צבי 4000
בפרק הבא: התפרצות הטיטאנים והגעתם של אל המים ואל הקרח הקדומים!!!!
הפרק הבא ב 13:00

דמדומי האלים פרק 13:הר הגעש מתפרץ!!!!!!!!!

צבי 4000 28/02/2014 1011 צפיות תגובה אחת
בפרק הבא: התפרצות הטיטאנים והגעתם של אל המים ואל הקרח הקדומים!!!!
הפרק הבא ב 13:00

<אביעד>"מה רע" שאלה אנבת."הר הגעש הולך להתפרץ" אמר יונה."בוא נשיג בית מלון ונראה משם מה קורה" אמר פרנק. לאחר שכיסינו את הספינה הלכנו אל העיר. כשהגענו העיר נראתה כאילו אף אחד לא ביקר בה וכל בתי המלון היו תפוסים חוץ מבית מלון אחד די גדול."לאונרדו קאלב טבריה" הקראתי."בוא ניכנס" אמרה אנבת ופרסי אחז בידה. כשניגשנו אני ויונה לדלפק איש אחד ניגש אלינו."כמה חדרים תרצו להזמין" אמר האיש."שני חדרים מלאים במיטות" אמרתי."המחיר הוא רק 1000 שקל בגלל שאנחנו במבצע" אמר האיש ונתן לנו שני מפתחות. לאחר ששילמנו לו עלינו במעלית שממנה אפשר היה לראות את כל הטיילת רק שעכשיו הטיילת הייתה ריקה מאנשים ומדוכנים. כשהגענו לחדרים שלנו בקומה 7.(כולם רצו בקומה 7 בגלל ששאר הקומות היו תפוסות) פתחנו את הדלתות. בחדר הראשון היו: אני,איילת,יונה,קייל וזואי וכל השאר היו בחדר השני. יונה מיד פתח את הטלויזה על ערוץ 2."הר הגעש מתחיל להראות סימני התפרצות" אמר קריין החדשות."רוב תושבי רמת הגולן כבר פונו מבתיהם אבל לפי מומחים הלבה שתפרוץ מהר הגעש יכולה להגיע עד טבריה במקרה החריג"."בממשלה ביקשו לא לפנות את טבריה עד שיתברר עד לאן יגיע הלבה אבל ביקשו שאזרחי טבריה יסתגרו בבתים ובבתי מלון עד להודעה חדשה"."הכל ממשיך להיות יותר ויותר גרוע עם הר הגעש" אמר קייל. זואי נכנסה אל האמבטיה לאחר מהדורת החדשות."המהדורה המרכזית בשעה 8:00" אמרה איילת "ועכשיו רק 7:30" אמר קייל. כעבור רבע שעה התחילה המהדורה המרכזית."הודעה חשובה" אמר קריין החדשות."הר הגעש מראה סימני היחלשות אבל עדיין יש חשש שהוא יתפרץ…" לא שמענו את הסוף כי רעידת אדמה טילטלה את בית המלון."מה קורה כאן שאלה זואי שבול יצאה מהמקלחת."הר הגעש עומד להתפרץ" שמענו את פרסי מחדר השני. כשלתי אל המרפסת והבטתי אל הר הגעש שהחל להעלות עשן. ואז נשמע בום ענקי כאשר הר געש התפרץ אבל לא במלוא העוצמה כך שכעבור כמה שניות הר הגעש נדם והלבה שירדה לא עשתה שום נזק."כנראה תהייה עוד התפרצות" אמר יונה אבל אחר כך הוא הצטער שאמר את זה…….


תגובות (1)

המשך!

28/02/2014 03:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך