! ראיתי את ההורים שלי מרחוק! התביישתי בעצמי ורצתי מהר לתוך הבית קפה…

-המשך יבוא-


תגובות (2)

סיפור מהמם! ;-)

10/01/2013 00:32

וואו…

10/01/2013 02:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך