צבי 4000
פרק לפני אחרון

בן האלים פרק 12

צבי 4000 09/05/2013 857 צפיות תגובה אחת
פרק לפני אחרון

כשהגענו למחנה החצויים ראיתי כמה חצויים נלחמים בצבא של מפלצות.חיביים לעזור להם אמרה אנבת.תלכו לעזור להם אמרתי ורצתי עם התיבה לתוך המחנה. פתאום ראיתי את כירון דוהר לעברי.יש לך את התיבה? הוא שאל כן אמרתי לו. ואז שני חצויים באו כשהם גוררים את איילת.הבטתי אל השמש.השמש כמעט שקעה פתחתי את התיבה היה שם מין נוזל כחול.פתאום היה פיצוץ ועפתי כמה מטרים ומעצומת החבטה איבדתי את ההכרה.כשקמתי ראיתי מזבח וארטיוס הניף את חרבו וכמו בחלום הוא תחך את המזבח ואת הגופה ואז עננים כיסו את השמיים ודמות שחורה ירדה מהשמיים תוך כדי שהוא גורם לחצויים להתעלף סוף סוף הדמות אמרה ואז זיהיתי שזה כאוס.הרוע ניצח צעק ארטיוס אל השמיים ואז אמרתי לו עדין לא.למה לא שאל ארטיוס כאוס התעורר לפי הנבואה חברה שלך מתה ו..הוא לא הספיק לגמור את המשפט כי העפתי אותו.ואז הנשקים הופיעו והתחילו לזהור כמו בפעם הקודמת.הסתערתי על ארטיוס ותוך שניה הראש שלו היה כרות רצתי לעבר כאוס וזינקתי עד הראש של כאוס.כאוס ניסה למחוץ אותי אז נעצתי את הקילשון ביד שלו והוא שאג מכאב. הגעתי לראש של כאוס.ואז גרמתי לנשקים לזהור יותר חזק ואז הופיע ביד שלי חרב האלים.בתנופה אדירה נעצתי את החרב בראש של כאוס והיה פיצוץ אדיר כל כך שעפתי ומעצומת החבטה איבדתי את ההכרה.כשפקחתי עינים היתי באותו מקום שנחתתי השמיים היו בצבע כחול המחנה עמד באותו מקום שהוא היה קודם בלי שריפות רצתי לעבר המחנה.התיבה היתה באותו מקום לקחתי טיפה מהנוזל הכחול ופניתי לעבר איילת.כרעתי לידה וטיטפתי את הנוזל לתוך פיה.ואז היא פקחה עינים.


תגובות (1)

תמשיייך אני לא מאנינה שזה כבר אול להגמר=(
אני אוהבת את הסיפור הזה תמשייך
אוהבת שרית

09/05/2013 10:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך