צבי 4000
כל חלק זה תחרות אחת.

אולמפידת האלים והטיטאנים חלק 1 מתוך 7

צבי 4000 02/07/2013 756 צפיות 2 תגובות
כל חלק זה תחרות אחת.

"המשחקים מתחילים" קרא הכרוז "הקבוצה הראשונה היא קבוצת האולמיפוס" והאלים יצאו ונעמדו במקום שלהם."הקבצה השניה היא קבוצת אותירס" הוא קרא והטיטאנים נעמדו במקום שלהם ואז כל קבוצה ישבה בספסל שלהם. "אנחנו לא ניתן לכם לנצח" אמר זאוס. "איך אתה יכול להיות כל כך בטוח שלא ננצח" שאל קרונוס ואז הכרוז הודיע על התחרות הראשונה שזה "לחימה". "ארס טוב מכל אחד בהלחימה" אמרה אתנה."אז נראה לי שנשלח את ארס לתחרות" אמר האדס. "אני האל הראשון שעולה לתחרויות" אמר ארס ועלה על הבמה "גאותן" אמר פוסידון. בניתיים בצד של הטיטאנים. "אני אומר שנצטרך לשלוח את אטלס" אמר טיפון. הוא הלוחם הכי חזק שלנו" אמרה גאיה. אטלס עלה לבמה."בוא נראה אותך מתמודד מולי" אמר אטלס. התחרות החלה ושני המתמודדים נלחמו זה בזה. "נראה לי שאני יודעת מי ינצח" אמר היפיריון. אטלס דחק את ארס לשולי הזירה. "הלך עליך אפס" אמר אטלס והניף את חרבו ואז ארס הטיח אגרוף זעם באטלס והוא עף הישר על הפיריון "למה אמרתי את זה רטן הפיריון."1:0 לאלים הודיע הכרוז. "התחרות הבאה חוכמה" . "נראה שאני יודע את מי לשלוח" אמר זאוס והביט באתנה.


תגובות (2)

תמשייייך!!!!!!
מחכה לחלק השני כבר
איזה פרק יפה מתח….
אוהבת שרית =)

02/07/2013 02:57

המשך!!! המשך!!!!! המשך!!!!!!! אני דורשת המשך!! אני לא יפסיק לחפור עד שהיה המשך.

02/07/2013 03:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך