בית האדס פרק 4

רייבן 05/08/2013 5235 צפיות 2 תגובות

פרק 4- פרסי
(הם מצאו מכונית בטרטרוס. אל תשאלו למה או איך)

מי ידע שיש לך קליטת רדיו בטרטרוס?
פרסי לחץ על כפתורים בלוח של המכונית ולחץ על לחצן ההפעלה ברדיו בטעות.
רעש של מוזיקת רוק יצא מהרדיו. זה היה כל כך חזק שאנבת' התחילה לצרוח על פרסי שיכבה את זה, כי היא רצתה לישון.
ברגע שאנבת' חזרה לישן פרסי הושיט היד ופתח את תא ההכפפות. למרבה המזל, במכונית הייתה ערכת עזרה ראשונה, פרסי לקח אותה משם וסגר את תא הכפפות.
הוא אפילו לא צריך לראות לאן הוא נוהג ,כי לא היה שום דבר בדרכו. טרטרוס היה מקום שומם עם אדמה שחורה וגבעות רבות. לא היו שום מפלצות בדרך שלהם, והאור נעלם במהירות. ונהיה רק ??זוהר במרחק.
פרסי הדליק את הפנסים הקדמיים כדי שהוא יוכל לראות את הדרך לפניו. אחרי כמה דקות נוספות של מוסיקה אלטרנטיבית ונהיגה, הוא עצר את המכונית.
הם היו הרחק מהמקום שבו נחתו. פרסי תהה מה יקרה אם הוא יהרוג מפלצת בטרטרוס. האם ארכנה באמת נעלמה, או שהיא פשוט מסתתרת בחלק אחר בשאול?.
ואיפה כל המפלצות והטיטאנים? מה אם קרונוס היה כאן למטה?. פרסי יצא מהרכב והלך לצד של אנבת'. היה חתך בלחי שלה שהתחיל מקו שיערה והמשיך ללסת שלה.
בגדיה היו קרועה והסד המאולתר שלה נעלם. פרסי מעולם לא לקח שיעור עזרה ראשון במחנה: הוא למד את היסודות בלבד (כמו לשים על הפצע פלסטר). הוא לא חשב שזה היה הכרחי.
פניה של אנבת' היו בצבע אדום עמוק, כאילו היא נאבקת לשמור על נשימתה. זיעה בצבצה על המצח שלה.
פרסי פתח את הערכה והסתכל מה יש בה. היה בה תחבושת לבנה, אלכוהול לחיטוי, קלטת רפואית, קרם אנטיביוטי, פלסטרים עם ציור של ספיידרמן, אחד מאותם חבילות קרח, ובקבוק נבט-X. אנבת' עדיין ישנה.
הוא בקושי הצליח להסתכל על הפצע. הוא הרדיש גוש עולה במעלה הגרון שלו, אבל הוא בלע אותו. פרסי לקח את התחבושת וקשר אותו בחוזקה סביב הקרסול הפצוע של אנבת' כמו שהוא יכול.
אנבת' סיננה בשנתה. הוא מרח קצת קרם על החתך העמוק בפניה. עיניה נפקחו. "פרסי?" היא שאלה בשקט, קולה צרוד.
"אני כאן," הוא אמר לה שהוא שבר את הקרח. הוא הניח אותו על החלק העליון של מצחה. היא החלה למחות, אבל אז היא התרווחה במושב שלה.
"אוקיי, זה נחמד", היא הודתה. פרסי גיחך לעצמו, הוא ידע שאנבת' הייתה מרביצה לו אם היא הייתה רואה אותו צוחק. "אז," פרסי התחיל אחרי רגע ארוך של דממה. "מה התכנית שלנו?".
אנבת' נתנה לו מבט ספקני. "התכנית שלנו? אתה שואל אותי?".
"טוב, את הבת של אתנה", הוא ציין. "אה, כן, איזה כבוד זה!" היא גלגלה את עיניה. "התכנית היא להישאר בחיים בגיהינום הזה. וככל הנראה, אנחנו צריכים ללכת לפגוש את ניקו בצד השני של הדלתות של מוות, אם שמעתי בצורה נכונה."
פרסי הנהן. "יש לך מושג לאן ללכת?". היא הרימה גבה "האם אתה מתכוון להפוך את הבחורה הצולעת למדריך הנסיעות שלך?".
"לא, לא, אני רק אומר-".
"אלים, פרסי, אתה דואג יותר מדי לפעמים. אני אתן לך כיוונים תוך כדי נסיעה". "לא, אנבת', את צריכה לנוח. יש לך את המגן של דידלוס?" פרסי אהב את המגן. הוא הייה יכול להראות מפה של איפה הם היו ואיפה הם צריכים ללכת.
זה עזר להם במלחמת הטיטאן וחלק מהמשימות האחרות שהם יצאו אליהם. היא הנידה בראשה לשלילה. "וכדי להוסיף לעניין המדכא, גם הסכין והמחשב הנייד שלי נעלמו ".
פרסי הנהן. הוא חיפש אותם קצת לפני שמצא את המכונית. ברגע שהוא חזר להכרה לאחר הנפילה, הוא החל מיד לחפש את אנבת' ואת תיק הגב שלה שבו נמצאו כל הדברים שלה.
פרסי נכנס בחזרה שמושב הנהג, הוא לא היה בטוח עם המכונית בכלל תצליח להתניע עם זאת, כאשר פרסי הכניס את המפתח בפנים וסובב אות המכונית התעוררה לחיים בקול שאגה, כמו אומרת, "אני חי רק בשבילך, חצוי כפוי טובה שכמוך."
"טוב, בואו נתחיל לזוז. ככל שאנחנו נמצא את דלתות אלה מהר יותר, אנו נראה את ארגו שתים ואת האחרים מוקדם יותר." אמרה אנבת'.
"ככל שנמצא את הדלתות מוקדם יותר, נילחם בגאיה יותר מהר", הוסיף פרסי. "אנחנו צריכים לצאת מכאן בפחות מחודש, או שאנחנו ניתקע כאן".
"תודה, לך המעודד הראשי, אתה תמיד מעודד", אמרה אנבת' בציניות.
"בשביל זה אני כאן." פרסי אמר לאנבת' ולאחר מכן נישק אותה ולחץ אל דבשת הגז. פרסי למד במהרה שארץ שחורה של שום דבר לא באמת עזרה לאנשים עם הפרעות קשב וריכוז.
לא היה שום דבר שיסיח את דעתו, פרט לרדיו ואנבת'. אבל אנבת' נרדמה שוב, ולכן הדבר היחיד שפרסי היה יכול לעשות זה לנקות את המחשבות שלו.
אבל לא היה לו על מה לחשוב. שני הדברים היחידים שהוא חשב היו "תמצא עזרה רפואית לאנבת' או תשיג נקטר," והדבר השני " כל כך מפחיד וחושך כאן!".
אם המפלצת לא תקפה את פרסי, הוא בטח הייתי נרדם משעמום.
-פרק 4 חלק 2- פרסי-
פרסי שמע את התיפוף לפני כל דבר אחר.
בהתחלה, זה היה כל כך חזק ומגושם שהוא חשב שיש מטוס שטס מעליהם.
הוא אפילו בדק את מעליוכדי לראות אם משהו היה מעליהם, מה שלא עזרו כי לא היו אורות.
כעבור כמה דקות והקול נעשה רם אף יותר. לא היה שום דבר לפניו, אבל את האורות תנו לו לראות רק כעשרים מטר מהחלק קדמי של המכונית.
כל האור מהשמים נעלם לחלוטין. הם היו בלילה נצחי. ופרסי לא אהב את התחושה הזאת. ואז בום!.
כמעט היה לו התקף לב. משהו גדול פגע בשמשה הקדמית בכוח עצום.
הסדק היה גדול. ראשו של פרסי נחבת בחזרה למושב, ואנבת' התעוררה בבהלה עם צעקה. עיניה האפורות היו מבוהלות מפחד.
פרסי ניסה להחזיר לעצמו את שליטה על המכונית. המכונית סטתה ממסלולה, ופרסי לא רוצה אפילו לחשוב מה היה קורה אם המכונית היתה מתהפכת.
יצור מכונף ענקי הועף הצידה מהכונית ולא זז. נוצות היו מפוזרות מכל עבר. "תבלום! תבלום!" אנבת' צרחה, אבל פרסי פשוט בהה בבלמים, למה הוא לא מסוגל לעצור?.
לבסוף, פרסי הבין שהם לא הולכים לבלם אם הרגל שלו תהייה עדיין על הגז. הוא לחץ ברגלו השנייה על הבלמים, והם עצרו בחריקת בלמים.
אנבת' ופרסי נזרקו קדימה. זה היה נס שכריות האוויר לא התפוצצו. פרסי קפץ מהמכונית והוציא ונשם אוויר בניסיות להירגע. הוא רץ לקדמת המכונית נחוש להתמודד עם הטורף.
הוא חש צביטה בלב. היצור התגלגל ממכסת המנוע של המכונית והתמוטט על הקרקע בערימה של דם. היצור היה שחור ונוצותיו היו שחורות. זה היה פגסוס, והוא היה דומה מאוד לבלאקג'ק.
פרסי עמד במקומו, הוא לא יכל לזוז, הוא הרגיש כאילו רגליו הצמיחו שורשים. הוא לא היה בטוח אם לתקוף או לברוח. הוא כחכח בגרונו. "אה, שלום לך. מה אתה עושה בטרטרוס?" הוא קיבל יותר אומץ מלדבר, ולכן הוא עשה צעד קדימה.
היצור יילל מאוד בשקט. ככל הנראה, הסוס המכונף לא לא נפגע בצורה חמורה כמו שנראה. פרסי התקרב לסוס והניח יד על צווארו, והסוס בתגובה, כמעט הוריד לו יד.
'בן- תמותה טיפש, המוות שלך יגיע בקרוב' סינן הפגסוס. אבל זה לא היה קול של פגסוס. הקול היה של גאיה. 'שום דבר לא יכול להחזיר אותנו בחזרה. אתה והילדה תעזרו לי לחזור לחיים שוב.'
פרסי השתלט על הכעס שלו. גאיה השתמשה בפגסוס פראי בניסיון להרוג אותם. "לעולם לא נעשה שום דבר כדי לעזור לך". 'זה רק עניין של זמן לפני שאתה תעשה משהו טיפשי שיעלה לך בחיים שלך, וככל שאתה והילדה תמהרו ותוותרו על חייכם ככה פחות אנשים ימותו שיחפשו אתכם'.
ואז הראש של הפגסוס נפל בחזרה לאדמה, דם דולף מפצעיו. הוא רעד והיטלטל, עד שבסוף שכב על הרצפה בלא נוע. פרסי עצר את נשימתו וחיכה לכל סימן של חיים. אבל זה לא קרה.


תגובות (2)

פגסוס מסכן… :(

06/08/2013 02:36

זה פאנפיק או איך שלא אומרים את זה , יש חלקים נכונים .

12/04/2014 18:19
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך