eytan1234321
זה הסיפור הראשון שאני כותב אז אם מישהו רוצה לומר לי משהו על זה בבקשה לכתוב בתגובות. תודה

בן האלמוות-פרק א'

eytan1234321 11/03/2021 718 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שאני כותב אז אם מישהו רוצה לומר לי משהו על זה בבקשה לכתוב בתגובות. תודה

"בלה בלה בלה בלה…" שוב פעם אני חייב להקשיב להרצאה של אתנה, היה כבר עדיף לחטוף ברק מזאוס או אפילו לשמוע סיפורי מלחמה מארס!
עם כל הכבוד לזה שהיא אלת החוכמה היא עדיין אלת השיעמום, כאילו לא מספיק שהיא נשבעה בטולין מה שהופך אותה ללא מעניינת במיוחד, אלא היא גם צריכה להרצות לאלים כל ישיבה הרצאה מלאה על התפתחות המדע/הפיזיקה/המתמטיקה/טוב קלטתם את התמונה הכללית…
"בלה בלה בלה בלה" אמרה אתנה בלהט (לפחות זה מה ששמעתי) בזמן שכל אל אחר היה עסוק בעניינים שלו:
הרמס ארז חבילה דואר בקולי קולות, אפולו כיוון את הצ'לו שלו, ארטמיס גילפה ענף ליצירת קשת, דמטר השקתה את הפרחים שליד הכס שלה, ארס השחיז את החרב שלו, הרה המשיכה לסרוג את הבגד שהיא סורגת כבר כמה שנים, פוסידון דג עם חכה איזה מפלצת ים, הפייסטוס עסק במין מכשיר ממתכת עם הרבה גלגלי שיניים, אפרודיטה התאפרה מול ראי יד, לדיוניסוס היה בערך 200 בקבוקי יין והוא טעם מכל אחד ומלך האלים (זאוס למי שלא יודע) ניסה בפעם המיליון לישר את השער שלו שהזדקף מכל החשמל והברקים.
אלה הם האלים המטופשים ששולטים בעולם, אולי בגלל זה העולם שלנו נראה גרוע, אבל עם זה נסתדר. אחרי הכל יש גם יתרונות באלים מטופשים וגאוותנים, למשל אפשר להסיג מהם כל דבר בעזרת הרבה חנופה. (אפילו אלמוות אבל את זה אני אספר לכם בפעם אחרת…)


תגובות (3)

אחלה כתיבה

19/03/2021 17:27

סיפור יפה

28/10/2021 21:09

דרושים לעבודות קלדנות סקרים כתיבה
תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173

05/04/2022 00:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך