וואן דיירקשן-פרק 9

04/09/2011 1063 צפיות אין תגובות

העאהעאה התעוררתי. השעה 12 בבוקר. יואו אני לא רגילה להתעורר בבוקר במיטה שלי בחדר שלי.
אופ אני מרגישה בודדה. -אי לאב יו לייק א לאב סונג בייבי- הפלא' שלי צלצל, 'הלוו?', 'יצאתי היום לסופר, וראיתי את האממ את יודעת מי עם החברה החדשה שלו, עצוווב לייי' שמעתי את קייטי בוכה, ואז השיחה התנתקה, ניסיתי להתקשר עוד פעם אבל היא לא ענתה. רצתי מהר להתארגן ורצתי לבית שלה. 'קייטי תפתחי לי !!!!!!!!!!!!!!!!!!' צעקתי מול הדלת של הבית שלה, היא פתחה לי את הדלת, אני רואה אותה בוכה, 'יואו מסכנה שלי תרגעי הכל יהיה טוב מבטיחה לך!' אמרתי לה וחיבקתי אותה.
היא המשיכה לבכות ולבכות, 'בוואי רוצה לאכול?' היא אמרה שכן, אז אמרתי לה ללכת לשטוף פנים והתחלתי להכין לה טוסטים כמו שהיא אוהבת. 'קייטי, הבאתי לך משהו שישפר את ההרגשה שלך', קייטי הסתכלה בשקית שהבאתי 'אומיגד הבאת לי את התיק היפה הזה שרציתי!!!' היא צרחה, 'כןכן אוהבת ?' היא אמרה לי כן בהתרגשות, 'יופי עכשיו סתמי! בואי מתקשרים לזאיין משכנעים אותו לבוא לפארק מים' אמרתי לה, 'חחחחחחחחחחחחחח תגידי לי מה את נורמלית? הוא מפחד ממים לא ילך לך בחיייייייים לשכנע אותו!!!', 'אני ינסה בכל מקרה' אמרתי לקייטי. 'הלו?' ענה לי זאיין הישנוני, 'אממ באלך ללכת לפארק מים?' שאלתי אותו בזהירות, 'חחחחחחחחחחח בדיחה טובה איימי, תמשיכי לחלום, אגב לחלום – לילה טוב' הוא כמעט ניתק 'ללללללא זאיין חכה נוו!' צרחתי, 'יואו מה את רוצה?' זאיין התעצבן קצת מהצרחה שלי, 'שתבוא איתנו לפארק מים!', 'לא, ביי' הוא כמעט ניתק עוד פעם, 'טוב זאיין נו בקשהההה', 'את לא מבינה הא ? אני לא יכול!!!' 'בטח שכן, יש שם אבובים רגועים ומגלשות מים ובריכות לילדים קטנים', 'יואו איימי, תביני לא ילך לך!', 'נו זאיין בקשה, אני מתחננת זה לא יהיה אותו דבר בלעדייך! נו תהיה חמוד, תעשה שם מה שבאלך תשתזף או משהו רק תבוא איתנו!! בבקשהההה!' התחלתי להיות חמודה ומתחננת, 'טוב איימי אכלת ת'מוח שלי אני יבוא אבל אני לא נוגע במים!', 'ייישש טוב תעשה מה שבאלך!! לך להתקשר לשאר הבנים!', 'אויש טוב, לכי לחפור לקייטי לא לי, ביי' הוא ניתק.
'קייטי, שיכנעתי אותו!' אמרתי לה, היא לא האמינה לי 'זה לא בדיחה טובה', 'נכון, כי זה לא בדיחה, בואי להתארגן!', 'מה ? O___O איך שכנעת אותו?', 'חפרתי לו, זה משכנע אנשים טוב. עכשיו בואי להתארגן!', והיא הלכה להתארגן ואני חזרתי הביתה להתארגן. זאיין התקשר אליי 'תקשיבי ב-3 לואי יבוא לקחת אותכן לפארק, ביי', 'אוקיי ביי', וואו זאת הייתה שיחה מהירה, בטח פחד שאני יחפור לו עוד פעם.
טוב הלכתי הביתה להתארגן, יצאתי מהבית וראיתי את לואי במכונית המאגניבה שלו, וקייטי בדיוק יצאה, קיצור נסענו.
הגענו וראינו את הבנים. 'חח מסכן זאיין, מה שאני עושה לו..' אמרתי לקייטי, 'כן הא, מביאה אותו לפארק מים, את אוהבת להתעלל ביצורים חיים נכון? קייטי אמרה, 'האמת שכן' עניתי לה.
אמרנו היי וכאלה והלכנו לפארק, מסתבר שזה היה יום הזקנים והילדים הקטנים בפארק כל שלמזלנו לא היה הרבה מעריצות.
אני: 'בואוו נלך לבריכה D: ', זאיין: 'האממ..לא נראלי שאני יכול..', אני: 'נו בוא, לא למים העמוקים, איפה שאתה יכול לעמוד' , זאיין: 'טוב נוו, רק אל תחפרי ._. ', אני: 'יאאשששששששששששש [= '
חהחה, תמיד משיגה מה שאני רוצה.
נכנסנו למים,פתאום אני קולטת אז זאיין מאבד שיווי משקל ומתחיל לצרוח: 'אני טובע !!!! אני טובע !!!!'
אני: 'אמממממ, זאיין, פשוט תעמוד O__O ' וזאיין כולו מנסה לעמוד, 'הא O_O טוב שאמרת לי שאני יכול לעמוד פה..' הוא אמר לי, 'סליחה פשוט חשבתי שיש לך שכל' עניתי לו והוא הסתכל עליי כיאילו אם הוא לא היה עכשיו כמו כלב רטוב הוא היה מנסה להתנקש בחיי, אופס דיברתי מוקדם מידי, 'האהא איימי, תורך לטבוע' זאיין קפץ עליי, אאוצ', אמאלה הוא שמן בשביליייייי נו באלי אוויר אני נחנקת מתחת למיים!!!!!!!!!!!!!, 'יופי זאיין, אתה ממש חכם!' אמרתי לו כשהוא סופסוף ירד ממני, 'חחח אל תתעסקי איתי במים', 'כן ראיתי' אמרתי והשתעלתי מהמים שבלעתי כשהוא כמעט הרג אותי, כל השאר צחקו עליי, 'נו ראיתם את זה ? הוא ניסה להרוג אותי עכשיו!!!' הם אשכרה לא רוצים אותי חייה הא ?! 'חחחחחחחחחח טוב מה את רוצה ? זה היה מצחיק..' לואי אמר לי שהוא עוד שנייה נחנק מצחוק, 'כן, זה היה מחזה משעשע' אמרה קייטי כשהיא מתה מצחוק, אפילו זאיין צחק עליי.
'אני שמחה שמצחיק לכם O_______O ' אמרתי להם בעצבים, 'אוי נו לא נורא אנחנו אוהבים אותך!'
אמרה לי קייטי והבנים הסכימו איתה וחיבקו אותי, 'אויי איזה חמודים..' אמרתי, חח ממש אני הולכת להתנקם בהם על זה..מוחעחע..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך