נערת הלילה

25/02/2013 880 צפיות 3 תגובות

וכשמגיע הבקר ואנשי הלילה פורשים לטובת השינה את שוב לבד.. השמש מסנוורת אותך ואת לא מסוגלת לראות מחכה לירח של הלילה שוב.. ובעת שקיעת החמה מתגלה לו ניצוץ של חיוך בשפתייך. ואת מחכה לירח אולי גם היום הוא יופיע כמו תמיד, לא מאכזב הוא תקוותך האחרונה והלילה שוב חולף והעננים מתגלים אפורים לבנים שמחים או נטולי כל רגש.. את כבר מכירה כל דמות כל צורה.. ואז את איננה עד היום הבא… חולמת על ימים של חושך וכוכבים זה נשמע מדכא אני אומרת לך.. את צוחקת. ואז אני מבינה שלא אבין אותך את אולי ילדה ואולי מבוגרת אבל רק לך החושך מחייך רק לך קורצים הצללים. את רצה בשבילים לא כתובים ביערות בלי עצים בנחלים יבשים.. לאן את הולכת כשמתחבא לו הליל? לאן את בורחת כשנעלמים הצבעים הכהים? אני יודעת שטוב לך ברע.. רע לך בעולם שהוא טוב אולי כי את טובה מדי.. אולי יום אחד תגשימי את חלומך ותחיי בעולם שכולו שחור עולם של ירח כוכבים ומיסתורין אולי גם הגשמת ואת בכלל לא מגלה..


תגובות (3)

ברוכה הבאה!
ובהצלחה באתר!
את כתובת מקסים…
יש לך את זה!
המפשט 'רע לך בעולם שהוא טוב, אולי כי את טובה מידי'
משפט עמוק!
רק תוסיפי פסיקים ונקודות!

25/02/2013 17:03

ברוכה הבאה לאתר!
קודם כל, את כותבת מדהים. יכולת ההתנסחות שלך בהחלט מרשימה! אהבתי מאוד את הסיפור, אם לומר את האמת יכולתי להזדהות עם הדמות עליה היא מדברת, אני אוהבת יותר את הזמן בלילה מאשר ביום… המשפט "אבל רק לך החושך מחייך, רק לך קורצים הצללים." נחרט בי, כל כך יפה, כל כך פואטי!
כל הכבוד, אני אשמח מאוד לקרוא עוד סיפורים/קטעים שלך, בהחלט יש לך כישרון!
רק שימי לב לפסיקים ונקודות, כמו שאמרה בתאל, סימני פיסוק מאוד חשובים להבנה של הטקסט, חוץ מזה – מושלם! מדרגת ~5~
וחג פורים שמח! D:

25/02/2013 17:28

אהבתי נורא את הקטע שכתבת :)
אבל אם זה הקדמה של סיפור , מחכה לפרקים ><
ברוווך הבא לאתר , מקווה שלא תתאכזבי למה שהוא הפך ..

25/02/2013 22:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך