צבי 4000
בפרק הבא: אל המים ואל הקרח הקדומים נגד שנים עשר הטיטאנים!!!!!(אה וטרטרוס בגוף פיזי)
הפרק הבא ב 14:00 או ב 13:45

דמדומי האלים פרק 14: התפרצות הטיטאנים!!!!!

צבי 4000 28/02/2014 862 צפיות תגובה אחת
בפרק הבא: אל המים ואל הקרח הקדומים נגד שנים עשר הטיטאנים!!!!!(אה וטרטרוס בגוף פיזי)
הפרק הבא ב 14:00 או ב 13:45

<אביעד> בפרקים הקודמים:"הר הגעש עומד להתפרץ" שמענו את פרסי מחדר השני. כשלתי אל המרפסת והבטתי אל הר הגעש שהחל להעלות עשן. ואז נשמע בום ענקי כאשר הר געש התפרץ אבל לא במלוא העוצמה כך שכעבור כמה שניות הר הגעש נדם והלבה שירדה לא עשתה שום נזק."כנראה תהייה עוד התפרצות" אמר יונה אבל אחר כך הוא הצטער שאמר את זה…….

………………………………………………………………………………………………………………………..

הר הגעש העלה עשן והתחיל להעלות גם אדים רעילים." כל האזרחים להתפנות מהעיר אני חוזר להתפנות… דבריו של הקריין נקטעו כאשר חוט החשמל התנתק מהשקע."שמעתם מה הוא אמר" אמרה איילת ופנתה לצאת אבל התקרה קרסה וחסמה את הדלת."תנו לי אמרתי וזימנתי את אגרופי הרקולס. הרמתי את ההריסות."כולם לצאת" אמרתי וברגע שכולם יצאו יצאתי החוצה והתקרה קרסה סופית. דלת החדר השני נפתחה ופרסי ואנבת יצאו."מה עם פרנק והייזל" שאל יונה."הם נלכדו בפנים ופרנק מנסה להוציא אותם מהחדר" אמר פרסי. באגרוף אחד העפתי את הדלת ופרנק והייזל יצאו."תודה רבה" אמרה הייזל."אין בעד מה" אמרתי. ואז שמענו אנקה שעלתה מתוך הר הגעש."זה רק נשמע לי או שיש שם משהו חי" אמר פרנק."בטח טייפון" אמר פרסי."כבר הבסנו את טייפון" אמרתי. ואז שמענו אנקות שכנראה ענו לאנקה הראשונה."ספרתי עד כה 12 אנקות" אמרה זואי. ואז הבנתי."אלה שניים עשר הטיטאנים!" אמרתי."חשבתי שהבסנו אותם בקרב על יוון" אמרה אנבת."כנראה שלא" אמרה הייזל. ואז נשמע בום כמו של פצצה גרעינית(ואני לא צוחק הייתה פטריה של אש כמו בפצצה גרעינית) והר הגעש התפרץ במלוא העוצמה."לרדת במדרגות" אמר פרסי. פתחתי את דלת המדרגות בול כאשר הטיטאן הראשון פער חור בקיר של בית מלון סמוך. ואז מטאור פגע בטיילת וטיטאן יצא ממנו והחל להעיף דוכנים. כשהגענו לקומה 4 מטאור נוסף הרס את המשך המדרגות אבל אף טיטאן לא יצא ממנו. אבל מה שכן יצא משם היה יהלום כחול. הייזל לקחה את היהלום וזרקה אותו אליי."עכשיו מסתלקים" אמרתי."אבל אי אפשר לרדת" אמרה איילת."אז עולים למנחת המסוקים שעל הגג" הציע יונה והתחלנו לעלות. כשיצאנו אל מנחת המסוקים הר הגעש כבר התחיל לפלוט לבה ומטאורים עם אדים רעילים. באשר למצב של רמת הגולן כבר אפשר היה לקרוא לו רמת הלבה משום שבכל ההר היה לבה."ארגו 2 כבר בדרך" אמרה אנבת. ואז מטאור התפוצץ בקרבת המלון וטיטאן עם חרמש יצא ממנו."קרונוס" אמר פרסי. הטיטאן הבחין בנו והניף את חרמשו."עכשיו מתחילה הנקמה שלי" אמר קרונוס.


תגובות (1)

טרטרוס!
המשך!

28/02/2014 04:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך