תהנו, תגיבו (:

וואן דיירקשן-פרק 2

28/08/2011 1217 צפיות תגובה אחת
תהנו, תגיבו (:

טוב הגענו לאולם, ואני וקייטי יושבות בקהל וצוחקות עלייהם בזמן שהם עושים חזרות, לפחות הם לא יכולים לקלוט אותנו צוחקות עלייהם. טוב אז החלטתי לשחק פרוט נינג'ה באייפון של זאיין, וקייטי התחילה להסתכל על אייך שאני משחקת מרוב שהם נהיו משעממים. אחרי החזרה חזרנו לאוטובוס הבנים כולם מותשים משעתיים של חזרות להופעה שתיהיה מחר בערב. החלטתי שבאמת התגעגעתי למסיבות פיג'מות אז שישבנו בסלון חשבתיי לעשות לילה לבן קטן הלילה 'חברה, באלכם לילה לבן קטן הלילה? (: '
ליאם כולו 'לא יודע נראה' איזה לא זורם >< השאר בקטע של 'טוב, לא אכפת לנו'. החלטתי שנקנה כמה מגשים של פיצה, כמה בקבוקים של קולה, פופקורן, חטיפים, ונשכור סרטים. הגיע הערב, וקנינו כבר פיצה, והתחלנו לזלול D:
אז ראינו בהתחלה את הסרט האחרון של הארי פוטר, בעצם רק אני, קייטי והארי התעניינו סרט. אני וקייטי בכינו מכל שטות, ולואי יושב איתנו ולא מבין מה הקטע שלנו בכלל. זאיין מדבר עם אמא שלו בסקייפ באייפד שלו בחדר שלו, נייל ממשיך לזלול כרגיל, וליאם מעדכן את הטוויטר שלו. אחרי שהסרט נגמר , הארי כמו מסכן מסתכל עליי ועל קייטי ומנסה להרגיע אותנו, לואי כבר כמעט נרדם, זאיין משחק באייפד, ולואי ונייל בפייסבוק. טוב אז אני וקייטי קצת הרגענו והערנו את לואי שהתחיל להצחיק אותנו. אז קראתי לכולםם 'בואווווו יש אימה, המסור אחד!' כולם באו לראות. התחלנו לראות, והיה מלא דם, אייכס, אבל קייטי ממש נגעלה מהעיניין ןבקושי יכלה להסתכל אז היא ישבה עם נייל שאמר לה מתי היא יכולה להסתכל. ואני כל שניה מדברת 'יוואו כמה דם' , 'אמאלה איזה קול מפחיד יש לו!' , 'הם הרעים או הטובים??' חפרתי כבר לכולם וליאם והארי שישבו ליידי ניסו לדחוף לי אוכל כדי שאני ישתוק קצת לפחות. 'אוייש נוו איימי אולי תסתמי כבר ?!' נראלי עיצבנתי אותו 'אוופ סתום הארי!!!' 'את זאת שצריכה לסתום!' 'סתדר, אף אחד לא משתיק אותי!' ליאם התעצבןןןן 'יואו אולי שנייכם תסתמו? נשבר ממכם!' אז שתקנו קצת, אבל בעיקרון רבנו כל חמש דקות, אבל אז נהיינו ממש עייפים מהריבים ונרדמנו ואני כזה שומעת איך לואי אומר 'יייששש הם נרדמו! אפשר לראות את הסרט!' וכל השאר הסכימו איתו, ואז אני כזה קמה קולטת אותם עדיין רואים את המסור, נרדמתי ל-10 דקות! אבל הסרט נהיה מגעיל ולא באלי אימה עכשיו, אז קראתי לזאיין הבודד 'זאייייין, בוא לשחק נינג'ה פרוט באייפד שלך!' 'טוב, בואיי'. הלכנו לחדר שלו, וישבנו על המיטה הגדולה שלו, והוא כל הזמן ניצח אותי בנינג'ה פרוט! זה לא בסדר..'זאיין, אולי תרחם עליי?!'
הוא צחק 'חחחחחח היית מתה!', הרבצתי לו עם הכרית שלו (: ואז הוא החזיר לי, ואז התעייפתי, וזאיין אמר שהוא הולך לאכול קצת. 'איימי !!!!!!!!!!!!!!!!' צרחו עליי, 'אהה מה ?' אני קולטת מולי את ליאם, 'אוופ ליאם מה אתה רוצה?' 'את נרדמת פה, לכי לישון כבר!' 'נו אבל נוח לי ואינלי כוח לקום!!!' זאיין מתערב 'אממ איימי, ואיפה אני ישן ?!' אויש נוו >< 'תישן על הריצפה! ביי' חזרתי לישון, וזאיין כולו כזה WTF מה קרה עכשיו ?!
'אההה' צרחתי, זאיין וליאם הרימו אותי ולקחו אותי לחדר שלי, אופ הם לא יודעים לסחוב אנשים!
זאיין קולט שאני שמתי לב אלייהם 'סתמי איימי אל תצרחי עכשיו לכי לישון במיטה שלך' 'נו מה הייתם חייבים לסחוב אותי?! שזאיין ישן על הריצפה מה הבעיה?!' 'כי אני לא הכלב שלך!!!!!!!!' 'טוב זאיין אני מקווה שאני כבדה לכם!' ליאם התערב 'כן, את ממוטה' הסתכלתי עליו את אחד המבטים שאמורים לרצוח.
והם העיפו אותי על המיטה שלי, 'נו מה אתם רציניים, עכשיו קחו אותי לצחצח שיניים!' 'יש לך רגליים,ביי'.
טוב נרדמתי וזהו. התעוררתי ב-12 בבוקר. אני קולטת שהכל שקט, כולם ישנים. אבל נראלי שזה זמן טוב לקום, 'תתעוררררררררררררררררררררררררו !' צרחתיי בשיא הכוח, הם לא מבינים מה קרה, 'מה קרה ???' לואי שאל, 'אתם צריכים להתעורר!' 'למה ??' ליאם שאל, 'קודם כל, אתם בכלל על זה שלא נתתם לי לישון בחדר של זאיין והייתם צריכים לסחוב אותי כמו מפגרים, ובכללי כבר 12, קומו!!!!'
'איייייייימיי סתמי!!' הארי העייף צורח עליי 'יואווו סתמו אל תתחילו לריב עוד פעם!' זאיין צרח על שנינו.
טוב כולם בעצבים אז פשוט הערתי את כולם ושתקתי עד שהם יהיו פחות עצבניים, היחידה שלא הייתה עצבנית זאת קייטי, היא ישר קמה והלכנו לצחצח שיניים ולהסתרק. אחריי זה הלכנו לחמם שאריות פיצה ולנקות קצת בנתיים שהבנים מתעוררים. 'מתי הלכת לישון אתמול?' 'אחרי שליאם וזאיין סחבו אותך למיטה שלך' 'אה, למה נתת להם בכלל?' 'מה רצית שאני יעשה, גם ככה כמעט נרדמתי בסלון!'.
הבנים באו, והם נראים כמו ילדים מוכים 'טוב קייטי מה עושים היום?' שאלתי את קייטי בזמן שהבנים מתחילים לאכול את הפיצה, 'אממממ שופינג?' 'רעיון טובבב! אתם באים איתנו?' 'יש לנו ברירה?' שאל זאיין, 'ברור שכן' הרבצתי לו עם כרית. ואוו, זאת הייתה טעות להזמין אותם, זאיין ונייל באו איתנו, נסענו במונית לקניון הכי גדול בעיר, זאיין יותר מעצבן בשופינג מכל בת! טוב אחרי שלוש שעות בקניון התעייפנו, אז הלכנו לאכול [כל דבר חוץ מפיצה]. והצטלמנו קצת בקניון וזאיין ונייל פגשו קצת מעריצות שלא שמחו לראות אותנו, וחזרנוו לאוטובוס הענקי שלנו. אני וקייטי קנינו בעיקר תכשיטים והבנים קנו קצת בגדים וזהו.
השעה הייתה כבר סביבות 5 בערב. והבנים הלכו להתכונן להופעה ב-9 . נהיה לי ולקייטי משעמם אז גנבתי עוד פעם לזאיין את האייפד ושיחקנו נינג'ה פרוט, לפחות נגד קייטי יש לי סיכוי (: חעחע.


תגובות (1)

גם את גנבת אייפודים?
וולקאם טו דה קלאב סיס!
אבל אפשר לעשות בכלל 2 בנינג'ה פרויט? :ס לא ידעתי!
וסיפור חביב ביותר, רק שקצת קשה לקרוא ><

29/08/2011 11:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך