וואן דיירקשן-פרק 8

02/09/2011 910 צפיות אין תגובות

האוטובוס נעצר, הגענו ללונדון. 'הגיע הזמן ללכת' אמרה קייטי בעצב עם פרצוף כלבלב. כולם נמסו מהפרצוף המתוק של קייטי. 'בואו נלך היום בערב למסעדה' הצעתי להם, הם הנהנו.
לא הפסקתי לחשוב על החלום, אני לא אוהבת אף אחד כבר כל כך הרבה זמן שזה מוזר לי לחשוב על נשיקות, יופי וגם הארי עשה לי טראומה מהבדיחה שלו !
זהו, יצאנו מהאוטובוס עם המזוודות והכל, ונסענו הביתה, כל אחד לקח מונית, אבל נסעתי עם קייטי כי היא גרה ברחוב שלי כמה בניינים ליידי. השעה בכלל רק 4 בצהריים. 'ביי קייטי' חיבקתי אותה, היה קצת עצוב ככה להתפק אחרי חודשים יחד, 'ביי איימי, תתקשרי, תכתבי מכתבים, תשלחי יונה, או את התוכי שלך מה שתרצי' קייטי אמרה, צחקתי ואמרתי: 'תרגעי, את עוד כמה שעות רואה אותי, בואי אליי ב-7 להתארגן למסעדה'. היא אמרה לי טוב, התחבקנו והלכנו כל אחת לבית שלה.
'אמאאאאאאאאאאא איימי בבית!' צרחה אחותי הבת 10 כשראתה אותי נכנסת הביתה. אמא שלי רצה ישר לסלון [כן, אמא שלי רצה לפעמים מהתרגשות -_- פאדיחות..], 'איימי!!!!!!!! סוף סוף! כמה זמן לא היית פה! כמה גדלת!!', 'אמאאא! תרגעי..' אמרתי לה, יואו לא באלי עכשיו שהיא תעשה לי שעתיים שיחה על מה שקרה לי ודברים כאלה, זה לא שקרה לי כלכך הרבה, 'אמא אני עייפה אני הולכת לחדר'
אמרתי לה וברחתי עם המזוודות לחדר שלי. התקשרתי לליאם, 'מה?' הוא ענה לי, 'תקשיב הולכים היום למסעדה האיטלקית ההיא ליד הקניון, בתשע בערב, נשמע טוב?', 'אמממ איימי תקשיבי אני לא ממש בקטע שלך..' התערבתי לו באמצע המילים: 'מהה ?! נו אני מתכוונת עם קייטי והחברים שלך יאידיוט!!', 'אה, אופס..יצאתי שניצל, טוב אני יתקשר לבנים תתקשרי לקייטי'. 'הלו?' עניתי לפלא' שלי שצלצל, 'טוב אז ניפגש שם בכניסה למסעדה בתשע' ליאם אמר לי, 'טוב יופי ביי' אמרתי וניתקתי.
שמתי שעון מעורר על 7, שאני יקום כשקייטי תבוא ליי והלכתי לישון.
'בוווווווווווווווווווווו' מישהו צרח לי לתוך האוזן, כמובן, קייטי! 'יוואוו את לא נורמלית!!!' צרחתי עלייה,
'טוב לפחות אני לא מדברת על הארי מתוך שינה!' היא אמרה לי, ואי נלחצתיי והתחלתי להתחרפן, זה לא יכול להיות הארי נווו :O 'תרגעי, צחקתי בקשר להארי' קייטי נזכרה להגיד לי, צרחתי עלייה אבל אני יחסוך ממכם את זה. התחלנו להתארגן.
היא הייתה לבושה בשמלה שחורה דיי רגילה כזאת, לא ממש צמודה או משהו. סתם כזאת-רגילה.
אני לבשתי חולצה חמודה רגילה וחצאית צמודה שחורה. שמנו מסקרה וצללית, ונראנו כמו כוכבות כאלה, ועשינו מחליק, והגזמנו קצת אבל מותר קצת להגזים אחרי כלכך הרבה זמן שלא נראנו ככה.
אז התארגנו ושמנו עקבים נמוכים וחמודים ויצאנו, השעה הייתה 8 וחצי, והזמנו מונית ונסענו.
הגענו ב-9 ורבע למסעדה והבנים חיכו לנו שם, והם כולם נראים כיאילו יצאו הרגע מצילומים, נחמד שגם הם השקיעו בשבילנו..
'היי' אמרתי להם, 'היי' הם ענו לי, התחבקנו, 'ואי מלא זמן לא ראיתי אותכם, כמה שנים עברו..' אמרה קייטי, התחלנו לצחוק ונכנסנו למסעדה. הזמנתי פיצה עם קייטי [פיצהההה *~* אני מאוהבת בפיצה..], והבנים הזמינו פיצות ועוד כל מיני דברים, לא מעניין במיוחד. האמת שהבנים קצת נדהמו מאיך שנראנו, טוב לא בכל יום הרי הם רואים אותנו כאלה מגונדרות. 'את מה התוכניות שלכם?' שאלתי אותם, 'אנחנו עומדים לנסוע למקומות, להקליט שירים, ולצלם קליפים' O_O מה ?! הם אף פעם לא אמרו לי שהם ינסעו ככה מאיתנו 'אבלאבל מה איתנו? איך תהיו בלי הידידות הכי טובות שלכם??' ניסיתי להראות לו שזה מדכא אותי ואת קייטי, והם נהיו עצובים, 'אה, אני מצטער שזה יוצא ככה, אבל אנחנו נראה אותכן מידי פעם וזה' אמר ליאם, 'אלא אם תיקחו אותנו ביחד..' אמרתי לו וחייכתי לו את החיוך המתחנן המקסים שלי, 'טוב ננסה' אמר הארי, 'ייש!!' כמעט צרחתי על כל המסעדה וכל האנשים מסביב הסתכלו עליינו, והבנים הסתכלו עלי כמו על סתומה ואמרו לי 'שתקיי!!!', 'טובטוב' אמרתי להם בשקט. אני וקייטי סיימנו לאכול אז ביקשתי מזאיין את האייפון שלו, והוא כמובן נאלץ להביא לי, לא הייתה לו ממש ברירה.
נכנסתי לפייסבוק והתחלתי לדבר עם ידיד של חברה שלי, שאני לא ממש מכירה, אבל הוא נראה לי ממש חמוד, 'יואווו תקשיבו הוא קרא לי חמודה!!' שיתפתי את קייטי והבנים, קייטי אמרה לי 'יואוו איזה חמוד!!!', 'את בכלל מכירה אותו?' שאל אותי זאיין, אמרתי לו שלא, 'נו לכי תדעי ואם הוא פדופיל?!', הסברתי לו שהוא ידיד טוב של חברה שלי, 'טוב מה אתה לחוץ אתה לא אבא שלי!' התעצבנתי עליו קצת עם כל חפירות המפגרות שלו והוא השתתק. אז החזרתי לו את האייפון. טוב כולם שתקו.
טוב נראלי ביאסתי את כולם..וסיימנו לאכול ויצאנו מהמסעדה, עדיין היינו דיי בשקט, הזמנו מוניות והכל, וזאיין נראה לי קצת מאבואס אז חיבקתי אותו ואמרתי לו שירגע. הוא חיבק אותי גם ואמר שהוא רגוע.
טוב קיצור הלכנו הביתה וזהו. הלכתי לישון, מתתי מעייפות כבר היה סביבות 1 בלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך