מי שרוצה המשך שיגיב בבקשה D:

אני ?. להציל את העולם ? . לא נירא לי – פרק 2

15/02/2014 751 צפיות אין תגובות
מי שרוצה המשך שיגיב בבקשה D:

רצתי. לא הפסקתי. המשכתי והמשכתי. לא ראיתי לאן .
הדבר היחיד שידעתי זה שאני ממשיכה לרוץ . לא ראיתי כלום טשטוש כיסה את פני .
בכיתי. בכיתי ולא הפסקתי . לא יכולתי להתגבר על הכאב שהרגשתי בלבי . אם ככה מרגשים שמשיהו שאתה אוהב פוגע בך ככה והלב שלך נשבר ? אני לא רוצה שזה יקרה לי יותר אף פעם בחיים.
בכל חייה הלא ארוכים ממש של קייט , מעולם לא שיקרו לא. כך לפחות חשבה .
הבכי נגמר לה והיא הרגישה שהיא מתחילה להתמותת .
אז זה קרה היא נפלה על אדמה לחה ולא מוכרת . אפלה נפלה על עיניה ולא יכלה לראות עוד.

קייט ניסתה לפקוח את עיניה אבל האור היה כל כך חזק.
כל גופה כאב לה הרגישה כאילו נמחצה על ידי פיל. כאשר ניסתה להזיז את ידיה,
היא הרגישה מיטה נוחה וסדינים רכים , הסדינים היו כ"כ מוכרים לה מישום מה בצורה בלתי מוסברת הרגישה בטוחה במיטה הזאת . כאילו מכירה אותה מפעם.
לבסוף שהצליחה לפקוח את עיניה ראתה חדר ארוך וגדול בעל קירות לבנים. סביב מיטתה
היתה מחיצה לבנה ואינטימית . קייט היססה לקום אבל בסוף קמה.
והופתע לגלות שהולשה בחלוק לבן ללא שום קישוט. שהגיעה עד לשוקה .
כשניסתה ללכת הרגישה כאב מפלח ברגל ימין שלה . שהיסתכלה בצמצום לכיוון הפצע . ראתה חתך בינוני באזור הירך . אבל התעלמה ממנו.
כשיצאה מין המחצה היתה לקייט הרגשה מוזרה בבטן כאילו ראתה את המקום הזה פעם.
היא הצחיקה את תחושתה מכיוון שחשבה שאין סיכוי שאי פעם היתה במקום הזה .
אם היתה פה אי פעם לא היתה שוכחת . פתאום הגיה הליא ילדה בערך בת גילה שהיתה נמוכה ממנה בכמה סנטימטרים . בעלת שיער ג'ינג'י שופע ועיינים זהובות זוהרות .
קייט חשבה שהנערה היתה יפה מאוד . אם עורה העדין של הילדה שהיה מלא בנמשים עדינים.
בניגוד לנערה עורה של קייט היה שזוף -מוקה עדין חלש שהיה יפהפייה ביחד אם שערה הארוך והשחור עורב ועינייה הירוקות כחולות. קייט מעולם לא אהבה את צבע עורה הוא נתן תחושה של שונה מהשאר.
הילדה פנתה אל קייט ושאלה "מי את ? ומה את עושה פה ?"
קייט חשבה לשניה וענתה "קוראים לי, קתרין הל . ואני לא יודעת מה אני עושה פה … "
הנערה הסתכלה על קייט , לא מבינה ."לי קוראים רורי.. ומה זאת אומרת שאת לא יודעת מה את עושה פה , קתרין ? "תקראי לי קייט . ואני קמתי פה . אני לא יודעת איך הגעתי לפה " אמרה קייט . וקצת יאוש חדר לקולה . "ואת לא זוכרת מה קרה אחרי שנירדמת. משהו קרה ?" שאלה רורי בדאגה
קייט חשבה ואז החליטה לספר לה את האמת .
אחרי שסיפרה לה הכל מסיפור הורים ועד הבריחה שלה מהבית . תוך כדי דיבורה הצליחה רורי להכניס הנהונים כשצריך ולשכנע את קייט להמשיך לדבר למרות הרצון שלה להפסיק והלתחיל לבכות מחדש.
כשסיימה החלה רורי בפיצוץ של שאלות . "איזה כוחות יש לך ? בדקת אם יש לך כוחות ?"
"לא יודעת. ולא." אמרה קייט קצת בעצב
"טוב." אמרה רורי "אני צריכה להסביר לך כמה דברים " הובילה רורי את קייט לשני כסאות ישבה על אחד והצביעה בידה שתישב גם היא . קייט ישבה ואמרה "מה ?. על מה צריך לדבר ?"
מאז השיחה עם הוריה קייט נלחצה מהמילים 'צריך לדבר' אבל פניה של רורי חייכו עליה בחיבה ,
אז לא דאגה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך