תהנו, תגיבו (: ביי לאביו

וואן דיירקשן-פרק 3

28/08/2011 1088 צפיות אין תגובות
תהנו, תגיבו (: ביי לאביו

השעה 8 בערב, אני עם קייטי בחדר שלי והבנים מתכוננים להופעה באולם. 'ואיייי קייטי משעמם כשהם בהופעות', 'נכוון? טוב בואי נראה קומדיות רומנטיות או דרמות או משהו?', 'אמממ, טוב (: '.
ראינו 'בקול גדול' סרט דרמה, סרט יפה אבל ממש עצוב . 'יואו איימי זה עצוב, איזה מסכנה היא!' 'כן, יואו איך היא בכתה היא כזאת מסכנה' שתיינו בוכות, 'אוופ למה אין פה את הארי שירגיע אותנו?' 'ולמה אין פה את לואי שיצחיק אותנו? קייטי עצוב לי :( ' 'אני יודעת זה ממש עצוב :( ' טוב אחרי שהסרט נגמר, והיה לו דווקא סוף טוב, התחלנו להשתגע בקטנה 'קייייייייייייטייייי משעמם לי! באלך לקחת לזאיין את האייפד?'
'טוב, איפה הוא?' 'בחדר שלו, או על המיטה או על השולחן' 'וואו לקחת לו את האייפד הרבה פעמים!'
'כן, כמו שאת לקחת להארי את הכובע של הדובי' 'חחחחח טוב בואי' קייטי צחקה והלכנו לחדר של זאיין.
היינו בפייסבוק ודיברנו עם חברות שנשארו שם באנגליה. סיפרנו להן על הבנים ועל כמה שמשעמם לנו ושאלנו מה הולך איתן ודברים כאלה. פתאום אנחנו קולטות שהבנים כבר חוזרים, פתאום אנחנו קולטות שעכשיו 11 בלילה ואנחנו עדיין בחדר של זאיין, פחדתי שהוא יהרוג אותי אחריי אתמול.
ליאם: 'שקט פה מידי' הארי: 'אני יודע, איפה החופרות?' כל אחד הולך לחדר שלו וזאיין צועק לבנים:
'מצאתי אותן! מה אתן עושות פה? עם האייפד שלי ?????!!!!' אני:'אה כן קצת השאלנו אותו' זאיין: 'נו תגידי את רוצה שאני עוד פעם יגרור אותך מפה??' 'אתה לא יכול לבד (: והבנים עכשיו מחליפים בגדיים חעחע' 'כן ואני לא יכול להחליף בגדים, כי השתלטו לי על החדר!' 'טוב זאיין, עפנו, קייטי בואי לחדר שלי', קייטי מסתכלת עליי ועל זאיין כמו על זוג מפגרים 'זאיין שתוק! איימי בואי כבר!' O.O מאיפה היא הביאה את זה עכשיו ?! טוב הלכנו לחדר שלנו ולואי בא 'אתן באות לאכול?' 'קייטי את רוצה לאכול?' קייטי: 'תלוי מה, מה אוכלים??' לואי: 'גזרים. חחח סתם אוכלים צ'יפס וסלט' קייטי: 'חחחחחחחחחח ממש, מי יכין סלט?!' 'אתן!' אני: 'חחחחחח אתם גם ממש אוכלים סלטים!' לואי: 'כן צריך גם משו בריא לפעמים, ותעשו סלט עם גזר' קייטי: 'חתיכת ארוחה, צ'יפס וסלט!' לואי:'טוב בואו לאכול!' אני:'טוב שנייה'.
'זאיין קח את האייפד שלך' החזרתי לזאיין את האייפד שלו. ושמעתי את ליאם צוחק על זאיין 'חח אייך הסתכלת על הבחורה ההיא בהופעה!' אני: 'מה ?!' זאיין: 'אה סתם כלום' לואי: 'כן ברור כל ההופעה בהית בה' 'עזבי הם מפגרים!' אני: 'זאיןןןןןןןןןןן ! תספר לי!' 'טוב סתם ראיתי מישהי ממש חמודה!' WTF ?!
'אעה, טוב בואו מכינים סלט, זאיין תחתוך עגבנייה ומלפפון' זאיין: 'נזכרתי עכשיו אני צריך לדבר עם אמא, ביייייייי' עצרתי אותו לפני שהוא ברח, והתחלנו להכין סלט ולאכול וקייטי הלכה לקחת בנתיים קצת שתייה.
אחרי הארוחה המוזרה שלנו, יצאתי מאוטובוס לשבת על ספסל שליידו ונייל בא 'מה קרה איימי?' 'סתם נמאס מהאוטובוס' 'אהה, לא נורא מחר נלך להסתובב בעיר' 'טוב שנזכרתם ללכת לראות את העיר!' 'כן לקח להם זמן (; ' , 'איייייייייייימי ! טוסי לפה!' קייטי צרחה לי מתוך האוטובוס 'מה?' צרחתי לה, ובאתי לחדר שלה, פתאום אני קולטת אותה יושבת עם הלפטופ שלה, והיא בפייסבוק, ואני קולטת שהאקס שלה במערכת יחסית חדשה, ויש תמונות שלו עם החברה הדשה שלו מתנשקים. קייטי בוהה בתמונה ועוד שנייה בוכה, אני כולי O___O 'אממ לא נורא קייטי הוא מכוער! והוא לא שווה אותך ותשכחי ממנו וזהו' 'אבלאבל..כואב לי הלב :'( ' היא התחילה לבכות פתאום הארי בא להגיד משו ורואה אותה בוכה, קשה לו לראות בנות בוכות. 'מה קרה??' אמרתי לו: 'אממ לאקס של קייטי יש חברה חדשה :\ ' 'אה :\ לא נורא קייטי הוא מכוער ואת יפה וגם הבחורה שהוא איתה מכוערת הוא לא שווה אותך בכלל' הוא מנסה להרגיע אותה אבל היא פשוט בוכה ובוכה החלטתי לצאת מהחדר, לתת לו להרגיע אותה, ושאר הבנים שואלים אותי מה קרה 'לאקס שלה יש חברה חדשה, הארי מרגיע אותה אל תלכו לשם בנתיים שהיא תרגע קצת'. 'אני לא מאמינה שיש לו חברה חדשה' היא ממשיכה לבכות 'לא נורא, תשכחי אותו הוא לא שווה אותך!' הארי מחבק אותה. הצצתי להם, איזה חמודים, הם נרדמו אחד ליד השני, לפחות היא נרגעה! ליאם שאל אותי 'נוו אז מה אייך היא?' 'ששש הם נרדמו!' 'מממממה ? חח אני חייב לראות את זה!' 'לא, עזוב אותם זהו שתקו אה ואל תזכירו את האקס שלה כשהיא תתעורר' הם הסכימו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך