נופר מעין
מקווה שתאהבו :)

אולימפוס ||| – התאומים של האדס – פרק 9

נופר מעין 04/01/2012 904 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו :)

*שון*
טיטאן. טיטאן השתלט על לוגן" אמר סת.
"טיטאן?" חזרתי אחריו.
"כן" אמר סת.
"טיטאן?" שאלתי שוב.
"אמרתי לך, כן" אמר סת.
"טיטאן?!" שאלתי, לא מאמין.
"אומרים לך שכן!!!" צעקה ליאה והעיפה עלי כרית (מאיפה יש לה כל כך הרבה כריות? –לקחתי את שלך. – מה?! תחזירי לי את זה!)
"אתה לא יודע איזה טיטאן?" שאלה סאם.
"לא. אני יודע שהטיטאן השתלט על לוגן כי הוא רוצה להשתמש בו למשהו, זה קשור לחצאי אלים" אמר סת.
"אז אנחנו בבעיה" אמרה ליאה.
"נייי-דפקנו" אמרתי.
"אווי שקט שניכם!! אנחנו נגלה מה הטיטאן הזה רוצה ונמצא פתרון" אמרה סאם.
"אני מקווה" מילמלה ליאה.
"יהיה בסדר" חייך סת. חייכנו אליו בחזרה.
"טוב, כבר מאוחר, אני וסת הולכים לישון. ביי" אמרה סאם והיא וסת יצאו מהחדר.
"לילה טוב" אמרה ליאה ונשכב במיטה שלה.
"לילה טוב" אמרתי וכיביתי את האור.
– – – – – –
פקחתי עיניים, החדר היה חשוך. הסתובבתי במיטה וראיתי צל מעלי. הרמתי את מבטי וראיתי דמות עומדת מולי עם היד מונפת בצורה מוזרה. היה חושך אז לא הצלחתי לראות מי זה או מה יש לו ביד. היד זזה וראיתי שמה שהיא החזיקה זהר קצת.
סכין.
הדמות הניפה גבוה את הסכין וקירבה אותו אלי. הייתי ממש מטושטש משינה ואל ידעתי מה לעשות. ראיתי את הסכין מתקרבת ובאיחור הבנתי שאני עומד למות. לפתע היד נעצרה. הסכין זזה אחורה והדמות התחילה להתרחק. הדמות הגיעה לדלת, הסתובבה ויצאה. באור הקלוש שנכנס דרך הדלת ראיתי מי זה, זה היה לוגן.
– – – – – –
"וואי ליאה, את לא מבינה איזה חלום הזוי היה לי" אמרתי לליאה בבוקר.
"מה חלמת?" שאלה.
"חלמתי שלוגן רוצה לרצוח אותי עם סכין, ואז מתחרט והולך" אמרתי. כשליאה שמעה את זה היא החווירה.
"אתה חלמת את זה?" שאלה.
"כן, נכון חלום הזוי?" אמרתי. ליאה נשמה עמוק.
"שון, זה לא היה חלום" אמרה ליאה.
"מה?" שאלתי.
"זה לא היה חלום, לוגן באמת היה בחדר אתמול, ראיתי אותו" אמרה ליאה.
"את מתכוונת לומר שלוגן בא אלי עם סכין והתחרט?" שאלתי. ליאה הנהנה.
"זה לא טוב" מלמלתי.
"זה בטוח הטיטאן שהשתלט עליו. לוגן בחיים לא היה…" ליאה הפסיקה באמצע אבל אני ידעתי מה היא רוצה להגיד. 'לוגן בחיים לא היה הורג אותנו'.
"אני יודע, אבל מה אנחנו יכולים לעשות?" שאלתי.
"אני לא יודעת, צריך לדבר עם סאם" אמרה ליאה.
"מה נגיד לה?" שאלתי.
"שלוגן ניסה להרוג אותך, שלוגן התחרפן, אני יודעת מה?" שאלה ליאה. גילגלתי עיניים ויצאתי מהחדר. ליאה יצאה אחרי וירדנו לחדר של סאם. הדלת הייתה קצת פתוחה וסאם וסת לא היו שם.
"איפה הם?" שאלה ליאה. סאם בדיוק עלתה מלמטה.
"סאם! אנחנו צריכים לדבר איתך!" אמרתי.
"עוד מעט, דיברתי עכשיו עם קייט" אמרה סאם.
"מה היא אמרה?" שאלתי.
"היא אמרה ש- היי קייט" אמרה סאם כשקייט עלתה במדרגות.
"היי. ליאה, שון, תקשיבו. האלים דיווחו שאחד הטיטאנים נעלם. צריך להזהיר את כולם כי הוא יכול להיות בכל מקום" אמרה קייט.
"איזה טיטאן?" שאלה ליאה.
"אטלס" ענתה קייט. סאם ניסתה לומר לנו משהו במבטה. הטיטאן שהשתלט על לוגן הוא… אטלס.


תגובות (6)

אטלס הזה!!!!! ><
אני ארביץ לו!
לוגן המסכן :\ ושון חמוד!! D:
ואני אוהבת את קייט..

04/01/2012 21:35

בקר אור מעין ♥♥♥אהבתי מאד מאד ועוד חמסה סיפורים תחגגי 100 סיפורים 100 סיפורים את מעכלת כזה הספק וכזה הישג ♥♥♥♥ בהצלחה חמודה ♥♥♥♥ באהבה בקי♥♥♥♥

04/01/2012 23:39

תמשיכיייייייייייי ומה אטלס קשור עכשיו שימשיך להחזיק את כדור הארץ וישב בשקט!!!

05/01/2012 00:15

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
למה אטלס?! מי סובל אותו?! מה את רוצה מלוגן?!
תמשיכי מהר מאד כי זה ממש מרתק ומגניב ואת יודעת מה אני חושבת.
תמשיכייייייייי

05/01/2012 04:33

את יודעת, גם בסדרת פרסי ג'קסון לא סבלתי את אטלס. ואת יודעת מה, אני שונאת כשיצורים משתלטים על בני אדם. זה כל כך דוחה! ומעצבן! אבל כל הכבוד לו שהוא נלחם בו! ושאלה: איך לעזאזל זה קרה?!?!?!?!???!?!?!?! איך טיטאן נכנס לתוך חצוי?!?!?!??? איךךךך!?!?!?!????!?!?!?!?!?:!?!?????!?!?!?!?!?!?!?!"?

05/01/2012 04:52

שיר, זאת……… שאלה מצויונת. איך באמת טיטאנים נכנסים לחצויים?? אני אבדוק ואגיד לך :)

05/01/2012 05:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך